Przetargi.pl
Wykonanie zdjęć służących promocji Funduszy Europejskich w Województwie Małopolskim wraz z przeniesieniem majątkowych praw autorskich

Województwo Małopolskie ogłasza przetarg

  • Adres: 31-156 Kraków, Basztowa
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. (12)6303408 , fax. (12)6160144
  • Data zamieszczenia: 2017-07-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Województwo Małopolskie
    Basztowa 22
    31-156 Kraków, woj. małopolskie
    tel. (12)6303408, fax. (12)6160144
    REGON: 351554287
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie zdjęć służących promocji Funduszy Europejskich w Województwie Małopolskim wraz z przeniesieniem majątkowych praw autorskich
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zdjęć służących promocji Funduszy Europejskich w Województwie Małopolskim wraz z przeniesieniem majątkowych praw autorskich, a w tym: 1) Zdjęcia dokumentujące wskazane przez Zamawiającego projekty (inwestycje). Zdjęcia projektów (inwestycji) mają przedstawiać obiekty w różnych ujęciach, między innymi ogólny z zewnątrz, ujęcia z wnętrz, elementy charakterystyczne oraz wskazujące na wkład unijny, itp. Projekty inwestycyjne, to przykładowo:  inwestycje drogowe (drogi, mosty, ścieżki rowerowe),  inwestycje kolejowe (infrastruktura i tabor)  obiekty po rewitalizacji,  przedsiębiorstwa i ich działalność, prace badawcze i naukowe, linie produkcyjne, infrastruktura badawcza, strefy gospodarcze,  instalacje solarne, elektrownie wodne,  wyposażenie szkół i uczelni wyższych,  miejscowości uzdrowiskowe, otoczenia zbiorników wodnych,  eko-projekty. 2) Zdjęcia reportażowe z wydarzeń związanych z promocją funduszy unijnych. Będą to wydarzenia zorganizowane w różnych miejscowościach na terenie Województwa Małopolskiego. Planowane wydarzenia takie jak np.: konferencje, wystawy, targi, wernisaże, sympozja. Wydarzenia mogą odbywać się zarówno w dni robocze, jak i weekendy. Charakter wydarzeń – plenerowy lub zamknięty. 3) Zdjęcia plenerowe z obiektami, o których mowa w ust. 1), we wskazanych przez Zamawiającego regionach Małopolski. Zdjęcia plenerowe mogą mieć charakter zdjęć pejzażowych i/lub panoramicznych. Wykonawca, po konsultacji z Zamawiającym, zaproponuje ujęcia wskazanych lokalizacji. Zadaniem Wykonawcy będzie wykonanie minimum 5 maksymalnie 10 zdjęć danej lokalizacji, z których Zamawiający wybierze 5 najciekawszych zdjęć. 4) Zdjęcia z użyciem drona do wybranych i wskazanych przez Zamawiającego miejsc opisanych w punktach 1-3. Zdjęcia z użyciem drona zostaną wykonane po uzgodnieniu z Zamawiającym Ilość: 1) Zdjęcia dokumentujące projekty (inwestycje): maksymalnie 30 projektów po 10 zdjęć. 2) Zdjęcia reportażowe: maksymalnie 10 wydarzeń po 15 zdjęć. 3) Zdjęcia plenerowe: maksymalnie 15 lokalizacji po 5 zdjęć. 4) Zdjęcia z użyciem drona do wybranych i wskazanych przez Zamawiającego miejsc opisanych w punktach 1-3: minimum 10, maksimum 50 zdjęć. Parametry, jakość: 1) Zdjęcia projektów (inwestycji) i wydarzeń w formatach tiff i jpg o parametrach (w tym zdjęcia z użyciem drona): a) rozdzielczość minimum 300 dpi, b) rozmiar minimum 1200 x 800 pikseli, c) przygotowane do druku i do wykorzystania na komputerach wewnętrznych, stronach internetowych, w serwisach social media (Facebook, YouTube, Tweeter i inne). 2) Zdjęcia plenerowe w formatach tiff i jpg o parametrach (w tym zdjęcia z użyciem drona): a) rozdzielczość minimum 300 dpi, b) rozmiar minimum 5000 x 3333 pikseli, c) przygotowane do druku i do wykorzystania na komputerach wewnętrznych, stronach internetowych, w serwisach social media (Facebook, YouTube, Tweeter i inne). Dostawa zdjęć: Zdjęcia zostaną zapisane i przekazane Zamawiającemu w następujący sposób: każdy na 2 płytach CD zapewnionych przez Wykonawcę. Płyty mają być opisane w sposób wyraźny i czytelny (preferowana trwała naklejka). Dodatkowo Wykonawca zapewni przenośne urządzenie cyfrowe (pierwszy dysk zewnętrzny o pojemności minimum 2 TB), na którym zostaną zarejestrowane wszystkie ww. zdjęcia i przekazane Zamawiającemu, po zakończeniu realizacji umowy, jako dodatkowe zabezpieczenie przed utratą danych. 2. Opis przedmiotu zamówienia i warunki wykonania zawarte są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do siwz.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79960000-1

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach