Przetargi.pl
Wykonanie zdjęć służących promocji Funduszy Europejskich w Województwie Małopolskim wraz z przeniesieniem majątkowych praw autorskich.

Województwo Małopolskie ogłasza przetarg

  • Adres: 31-156 Kraków, Basztowa
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. (12)6303408 , fax. (12)6160144
  • Data zamieszczenia: 2017-10-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Województwo Małopolskie
    Basztowa 22
    31-156 Kraków, woj. małopolskie
    tel. (12)6303408, fax. (12)6160144
    REGON: 351554287
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.malopolska.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie zdjęć służących promocji Funduszy Europejskich w Województwie Małopolskim wraz z przeniesieniem majątkowych praw autorskich.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zdjęć służących promocji Funduszy Europejskich w Województwie Małopolskim wraz z przeniesieniem majątkowych praw autorskich. Zdjęcia będą przedstawiać projekty, które powstały lub zostały zmodernizowane z udziałem Funduszy Europejskich. Zdjęcia dotyczyć też będą reportaży z wydarzeń promocyjnych, a także przedstawiać ogólne widoki plenerowe. Wszystkie te zdjęcia związane są z wykorzystywaniem przez mieszkańców Województwa Małopolskiego (beneficjentów) środków unijnych. 2. Zamawiający, będący Instytucją Zarządzającą Regionalnym Programem Operacyjnym, jednocześnie przyznającą środki na realizację projektów unijnych, prowadzi działania promocyjne i informacyjne w tym zakresie. Wykonanie zdjęć projektów wspiera te działania, a jednocześnie w sposób pośredni promuje beneficjentów, środki unijne i efekty ich wykorzystania w postaci zrealizowanych projektów. 3. Zdjęcia będą wykorzystywane w materiałach promocyjnych Zamawiającego, takich jak: wydawnictwa, publikacje typu folder, biuletyn, wydruki wielkoformatowe, kalendarze, strony internetowe i serwisy social media Zamawiającego (Facebook, YouTube i inne). Materiał zdjęciowy będzie ukazywać Małopolskę, jako region efektywnie wykorzystujący Fundusze Europejskie, przedsiębiorczy, innowacyjny, o ogromnym potencjale (infrastrukturalnym i ludzkim) oraz atrakcyjny w skali Europy. 4. Przez projekty Zamawiający rozumie między innymi: a) inwestycje drogowe (np. drogi, mosty, ścieżki rowerowe), b) inwestycje kolejowe (np. infrastruktura, tabor, stacje), c) obiekty po rewitalizacji (np. domy użyteczności publicznej, deptaki, skwery), d) przedsiębiorstwa i ich działalność (np. zakłady, linie produkcyjne, produkty, pracownicy przedsiębiorstw), e) prace badawcze i naukowe (np. infrastruktura badawcza, laboratoria, pracownicy naukowi), f) strefy gospodarcze i przemysłowe, g) Odnawialne Źródła Energii (np. instalacje solarne, elektrownie wodne, ekologiczne kotły), h) wyposażenie szkół i uczelni wyższych, i) miejscowości uzdrowiskowe (np. obiekty uzdrowiskowe, parki, infrastruktura uzdrowiskowa), j) otoczenia zbiorników wodnych (np. tereny rekreacyjne, boiska, ścieżki), k) projekty prospołeczne (np. opieka nad dziećmi, aktywizacja zawodowa, wsparcie seniorów). 5. Zdjęcia reportażowe z wydarzeń związanych z promocją funduszy unijnych będą przedstawiać wydarzenia zorganizowane w różnych miejscowościach na terenie Województwa Małopolskiego. Planowane wydarzenia to na przykład: imprezy plenerowe, konferencje, wystawy, targi, wernisaże, sympozja. Wydarzenia mogą odbywać się zarówno w dni robocze, jak i weekendy. Charakter wydarzeń plenerowy lub zamknięty. 6. Zdjęcia plenerowe we wskazanych przez Zamawiającego regionach Małopolski to zdjęcia o charakterze ujęć pejzażowych lub panoramicznych. Wykonawca, po konsultacji z Zamawiającym, zaproponuje ujęcia wskazanych lokalizacji. Zadaniem Wykonawcy będzie wykonanie zdjęć każdej lokalizacji, z których Zamawiający wybierze 5 najciekawszych zdjęć dla każdej lokalizacji. 7. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu zdjęcia w ilościach: a) zdjęcia dokumentujące projekty: maksymalnie 45 projektów (pakietów) po 10 zdjęć. b) zdjęcia reportażowe: maksymalnie 15 wydarzeń (pakietów) po 15 zdjęć. c) zdjęcia plenerowe: maksymalnie 20 lokalizacji (pakietów) po 5 zdjęć. 8. Format zdjęć: 1) Zdjęcia projektów i wydarzeń w formatach tiff i jpg o parametrach: a) rozdzielczość minimum 300 dpi, b) rozmiar minimum 1200 x 800 pikseli, c) przygotowane do druku i do wykorzystania na komputerach wewnętrznych, stronach internetowych, w serwisach social media. 2) Zdjęcia plenerowe w formatach tiff i jpg o parametrach: a) rozdzielczość minimum 300 dpi, b) rozmiar minimum 5000 x 3333 pikseli, c) przygotowane do druku i do wykorzystania na komputerach wewnętrznych, stronach internetowych, w serwisach social media. 9. Obróbka graficzna i dostawa zdjęć 1) Wykonawca przed dostawą zdjęć dokona selekcji wykonanych zdjęć, które zostaną przekazane Zamawiającemu. 2) Przed dostawą Wykonawca dokona postprodukcji, tj. obróbki i retuszu wyselekcjonowanych zdjęć, w profesjonalnym programie do obróbki zdjęć. 3) Zdjęcia zostaną zapisane i przekazane Zamawiającemu w następujący sposób: każdy projekt/wydarzenie/lokalizacja na 2 płytach CD zapewnionych przez Wykonawcę. Płyty muszą być opisane w sposób wyraźny i czytelny (preferowana trwała naklejka). Dodatkowo Wykonawca zarejestruje wszystkie ww. zdjęcia na przenośnym urządzeniu cyfrowym (tj. dysku zewnętrznym o pojemności minimum 2 TB) i przekaże Zamawiającemu, po zakończeniu realizacji umowy, jako dodatkowe zabezpieczenie przed utratą danych. 10. Opis przedmiotu zamówienia i warunki wykonania zawarte są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do siwz. 11. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia występują: nazwy znaków towarowych, patenty lub pochodzenie należy to traktować jedynie, jako pomoc w opisie przedmiotu zamówienia. W każdym przypadku dopuszczalne są produkty równoważne pod względem funkcji, przeznaczenia i konstrukcji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79960000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty wykonawca winien dołączyć: Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 2 do siwz. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się przez wykonawców o zamówienie, oświadczenie, o którym mowa w ust. 1 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 3. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1. 4. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1. 5. Jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu polega na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy: 1) musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zamawiający zaleca złożenie zobowiązania wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do siwz. 6. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje Pełnomocnik wraz z ofertą winno być złożone pełnomocnictwo dla tej osoby określające jego zakres. Pełnomocnictwo winno być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. 7. Wszelkie pełnomocnictwa winny być załączone do oferty w formie oryginału lub urzędowo poświadczonego odpisu pełnomocnictwa (notarialnie – art. 96 ustawy z 14 lutego 1991 r. – Prawo o notariacie /tj. Dz. U. z 2014 poz. 164 z późn. zm./). 8. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający żąda oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 9. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie, o którym mowa w ust. 8. 10. Oświadczenie winno być złożone w oryginale na adres Zamawiającego: Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego, Biuro Prawne i Zamówień Publicznych, ul. Racławicka 56, 30-017 Kraków. 11. Wzór oświadczenia wraz z informacją, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy zostanie zamieszczony przez Zamawiającego na stronie internetowej, na której była zamieszczona siwz i załączniki. 12. Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu może polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy. 13. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (do oferty należy załączyć odpowiednie pełnomocnictwo) chyba, że w przypadku spółki cywilnej, z umowy tej spółki wynika sposób jej reprezentowania (do stwierdzenia czego niezbędne będzie załączenie do oferty umowy spółki cywilnej). Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik pozostałych. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkie podmioty występujące wspólnie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 14. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy, jeżeli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach