Gmina Lubień Kujawski ogłasza przetarg
- Adres: 87-840 Lubień Kujawski, ul. Wojska Polskiego 29
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 54 2843089 w. 52
- Data zamieszczenia: 2016-04-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Lubień Kujawski
ul. Wojska Polskiego 29 29
87-840 Lubień Kujawski, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 54 2843089 w. 52
REGON: 91086688000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubienkujawski.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonywanie bankowej obsługi budżetu gminy Lubień Kujawski wraz z podległymi jednostkami organizacyjnymi - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie bankowej obsługi budżetu gminy Lubień Kujawski wraz z podległymi jednostkami organizacyjnymi. Zakres przedmiotowy zamówienia obejmuje założenie i prowadzenie rachunków bankowych, oraz świadczenie pełnych usług zgodnie z Ustawą Prawo Bankowe dla budżetu gminy Lubień Kujawski i jednostek organizacyjnych. W zakres zamówienia wchodzi świadczenie niżej wymienionych usług: 1) Otwarcie i prowadzenie rachunku bieżącego i rachunków jednostek organizacyjnych 2) Dokonywanie operacji bankowych (przelewy: zwykłe, elixir, ekspresowe; przyjmowanie wpłat gotówkowych, wypłaty gotówkowe wynagrodzeń, zasiłków i innych na podstawie złożonych list wypłat). Wykonawca będzie zobowiązany do realizacji zleceń płatniczych złożonych przez Zamawiającego: a. W formie tradycyjnej (papierowej) do godz. 13:00 - w tym samym dniu roboczym, a złożonych po godz. 13:00 - w następnym dniu roboczym do godz. 10:00 (za wyjątkiem zleceń o określonym późniejszym terminie realizacji); b. Drogą elektroniczną do godz. 13:30 - w tym samym dniu roboczym, a złożonych po godz. 13:30 - w następnym dniu roboczym; 3) Generowanie i dostarczanie Zamawiającemu wyciągów bankowych wraz z załącznikami; wyciągi z rachunków bankowych Zamawiający powinien otrzymywać do godz. 10:00 następnego dnia roboczego po wykonaniu operacji. 4) Potwierdzanie sald 5) Udzielanie informacji o saldach na hasło. 6) Udzielenie kredytu w rachunku podstawowym. 7) Lokowanie środków pieniężnych na rachunkach bieżących i rachunkach lokat terminowych, w tym automatyczne zakładanie lokaty over night na kwotę salda rachunku podstawowego. 8) Obsługa budżetu za pomocą internetowego systemu obsługi bankowej, instalacja w siedzibie gminy oraz we wskazanych przez gminę jednostkach organizacyjnych systemu (tzw. home-banking) oraz przeszkolenie wskazanych pracowników. Wykonawca ubiegający się o zamówienie powinien: 1) Posiadać bądź utworzyć w Lubieniu Kujawskim placówkę banku o nie niższej strukturze organizacyjnej niż oddział banku lub filia, najpóźniej w ciągu jednego miesiąca od dnia podpisania umowy. 2) Posiadać bądź utworzyć dwa stanowiska kasowe przeznaczone do obsługi Zamawiającego tj. wypłat świadczeń rodzinnych, świadczeń z OPS-u i innych świadczeń oraz stanowisko do bieżących kontaktów z Zamawiającym w pierwszej kolejności. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca: 1) Nie pobierał opłat i prowizji od osób fizycznych, prawnych i jednostek budżetowych Urzędu Miejskiego dokonujących wpłat gotówkowych na rachunki bankowe Zamawiającego. 2) Nie pobierał innych opłat i prowizji związanych z bankową obsługą Urzędu Miejskiego w Lubieniu Kujawskim. 3) Posiadał możliwość założenia bankomatu w ciągu jednego miesiąca od dnia podpisania umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661100001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Koszt odsetkowy od kredytu za 31 dni wyrażony w złotych
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubienkujawski.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną