Przetargi.pl
Wykon.remontów dachów w plac.oświat.w Cz-wie: Zad.I Obiekt I-ZS 1 ul.Kukuczki 30 Obiekt II-ZS 3 ul.Rozdolna 5 Obiekt III-SP 2 ul.Baczyńskiego 2a Obiekt IV-SP 17 Al.Wojska Polskiego 130 Obiekt V-SP 24 ul.Hubermana 7 Obiekt VI-SP 46 ul.Szamotowa 8 Obiekt VII-SP 48 ul.Schillera 5 Zad.II Obiekt I-SP 49 ul.Jesienna 42 Obiekt II-SP 50 ul.Starzyńskiego 10 Obiekt III-SP 51 ul. Połaniecka 50 Obiekt IV-TZN ul.Jasnogórska 84/90 Obiekt V-II LO ul.Kilińskiego 62 Obiekt VI-MP 7 ul.Mireckiego 25 Obiekt VII-MP 10 ul.Konwaliowa 105 Obiekt VIII-MP 21 ul.Przemysłowa 6 Obiekt IX-ZSZS ul.Krótka 130.

Gmina Miasto Częstochowa ogłasza przetarg

  • Adres: 42-217 Częstochowa, ul. Śląska 11/13
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. (034) 3707100 , fax. 034 3707175
  • Data zamieszczenia: 2009-05-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Częstochowa
    ul. Śląska 11/13 11/13
    42-217 Częstochowa, woj. śląskie
    tel. (034) 3707100, fax. 034 3707175
    REGON: 00051573800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czestochowa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykon.remontów dachów w plac.oświat.w Cz-wie: Zad.I Obiekt I-ZS 1 ul.Kukuczki 30 Obiekt II-ZS 3 ul.Rozdolna 5 Obiekt III-SP 2 ul.Baczyńskiego 2a Obiekt IV-SP 17 Al.Wojska Polskiego 130 Obiekt V-SP 24 ul.Hubermana 7 Obiekt VI-SP 46 ul.Szamotowa 8 Obiekt VII-SP 48 ul.Schillera 5 Zad.II Obiekt I-SP 49 ul.Jesienna 42 Obiekt II-SP 50 ul.Starzyńskiego 10 Obiekt III-SP 51 ul. Połaniecka 50 Obiekt IV-TZN ul.Jasnogórska 84/90 Obiekt V-II LO ul.Kilińskiego 62 Obiekt VI-MP 7 ul.Mireckiego 25 Obiekt VII-MP 10 ul.Konwaliowa 105 Obiekt VIII-MP 21 ul.Przemysłowa 6 Obiekt IX-ZSZS ul.Krótka 130.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie remontów dachów w placówkach oświatowych w Częstochowie: Zadanie I Obiekt I - Zespół Szkół nr 1 przy ul. Kukuczki 30 - pow. dachu ok. 882 m2; Obiekt II - Zespół Szkół nr 3 przy ul. Rozdolnej 5 - pow. dachu ok. 95 m2; Obiekt III - Szkoła Podstawowa nr 2 przy ul. Baczyńskiego 2a - pow. dachu ok. 1562 m2; Obiekt IV - Szkoła Podstawowa nr 17 przy Aleja Wojska Polskiego 130 - pow. dachu ok. 312 m2; Obiekt V - Szkoła Podstawowa nr 24 przy ul. Hubermana 7 - pow. dachu ok. 1608 m2; Obiekt VI - Szkoła Podstawowa nr 46 przy ul. Szamotowej 8 - pow. dachu ok. 145,9 m2; Obiekt VII - Szkoła Podstawowa nr 48 przy ul. Schillera 5 - pow. dachu ok. 689 m2. Zadanie II Obiekt I - Szkoła Podstawowa nr 49 przy ul. Jesiennej 42 - pow. dachu ok. 2140 m2; Obiekt II - Szkoła Podstawowa nr 50 przy ul. Starzyńskiego 10 - pow. dachu ok. 1223 m2; Obiekt III - Szkoła Podstawowa nr 51 przy ul. Połanieckiej 50 - pow. dachu ok. 473 m2; Obiekt IV - Techniczne Zakłady Naukowe przy ul. Jasnogórskiej 84/90 - pow. dachu ok. 1121 m2; Obiekt V - II Liceum Ogólnokształcące przy ul. Kilińskiego 62 - pow. dachu ok. 220 m2; Obiekt VI - Miejskie Przedszkole nr 7 przy ul. Mireckiego 25 - pow. dachu ok. 992 m2; Obiekt VII - Miejskie Przedszkole nr 10 przy ul. Konwaliowej 105 - pow. dachu ok. 220 m2; Obiekt VIII - Miejskie Przedszkole nr 21 przy ul. Przemysłowej 6; Obiekt IX - Zespół Szkół Zawodowych Specjalnych przy ul. Krótkiej 130 - pow. dachu ok. 882 m2. Zakres prac: a) Rozbiórka starej papy i położenie nowej warstwy papy podkładowej i termozgrzewalnej; b) Rozbiórka rynien i rur spustowych z blachy; c) Montaż rynien i rur spustowych z blachy ocynkowanej; d) Wykonanie obróbek kominów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają przedmiary robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Dokumentacja ta jest załącznikiem do ogłoszenia o przetargu i jest dostępna na stronie internetowej Zamawiającego: http://czestochowa.bip-gov.pl W przypadku, gdyby Wykonawca nie posiadał dostępu do internetu, musi to zgłosić Zamawiającemu. W takiej sytuacji dokumentacja projektowa będzie udostępniana (wypożyczana) Wykonawcom w celu sporządzenia oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452619106
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości: - 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100) - dla zadania I, - 7.000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych 00/100) - dla zadania II.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają niżej podane warunki: a) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych; b) udokumentują wykonanie, tj. zakończenie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej, polegającej na wykonaniu remontu dachu budynku o wartości min. 100.000, 00 zł brutto - dla każdego zadania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunków udziału w postępowaniu muszą być: - dla warunku a): 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - dla warunku b): 1. Sporządzony przez Wykonawcę wykaz zrealizowanych zadań (wg załącznika nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia), wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dotyczących zakresu, o którym mowa w punkcie 5b specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykaz musi zawierać: nazwę i adres budynku, opis wykonanych robót wraz z ich zakresem, termin rozpoczęcia i zakończenia realizacji robót, wartość brutto zrealizowanych robót, nazwę, adres i telefon zamawiającego; UWAGA: W przypadku, gdy przedstawione w Wykazie zrealizowanych zadań roboty budowlane obejmują szerszy zakres prac, niż roboty związane z remontem dachu i ich łączna wartość przekracza kwotę: 100.000,00 zł brutto, wymaga się od wykonawcy jednoznacznego określenia w ww. dokumencie wartości robót związanych z remontem dachu. 2. Dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane należycie, np. referencje. Inne dokumenty wymagane przez Zamawiającego: 1. Kosztorysy ofertowe opracowane metodą kalkulacji szczegółowej lub uproszczonej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 13 lipca 2001 r. w sprawie metod kosztorysowania obiektów i robót budowlanych (Dz. U. Nr 80, poz. 867) - sporządzone odrębnie dla każdego zadania, na które zostanie złożona oferta z wyszczególnieniem wyceny poszczególnych obiektów. UWAGA: Ponieważ obowiązującym wynagrodzeniem jest wynagrodzenie ryczałtowe, kosztorys ofertowy jest jedynie dokumentem, który będzie wykorzystywany do obliczenia należnego wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku odstąpienia od umowy, a więc w sytuacji uregulowanej w § 10 wzoru umowy. Kosztorys ofertowy nie będzie miał zastosowania na etapie oceny ofert. 2. Wypełniony druk Oferta, stanowiący załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3. Dowód wpłaty wadium. W przypadku spółek cywilnych do oferty należy dołączyć zaświadczenie z Urzędu Skarbowego oraz z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych zarówno na spółkę, jak i na każdego ze wspólników. Wszystkie ww. dokumenty winny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę (-y) uprawnioną (-e) do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. Upoważnienie osób podpisujących ofertę do jej podpisania musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej), to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. UWAGA! 1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punktach 6.1.a i 6.1.b specyfikacji istotnych warunków zamówienia, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2) Dokument, o których mowa w UWADZE w punkcie 1a, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w UWADZE w punkcie 1b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w UWADZE w punkcie 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis ust. 2 stosuje się odpowiednio. W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców, każdy ze wspólników musi złożyć dokumenty wymienione w punkcie 6 ppkt 1) litera a) i litera b), a pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne. Wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników. Wspólnicy ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określoną w art. 366 Kodeksu cywilnego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://czestochowa.bip-gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach