Urząd Gminy Kościan ogłasza przetarg
- Adres: 64-000 Kościan, ul. Młyńska 15
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 065 5121001 , fax. 065 5120315
- Data zamieszczenia: 2009-03-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Kościan
ul. Młyńska 15 15
64-000 Kościan, woj. wielkopolskie
tel. 065 5121001, fax. 065 5120315
REGON: 00054120400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminakoscian.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Kościan - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Kościan, wraz z dokumentacją prac planistycznych w zakresie określonym uchwałą Rady Gminy Kościan nr XXIV/234/09 z dnia 23.02.2009r. Zamówienie należy sporządzić zgodnie z ustawą z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym. Wymagane sporządzenie przedmiotu zamówienia w 4 egzemplarzach drukowanych oraz w wersji elektronicznej . W przypadku zmiany ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz przepisów wykonawczych projekt zmiany studium będzie musiał być dostosowany do tych zmian. Poza tym, po stronie wykonawcy leży: sporządzenie prognozy oddziaływania na środowisko, uzyskiwanie uzgodnień i opinii, wprowadzanie w projekcie Studium zmian wynikających z uzgodnień i rozpatrzonych uwag złożonych po wyłożeniu do publicznego wglądu, przygotowanie treści uchwały przyjmującej Studium. Zamówienie obejmuje wykonanie wszystkich niezbędnych dokumentów związanych ze zmianą Studium. 2.2. CPV: 71.40.00.00 - 6 usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu 2.3. Opis przedmiotu zamówienia przedstawione jest w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 714000006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawcy nie wnoszą wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności objętej przedmiotem zamówienia; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w tym: a) dysponują lub będą dysponować co najmniej jedną osobą, która jest członkiem Izby Urbanistów 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ww. ustawy, Wykonawcy, którzy nie spełniają przedstawionych wyżej warunków zostaną wykluczeni z postępowania. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawcy zostanie dokonany wg formuły spełnia/niespełna w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) pisemne oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 oraz, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, - wg załączonego wzoru 2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3) wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności ( w zakresie określonym warunkami udziału w postępowaniu pkt. 7 2) a) SIWZ )- wg załączonego wzoru wraz z aktualnym(i) na dzień składania ofert zaświadczeniem(ami) o przynależności do Izby Urbanistów 4) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa powyżej, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. Dokumenty te mogą być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminakoscian.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru położonego w obrębie wsi Nowe Oborzyska
Dodano: 2010-01-22 - Wykonywanie projektów decyzji o warunkach zabudowy i decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla terenów położonych w obrębie gminy Kościan w 2010r.
Dodano: 2009-11-27