Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych ogłasza przetarg
- Adres: 70-546 Szczecin, ul. Mariacka 25
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 91 4886333, 91 4886301 , fax. 91 4893831, 91 4893832
- Data zamieszczenia: 2014-08-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych
ul. Mariacka 25 25
70-546 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
tel. 91 4886333, 91 4886301, fax. 91 4893831, 91 4893832
REGON: 32124347000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http:/WWW.ZBiLK.szczecin.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie zewnętrznego drenażu opaskowego wraz z przyłączeniem do kanalizacji deszczowej budynku mieszkalnego przy ul. Retry 6 w Szczecinie - działka nr 2/4 z obrębu 3022 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wykonanie zewnętrznego drenażu opaskowego wraz z przyłączeniem do kanalizacji deszczowej budynku mieszkalnego przy ul. Retry 6 w Szczecinie - działka nr 2/4 z obrębu 3022. 1. Zakres robót obejmuje m.in.: - wykonanie drenażu opaskowego odcinkowego przy ścianie szczytowej budynku wraz z wpięciem do istniejącej kanalizacji deszczowej, - demontaż i ponowne wykonanie studzienek przyokiennych okien piwnicznych od strony skarpy (szczegóły w dokumentacji projektowej) wraz z wykonaniem kanalików odwodniających studzienki okienne do istniejącej kanalizacji deszczowej (odwodnienia połaci dachowej budynku), - wykonanie odwodnienia powierzchniowego przy skarpie w technologii prefabrykowanych koryt odwadniających, - montaż studni wraz z osadnikiem i wpięcie do istniejącej studni w chodniku z kostki betonowej, - roboty wykończeniowe na terenie zielonym. UWAGA: Roboty będą wykonywane w budynku zasiedlonym. 2. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie wszystkich prac prowadzących do osiągnięcia stanu zgodnego z dokumentacją projektową Wykonania zewnętrznego drenażu opaskowego wraz z przyłączeniem do kanalizacji deszczowej budynku mieszkalnego przy ul. Retry 6 w Szczecinie - opracowaną przez Projektowanie, Nadzór, Wykonawstwo Budowlane, Wycena Nieruchomości Danuta Maniawska-Lendzion z siedzibą w Szczecinie 71-696, przy ul. Gołębiej 64, a także wszystkie prace jakie z technicznego punktu widzenia są konieczne do prawidłowego wykonania zadania. 3. Elementy przedmiotu zamówienia opisano w: 1) projekcie wykonawczym - wykonania zewnętrznego drenażu opaskowego wraz z przyłączeniem do kanalizacji deszczowej, 2) informacji BIOZ, 3) przedmiarze robót, 4) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót drenażu opaskowego i kanalizacji deszczowej, 5) decyzji Nr 369/10 - pozwolenie na budowę, 6) decyzji nr 909/14 - zmiana decyzji o pozwoleniu na budowę. 4. Jakość dostarczonych na budowę materiałów, wyrobów, elementów musi być zgodna z wymaganiami normowymi, atestami, świadectwami dopuszczenia do stosowania i ustaleniami projektu oraz wymaganiami zawartymi w siwz. 5. Wykonawca w trakcie zamówienia, ma obowiązek w pierwszej kolejności poddania odpadów budowlanych (odpadów betonowych, ziemi, gruzu budowlanego) odzyskowi, a jeżeli z przyczyn technologicznych jest on niemożliwy lub nie uzasadniony z przyczyn ekologicznych lub ekonomicznych, to Wykonawca zobowiązany jest do przekazania powstałych odpadów do unieszkodliwienia na własny koszt. 6. Wykonawca jest wytwarzającym odpady, w rozumieniu ustawy o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001 r., z późniejszymi zmianami. Wykonawca w trakcie realizacji zamówienia ma obowiązek udokumentować Zamawiającemu sposób gospodarowania odpadami, jako warunek dokonania odbioru realizowanego zamówienia. 7. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z projektem wykonawczym, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, BiOZ oraz sztuką budowlaną. Roboty należy prowadzić zgodnie z obowiązującymi przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonywaniu robót budowlanych i przepisami p. poż. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wadium należy wnieść w wysokości 1.832,00 zł (słownie: jeden tysiąc osiemset trzydzieści dwa złote), w terminie do dnia 03.09.2014 r. do godz. 10:00. Decyduje data wpływu środków do zamawiającego. 2. Wadium może być wnoszone: 1) w pieniądzu - przelewem na konto ZBiLK w ING Bank Śląski O/Szczecin nr 73 1050 0099 6803 0000 0000 0001 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Dokumenty, o których mowa w pkt 2 należy zdeponować w siedzibie ZBiLK przy ul. Mariackiej 25, w pokój nr 10 przed upływem terminu składania ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zbilk.szczecin.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowę budynku w Ośrodku Kolonijno-Szkoleniowym w Lubinie (k, Międzyzdrojów) ul. Główna 7, stary hotel, polegającą na dobudowie ewakuacyjnej klatki schodowej.
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa lokali mieszkalnych położonych w Koszalinie
Dodano: 2016-07-27 - Remont segmentu środkowego Przedszkola nr 1 w Dębnie
Dodano: 2016-07-27 - Remont tarasów wraz z wykonaniem nowej izolacji pionowej ścian piwnic oraz ociepleniem ścian zewnętrznych w części budynku Przedszkola Publicznego Nr 72 przy ul. Felczaka 14 w Szczecinie
Dodano: 2016-07-26 - Remont pomieszczeń internatu na I piętrze oraz przebudowa sanitariatów etap I w budynku warsztatów szkolnych Zespołu Szkół Nr 4 im. Armii Krajowej przy ul. Kusocińskiego 3, 70-237 Szczecin
Dodano: 2016-07-19 - Remont węzłów sanitarnych, wymiana okładzin ściennych, wykonanie instalacji elektrycznej - oświetlenie ewakuacyjne, wymiana drzwi ewakuacyjnych, likwidacja łatwopalnej obudowy ścian na holu głównym, remont pomieszczeń Oddziału Wczesnego Wspomagania Dzieci z Autyzmem, wykonanie dodatkowego hydrantu w budynku Szkoły Podstawowej nr 5 przy ul. Arciszewskiego 20 w Kołobrzegu
Dodano: 2016-07-18 - Remont klatki schodowej w budynku Urzędu Gminy Postomino
Dodano: 2016-07-18 - Modernizacja pomieszczeń placówek miejskich: Zadanie nr 1 - Modernizacja pomieszczeń w budynku Ratusza, Zadanie nr 2 - Modernizacja pomieszczeń w budynku Straży Miejskiej, Zadanie nr 3 - Modernizacja pomieszczeń w budynku Miejskiego Ośrodka Orzekania o Niepełnosprawności
Dodano: 2016-07-15 - Remont budynku nr 16 zlokalizowanego przy al. Żołnierza 37, 73-110 Stargard
Dodano: 2016-07-13 - Remont dachu budynku Oddziału Zamiejscowego ZCDN przy ul. Marszałka J. Piłsudskiego 22 w Świnoujściu
Dodano: 2016-07-12