Przetargi.pl
„Wykonanie zewnętrznego dźwigu do transportu osób niepełnosprawnych przy budynku przyszłej siedziby Starostwa Powiatu Grodziskiego przy ulicy Dalekiej 11A w Grodzisku Mazowieckim”

Powiat Grodziski ogłasza przetarg

  • Adres: 05-825 Grodzisk Mazowiecki, Kościuszki
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. +48(22)7241833 , fax. +48(22)7243049
  • Data zamieszczenia: 2020-10-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Grodziski
    Kościuszki 30
    05-825 Grodzisk Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. +48(22)7241833, fax. +48(22)7243049
    REGON: 01326910800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiat-grodziski.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Wykonanie zewnętrznego dźwigu do transportu osób niepełnosprawnych przy budynku przyszłej siedziby Starostwa Powiatu Grodziskiego przy ulicy Dalekiej 11A w Grodzisku Mazowieckim”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dostawy i montażu nowego zewnętrznego dźwigu osobowego przystosowanego do transportu osób niepełnosprawnych w szybie zewnętrznym w pobliżu wejścia do budynku ul. Daleka 11A w Grodzisku Mazowieckim wraz z wykonaniem niezbędnych prac budowlanych. UWAGA: Budynek jest w ciągłym użytkowaniu i należy oddzielić teren prac związanych z realizacją dźwigu wraz z szybem od reszty pomieszczeń na korytarzu wysokiego parteru budynku i na zewnątrz budynku. Zakres prac obejmuje: • Rozbiórka istniejącej betonowej donicy z wymianą gruntu, • Wymiana jednego ze słupów stalowych podtrzymujących zadaszenie schodów wejściowych do budynku, • Wykucie otworu drzwiowego w miejscu istniejącego okna, • Odtworzenie chodnika przy wejściu do windy, • Montaż nowych drzwi wyjściowych z windy, • Wykonanie podszybia i nadszybia windy hydraulicznej, • Opracowanie dokumentacji projektowo - montażowej dźwigu i uzgodnienie jej w UDT, • Dostawa i montaż konstrukcji szybu samonośnego, • Dostawa i montaż nowej windy dostosowanej do dostępu dla osób niepełnosprawnych ( w tym na wózkach inwalidzkich) wraz z niezbędnymi pracami budowalnymi adaptacyjnymi, • Uruchomienie windy wraz z odbiorami w UDT i pomiarami elektrycznymi i nadaniem znaku CE i przekazanie do użytkowania zamawiającemu, • Szkolenie wskazanych przez zamawiającego pracowników w zakresie obsługi i eksploatacji windy oraz awaryjnego uwalniania pasażerów, • Przekazanie dokumentacji powykonawczej windy wraz z pomiarami elektrycznymi, • Konserwacja i przeglądy techniczne windy przez okres wskazany w ofercie. Dane dotyczące zaproponowanego nowego dźwigu ( windy): o Wysokość podnoszenia 2,0 metra, o Udźwig 400,0 kg, o Drzwi szybowe i kabinowe automatyczne, centralnie otwierane o wym. 900 x 2000 mm, o Ilość przystanków 2, o Podłoga w kabinie antypoślizgowa, o Oświetlenie kabiny jarzeniowe pośrednie, o Cyfrowy piękrowskazywacz ze strzałkami informującymi i kierunku jazdy kabiny, o Oświetlenie awaryjne kabiny 2 godziny po zaniku napięcia elektrycznego, o Układ awaryjnego zjazdu po zaniku zasilania i otwarcia drzwi, o Możliwość wezwania pomocy z kabiny dźwigu w przypadku jego awarii ( podłączenie do sieci telefonicznej komórkowej). Zbiorcze zestawienie kosztów stanowi Tabela Kosztowa załącznik Nr 7 do SIWZ. Projekt budowlany szybu dźwigu osobowego stanowią załącznik nr 8 do SIWZ. Skan pozwolenia na budowę stanowią załącznik nr 9 do SIWZ. Czynności i obowiązki serwisowe stanowiące załącznik nr 3 do umowy ( Zał. Nr 11 do SIWZ). Zamówienie obejmuje również organizację placu przebudowy wraz z zabezpieczeniem i odgrodzeniem miejsca prac przed dostępem osób postronnych oraz wykonanie innych robót wymaganych technologią. Zastosowane materiały muszą być nowe fabrycznie i posiadać ważne atesty higieniczne, aprobaty techniczne i ważne certyfikaty dopuszczające do stosowania w budownictwie. Zamontowana winda musi być fabrycznie nowa dostarczona przez producenta lub jego przedstawiciela i posiadać wymagane zezwolenia, certyfikaty i atesty dopuszczające ją do użytkowania zgodnie z polskim prawem oraz prawem Unii Europejskiej. Zamawiający dopuszcza oferowanie rozwiązań równoważnych z tym, że parametry zaproponowanych urządzeń i materiałów nie mogą być gorsze niż urządzeń i materiałów określonych w specyfikacji. Udowodnienie równoważności należy do obowiązków wykonawcy ( ekspertyzy, certyfikaty itp.). . Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych i częściowych. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub 7 ustawy Pzp
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45313100-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 6.000,0 zł. (sześć tysięcy zł). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy – będący osobami fizycznymi, osobami prawnymi lub jednostkami organizacyjnymi nieposiadającymi osobowości praw-nej, a także w.w. Wykonawcy występujący wspólnie, spełniający warunki określone w ustawie oraz w niniejszym SIWZ. 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy wymienieni w ust. 1, którzy spełniają warunki dotyczące (wymagane w postępowaniu): 2.1. kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna składać się z: 1) Formularza ofertowego zgodnego z treścią Załącznika nr 1, 2) Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania (zwane dalej Oświadczeniem) stanowiącego wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podle-ga wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu –zgodnego z treścią Załącznika nr 2 i 3, 3)zobowiązania innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (art. 22a ust. 2 ustawy) (jeżeli dotyczy), 4) pełnomocnictwa(jeżeli dotyczy), 5) dokumentów, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 poz. 1114 oraz 2016 poz. 352), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą, 7) dowód wniesienia wadium, 9) wypełnioną i podpisaną Tabelę Kosztową według załącznika nr 7 do SIWZ, 10) Oświadczenie o posiadaniu uprawnień budowlanych według załącznika nr 10, Pozostałe dokumenty – wykaz dostaw wraz z poświadczeniem należytego ich wykonania, składane są przez Wykonawcę najwyżej ocenionego w rankingu ofert, na wezwanie Zamawia-jącego w trybie art. 26 ust. 2 ustawy Pzp. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej (KRS, CEIDG) składa Wykonawca najwyżej oceniony w rankingu ofert, na wezwanie Zama-wiającego w trybie art. 26 ust. 2 ustawy Pzp, z zastrzeżeniem, że jeśli Wykonawca w formula-rzu ofertowym (załącznik nr 1) wskaże dostępność tego dokumentu, w formie elektronicznej pod określonym adresem internetowym ogólnopolskiej i bezpłatnej bazy danych, Zamawiający pobierze samodzielnie z tej bazy danych wskazany przez Wykonawcę dokument. Oferta oraz pozostałe oświadczenia i dokumenty, dla których zamawiający określił wzory w formie formularzy winny być sporządzone zgodnie z tymi wzorami.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną