Przetargi.pl
wykonaniu remontu cząstkowego nawierzchni bitumicznych występujących w miejscowościach Lubicz Górny, Młyniec Drugi, Mierzynek, na terenie Gminy Lubicz.

Zarząd Dróg, Gospodarki Mieszkaniowej i Komunalnej w Lubiczu ogłasza przetarg

  • Adres: 87162 Lubicz, ul. Toruńska
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 566 782 709 , fax. 566 782 709
  • Data zamieszczenia: 2018-09-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg, Gospodarki Mieszkaniowej i Komunalnej w Lubiczu
    ul. Toruńska
    87162 Lubicz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 566 782 709, fax. 566 782 709
    REGON: 87172575700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubicz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    wykonaniu remontu cząstkowego nawierzchni bitumicznych występujących w miejscowościach Lubicz Górny, Młyniec Drugi, Mierzynek, na terenie Gminy Lubicz.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni bitumicznych przy użyciu mieszanki mineralno-bitumicznej AC8S/50/70 z otoczarki w szacowanej ilości 51,5 Mg na drogach i placach gminnych, na terenie gminy Lubicz w miejscowościach: Młyniec Drugi, Lubicz Górny i Mierzynek. 3.2. Zakres robót obejmuje remont cząstkowy dróg masą mieszanki mineralno-bitumicznej AC8S/50/70 warstwa ścieralna grysowa z otoczarki dla KR3. Roboty służą utrzymaniu w należytym stanie technicznym nawierzchni jezdni i polegają na naprawie powstałych ubytków w nawierzchniach jezdni dróg gminnych. 3.3. Zamawiający w ramach przedmiotu zamówienia przewiduje: 3.3.1. Wypełnienie ubytków na drogach asfaltowych o różnych powierzchniach i głębokości do 5 cm. 3.3.2. Ułożenie dywanika asfaltowego na terenie parkingu przy przedszkolu w Lubiczu Górnym na szacowanej powierzchni 1360 m2 o grubości ca 5 cm. 3.3.3. Wykonanie poboczy przy drodze gminnej ul. Zielona Puszcza w Mierzynku na odcinku łącznym 79 m o szerokości 1,0 m = powierzchnia 79 m2 o grubości ca 5 cm. Szacowany zakres prac Zamawiający określa na ca 1510 m2 z wbudowaniem 52,5 Mg masy mieszanki mineralno-bitumicznej AC8S/50/70 warstwa ścieralna grysowa z otoczarki dla KR3. Jednostką obmiaru jest Mg wbudowanej masy. 3.4. Szczegółowy zakres obejmuje: 3.4.1. Właściwe oznakowanie znakami pionowymi miejsc, w których prowadzone są roboty remontowe. 3.4.2. Wycięcie uszkodzonych miejsc nawierzchni z nadaniem regularnych kształtów. 3.4.3. Dowiezienie gorącej masy bitumiczno-mineralnej. 3.4.4. Skropienie naprawianego miejsca emulsją asfaltową. 3.4.5. Rozścielenie gorącej mieszanki mineralno-bitumicznej dla KR-3 z otoczarki w jednej lub dwóch warstwach (w zależności od uszkodzeń) w miejscach remontowanych. 3.4.6. Rozścielenie maszynowe rozściełaczem gorącej masy mineralno-bitumicznej, warstwa ścieralna dla KR3 na terenie parkingu przy przedszkolu oraz na poboczach przy drodze gminnej. 3.4.7. Zagęszczenie poszczególnych warstw ułożonej masy. 3.4.8 Uszczelnienie styku nawierzchni poprzez oblanie zalewą asfaltową po obwodzie ubytku. 3.4.9. Załadunek i wywóz rumoszu w miejsce wskazane przez Zamawiającego na odległość do 5 km. 3.4.10. Usunięcie oznakowania ustawionego na czas prowadzonych robót. 3.5. Na podstawie art. 29 ust 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych oraz operatorów sprzętu budowlanego. Wymóg nie dotyczy m.in. osób kierujących budową, wykonujących obsługę geodezyjną, dostawców materiałów budowlanych itp. 3.6. Wykonawca zobowiązuje się, że pracownicy wykonujący czynności fizyczne bezpośrednio związane z wykonywaniem robót i obsługą maszyn, będą na czas wykonywania przez nich robót zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666 ze zm.) oraz będą otrzymywać wynagrodzenie za pracę, równe lub przekraczające równowartość wysokości wynagrodzenia minimalnego, o którym mowa w ustawie z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. z 2017 r. poz. 847 ze zm.). 3.7. Zamawiający ustala minimalny termin gwarancji na przedmiot zamówienia na okres 6 miesięcy od daty dokonania odbioru końcowego robót budowlanych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233252-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach