Przetargi.pl
Wykonanie zmiany systemu ogrzewania w budynku mieszkalnym wielorodzinnym, przy ul. 10 Lutego 2 w Pruszczu Gdańskim

Zakład Nieruchomości Komunalnych - zakład budżetowy ogłasza przetarg

  • Adres: 83-000 Pruszcz Gdański, ul. Grunwaldzka 71a
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 6920827 , fax. 058 6920827
  • Data zamieszczenia: 2009-07-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Nieruchomości Komunalnych - zakład budżetowy
    ul. Grunwaldzka 71a 71a
    83-000 Pruszcz Gdański, woj. pomorskie
    tel. 058 6920827, fax. 058 6920827
    REGON: 19298924600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.znk.pruszcz.net.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie zmiany systemu ogrzewania w budynku mieszkalnym wielorodzinnym, przy ul. 10 Lutego 2 w Pruszczu Gdańskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zmiana systemu ogrzewania w budynku mieszkalnym wielorodzinnym, przy u. 10 Lutego 2 w Pruszczu Gdańskim. 2. Opis przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 45.33.11.00-7 Instalowanie centralnego ogrzewania. 3. W zakres realizacji przedmiotu zamówienia wchodzi m.in. wykonanie następujących robót: W zakres robót wchodzi wykonanie instalacji centralnego ogrzewania oraz instalacji ciepłej wody użytkowej wraz z demontażem zbędnych urządzeń, będących dotychczasowym źródłem ciepła, w budynku mieszkalnym wielorodzinnym, przy ul. 10 Lutego 2 w Pruszczu Gdańskim, zgodnie z załączoną do specyfikacji dokumentacją projektową Z uwagi na to, że prace będą prowadzone w budynku mieszkalnym, teren budowy podczas realizacji zadania należy wygrodzić i zabezpieczyć oraz w sposób widoczny oznakować, a po zakończeniu prac doprowadzić do stanu pierwotnego. Wykonawca zabezpieczy we własnym zakresie miejsce składowania materiałów oraz zaplecze socjalne dla pracowników. 4. Zamawiający wymaga aby Wykonawca zapoznał się przed złożeniem oferty z obiektem, na którym realizowane będzie ww. zadanie. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w następujących załącznikach do specyfikacji: 1) Załącznik nr 1 - Projekt instalacji centralnego ogrzewania w budynku przy ul. 10 Lutego 2 w Pruszczu Gdańskim. 2) Załącznik nr 2 - przedmiar robót dla instalacji c.o. w budynku przy ul. 10 Lutego 2. 6. Wykonawca udzieli gwarancji na wykonane roboty na okres minimum 5 lat od daty końcowego odbioru robót. Okres oferowanej gwarancji (w latach) Wykonawca powinien wpisać pkt 3 Formularza ofertowego. Jeżeli Wykonawca nie wpisze do Formularza ofertowego okresu gwarancji, Zamawiający przyjmie, że okres gwarancji wynosi 5 lat, zgodnie z minimalnym wymaganiem określonym w niniejszym punkcie specyfikacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453311007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie wymaga się wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22, ust. 1 ustawy, tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. a. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał się realizacją (w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) minimum 3 robót, polegających na wymianie lub montażu nowych instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej, z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. b. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, iż dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: dysponuje minimum 1 osobą, posiadającą uprawnienia do prowadzenia robót jako kierownik budowy w specjalności instalacji sanitarnych, oddelegowaną do całodziennego bezpośredniego nadzoru nad wykonywanymi pracami oraz min. 5 osobową ekipą wykonawczą. W przypadku, gdy Wykonawca wskaże osoby, którymi będzie dysponował, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przedstawił pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Spełnianie warunków udziału w postępowaniu oceniane będzie przez członków komisji przetargowej według formuły: spełnia / nie spełnia, na podstawie wymaganych specyfikacją oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty, wymaganych zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich dokumenty te mogą być składane (Dz.U. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.). Dokumenty te zostały wymienione w punkcie VI. specyfikacji. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy wraz z ofertą nie złożyli oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty zwierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert (zgodnie z art. 26 ustawy). 3. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich dokumenty te mogą być składane (Dz.U. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.). 4. W przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia przez podmioty występujące wspólnie Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Do oferty winno być dołączone stosowne pełnomocnictwo. Do Wykonawców występujących wspólnie stosuje się przepisy dotyczące wykonawcy. Spełnienie warunku, o którym mowa w punkcie V.1. oceniane będzie na podstawie treści dołączonych do oferty dokumentów wymienionych poniżej: a) oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1 do 3 ustawy oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania w oparciu o art. 24 ust. 1 i ust. 2 pkt 1 ustawy (należy go sporządzić wg wzoru, stanowiącego załącznik nr 4 do specyfikacji), b) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzającego uprawnienia do występowania w obrocie prawnym, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, c) wykazu wykonanych robót budowlanych (należy go sporządzić wg wzoru, stanowiącego załącznik nr 5 do specyfikacji) oraz dokumentów potwierdzających, że roboty te, tj. wymienione w ww. wykazie, zostały wykonane należycie, d) wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (należy go sporządzić wg wzoru, stanowiącego załącznik nr 6 do specyfikacji), e) dokumentu potwierdzającego uprawnienia oraz potwierdzającego przynależność do odpowiedniej Izby Samorządu Zawodowego osoby sprawującej nadzór techniczny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz ofertowy (wzór - załącznik nr 3 do specyfikacji), podpisany przez Wykonawcę lub jego pełnomocnika, 2) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1 do 3 ustawy oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania w oparciu o art. 24 ust. 1 i ust. 2 pkt 1 ustawy (wzór - załącznik nr 4 do specyfikacji), 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający uprawnienia do występowania w obrocie prawnym, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, 4) wykaz wykonanych robót budowlanych (wzór - załącznik nr 5 do specyfikacji), 5) dokumenty potwierdzające, że roboty te, tj. wymienione w ww. wykazie, zostały wykonane należycie, 6) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (wzór - załącznik nr 6 do specyfikacji), 7) dokumenty potwierdzające uprawnienia oraz potwierdzające przynależność do odpowiedniej Izby Samorządu Zawodowego osób sprawujących nadzór techniczny, 8) kosztorys ofertowy, 9) w przypadku, gdy upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy przez osobę, która podpisała ofertę, nie wynika z właściwego wypisu z rejestru sądowego lub wpisu do ewidencji działalności gospodarczej, oferta powinna zawierać również dokument potwierdzający to upoważnienie, np. odpowiednie pełnomocnictwo, 10) w przypadku, gdy ofertę składają podmioty występujące wspólnie winny one ustanowić pełnomocnika - do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (zgodnie z art. 23 ww. ustawy), pozostałe dokumenty należy złożyć odpowiednio.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.znk.pruszcz.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach