Przetargi.pl
Wykonywanie bankowej i kasowej obsługi budżetu gminy i jej jednostek organizacyjnych w latach 2009-2013

Urząd Miejski w Cedyni ogłasza przetarg

  • Adres: 74-520 Cedynia, Plac Wolności 1
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 4144006 , fax. 091 4144162
  • Data zamieszczenia: 2009-11-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Cedyni
    Plac Wolności 1 1
    74-520 Cedynia, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 4144006, fax. 091 4144162
    REGON: 00052829600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie bankowej i kasowej obsługi budżetu gminy i jej jednostek organizacyjnych w latach 2009-2013
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Wykonywanie bankowej obsługi budżetu gminy i jej jednostek organizacyjnych tj. - Zakład Remontowo Budowlany w Cedyni - gospodarstwo pomocnicze - Szkoła Podstawowa w Cedyni - jednostka budżetowa - Szkoła Podstawowa w Piasku - jednostka budżetowa - Gimnazjum w Cedyni - jednostka budżetowa - Zespół Administracji Szkół - jednostka budżetowa - Ośrodek Pomocy Społecznej- jednostka budżetowa - Urząd Miejski w Cedyni - na zasadach jednostki budżetowej - Gmina Cedynia - osoba prawna - Cedyński Ośrodek Kultury i Sportu - instytucja kultury - osoba prawna - oraz innych nowopowstałych jednostek organizacyjnych Zakres zamówienia obejmuje: - Otwarcie i prowadzenie rachunków bieżących gminy i w/w jednostek organizacyjnych oraz rachunków pomocniczych, - Realizacja poleceń przelewu, - Potwierdzanie stanu salda na każdy dzień roboczy, - Obsługa kasowa wszystkich w/w jednostek, a) Realizacja przyjmowania wpłat gotówkowych deklarowanych przez wpłacających oraz na podstawie wystawionych przez gminę i jej jednostki dowodów wpłat KP, b) Realizacja wypłat gotówkowych na podstawie wystawionego dokumentu kasa wypłaci KW podpisanego przez osoby wymienione w karcie wzorów podpisów oraz osoby posiadające jednorazowe pełnomocnictwa, zastępujące osoby wymienione w karcie wzorów podpisów - Lokowanie wolnych środków pieniężnych, - Świadczenie usług przelewów elektronicznych, - Udzielanie kredytu w rachunku bieżącym na: a) sfinansowanie występującego niedoboru budżetu gminy b) sfinansowanie wydatków nie znajdujących pokrycia w planowanych dochodach gminy c) sfinansowanie wydatków inwestycyjnych nie znajdujących pokrycia w planowanych dochodach gminy W ramach umowy oferent powinien: -uruchomić kredyt w rachunku bieżącym na sfinansowanie występującego niedoboru -przyjąć środki na lokaty: a) 7 dni i krótsze, b) 14 dni, c) 50 dni, d) 100 dni, e) 1 miesiąc, f) 3 miesiące, g) 6 miesięcy. h) 12 miesięcy, i) 24 miesiące i dłuższe -udostępnić nieodpłatnie usługę przelewów elektronicznych w gminie oraz wszystkich jednostkach organizacyjnych na przynajmniej jednym stanowisku komputerowym umożliwiającym dokonanie przelewu i uzyskiwanie danych o stanie rachunku na dany okres. - zapewnić nieodpłatnie obsługę informatyczną w zakresie obsługi elektronicznej -naliczać odsetki na rachunkach bankowych codziennie i stawiać do dyspozycji zamawiającego (kapitalizacja) na koniec każdego miesiąca, -przyjmować automatyczne zgłoszenia telefoniczne dotyczące lokowania wolnych środków na rachunku bankowym wynikającym z salda bankowego na lokaty weekendowe i typu o/n poprzez fakt, że środki pozostają do dyspozycji Zamawiającego przez cały dzień, a na rachunek lokaty są przeksięgowywane po zamknięciu salda dnia. Następnego dnia rano saldo dnia poprzedniego, powiększonego o odsetki, zostaje ponownie zaksięgowane na rachunku zamawiającego, -przekazywanie środków między rachunkiem w danym banku a innymi bankami następuje za pośrednictwem drogi elektronicznej. Bank powinien zapewnić, że wszystkie zlecenia rozliczeń międzybankowych tj . przesłane z innych banków, dysponujących także tym systemem w I i II sesji rozliczeniowej zostaną zaksięgowane na rachunku zamawiającego tego samego dnia. Dodatkowa punktacja będzie doliczana w przypadku zaksięgowania tego samego dnia III sesji rozliczeniowej, -bank powinien oferować bezpłatne doradztwo w zakresie inwestowania wolnych środków w inne instrumenty rynku pieniężnego np. bony skarbowe lub handlowe, obligacje skarbowe oraz komunalne, które mają zapewnić optymalizację dochodów odsetkowych, -zobowiązują się do obsługi osób trzecich (klientów Urzędu Gminy i jej jednostek organizacyjnych) na nie mniej niż 2 stanowiskach kasowych w okresie obowiązywania umowy. Obsługa powinna odbywać się w Cedyni w czasie pracy zbliżonym do czasu pracy Zamawiającego, Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany umowy w przypadku zmiany oprocentowania stóp procentowych pod warunkiem, iż zmiany te będą korzystne dla zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 48 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: w postępowaniu nie jest wymagane złożenie wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Sytuacja podmiotowa wykonawcy Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych Zdolność techniczna Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert Zezwolenie na wykonywanie czynności bankowych zgodnie z wymogami ustawy Prawo bankowe Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert Oświadczenie z art. 22 i 24 Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Oprocentowanie środków pieniężnych gromadzonych na rachunkach bankowych
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.cedynia.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach