Instytut Medycyny Pracy im. prof. dra med. Jerzego Nofera ogłasza przetarg
- Adres: 91-348 Łódź, ul. Św. Teresy od Dzieciątka Jezus 8
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 042 6314871 , fax. 042 6314872
- Data zamieszczenia: 2010-01-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Instytut Medycyny Pracy im. prof. dra med. Jerzego Nofera
ul. Św. Teresy od Dzieciątka Jezus 8 8
91-348 Łódź, woj. łódzkie
tel. 042 6314871, fax. 042 6314872
REGON: 00028853800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.imp.lodz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonywanie badań w zakresie tomografii komputerowej, rezonansu magnetycznego i zabiegów w zakresie dializy wątrobowej dla Instytutu Medycyny Pracy w Łodzi. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia publicznego jest: 1. odpłatne wykonywanie badań z zakresu tomografii komputerowej, rezonansu magnetycznego i zabiegów w zakresie dializy wątrobowej metodą MARS lub PROMETEUSZ, 2. wymagane jest, aby wszystkie podmioty, z którymi Zamawiający podpisze umowy na wykonywanie usług medycznych poddały się kontroli Narodowego Funduszu Zdrowia w zakresie spełniania wymagań związanych z realizacją usług oraz spełniało te wymagania, 3. pacjenci, u których istnieje potrzeba wykonania badań tomografii komputerowej, rezonansu magnetycznego i zabiegu w zakresie dializy wątrobowej dowożeni będą na badania transportem medycznym Zamawiającego, po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym w przypadku odległości pracowni Wykonawcy od siedziby Zamawiającego nie dłuższej niż 15 km. Jeżeli pracownia Wykonawcy znajduje się w odległości dłuższej niż 15 km od siedziby Zamawiającego, wówczas transport medyczny (w obie strony) zapewnia Wykonawca na koszt własny, 4. wyniki - opis badania wraz z nośnikiem obrazu (tomografia komputerowa i rezonans magnetyczny na kliszy RTG, dializy wątrobowe - sam opis badania ) odbierane będą przez pracownika Zamawiającego, po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym, a w przypadku odległości pracowni Wykonawcy od siedziby Zamawiającego dłuższej niż 15 km wyniki badań dostarczane będą przez Wykonawcę, 5. ze względu na specyfikę pracy Oddziału Toksykologii i codzienny 24 godzinny tzw. ostry dyżur pracownie wykonujące badania tomografii komputerowej, rezonansu magnetycznego i zabiegi w zakresie dializy wątrobowej muszą świadczyć swoje usługi przez całą dobę. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne zadania: - zadanie 1 (badania tomografii komputerowej), - zadanie 2 (badania rezonansu magnetycznego), - zadanie 3 (zabiegi w zakresie dializy wątrobowej metodą MARS lub PROMETEUSZ. Szczegółowa ilość badań wraz z rodzajem badania określona została w Załącznikach A1 - A3 do niniejszej SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 851212005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą wziąć Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: a.posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; b.posiadania wiedzy i doświadczenia; c.dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; d.sytuacji ekonomicznej i finansowej e.wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanowią pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych, oraz wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy o okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1.1 koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, 1.2 Aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy; 1.3 Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub oświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 1.4 Opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, 1.5 Umowa spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza prowadzona jest w formie spółki cywilnej z ewentualnymi aneksami wskazującymi aktualny, na dzień składania ofert sposób reprezentowania spółki. Ponadto każdy ze wspólników spółki cywilnej zobowiązany jest dostarczyć indywidualny wypis z rejestru ewidencji działalności gospodarczej. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty, o których mowa w pkt. 1.2. i 1.3. składa każdy z nich. Ponadto: 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodne z art. 22 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (Załącznik nr 2 do SIWZ). W przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie, oświadczenie składają wspólnie wszyscy uczestnicy podmiotu. 3. Wypełnione Załączniki A1 - A3 do niniejszej SIWZ. W przypadku składania oferty częściowej Wykonawca składa jedynie wypełniony ten załącznik, na który składa ofertę.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.imp.lodz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przetarg nieograniczony na wybór Wykonawcy przeprowadzającego badania lekarskie osób bezrobotnych i poszukujących pracy aktywizowanych przez PUP, finansowane ze środków Funduszu Pracy i PFRON ( kod CPV 85121200-5 ).
Dodano: 2013-01-25 - Przeprowadzenie badań lekarskich osób bezrobotnych i poszukujących pracy, aktywizowanych przez PUP, finansowanych ze środków Funduszu Pracy i PFRON
Dodano: 2010-02-05 - Usługi medyczne w zakresie wykonywania badań radiologicznych - zdjęć klatki piersiowej.
Dodano: 2009-12-02