Przetargi.pl
Wykonanie zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Police

Urząd Miejski w Policach ogłasza przetarg

  • Adres: 72-010 Police, ul. Stefana Batorego 3
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 4311817 , fax. 091 4311832
  • Data zamieszczenia: 2009-05-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Policach
    ul. Stefana Batorego 3 3
    72-010 Police, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 4311817, fax. 091 4311832
    REGON: 81168539000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.police.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Police
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Police, zgodnie z Uchwałą Nr XXX/237/08 Rady Miejskiej w Policach z dnia 28 października 2008r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany studium uwarunkowań i kie
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 714100005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 20 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 2500,00 zł należy wnieść do dnia 09.06.2009r. do godz. 10.00. wyłącznie w sposób opisany w SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1) spełniają wymagania zawarte w art. 22. ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz złożą dokumenty potwierdzające spełnienie w/w wymagań, określone w SIWZ, 2) nie są wykluczeni na podstawie art. 24 cytowanej ustawy, 3) wykażą się wykonaniem przynajmniej jednego studium uchwalonego po 01.01.2005r.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aby potwierdzić spełnienie warunków udziału w postępowaniu wykonawca musi dostarczyć następujące dokumenty: 1.oświadczenie składane na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) na załączniku nr 2 do SIWZ; 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4. dokumenty potwierdzające, że osoba kierująca pracami planistycznymi, posiada wymagane prawem uprawnienia do wykonania przedmiotu zamówienia tj.: aktualne na dzień składania ofert zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Urbanistów, przy czym osoba ta nie może być podwykonawcą zamówienia; 5. wykaz studiów uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy (co najmniej jedno) wykonanych przez osobę o której mowa w pkt. 7.4, w sposób należyty i terminowy, uchwalonych po 01.01.2005r. (na załączniku nr 4 do SIWZ) wraz z dokumentem referencyjnym potwierdzającym ich należyte i terminowe wykonanie; 6. wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, (na załączniku nr 5 do SIWZ); 7. potwierdzenie wniesienia wadium w formie pieniężnej lub oryginału wadium w pozostałych formach. Dokumenty składane jako kopie powinny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, z wyjątkiem pełnomocnictw, które muszą być złożone w oryginale.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.police.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach