Przetargi.pl
WYKONANIE ZATOK PRZYSTANKOWYCH

Gmina Miejska Pabianice reprezentowana przez Prezydenta Miasta Pabianic Zbigniewa Dychto ogłasza przetarg

  • Adres: 95-200 Pabianice, ul. Zamkowa 16
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 2254600 , fax. 042 2254669
  • Data zamieszczenia: 2010-07-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Pabianice reprezentowana przez Prezydenta Miasta Pabianic Zbigniewa Dychto
    ul. Zamkowa 16 16
    95-200 Pabianice, woj. łódzkie
    tel. 042 2254600, fax. 042 2254669
    REGON: 00051691000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.pabianice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONANIE ZATOK PRZYSTANKOWYCH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na : wykonaniu 22 szt i przebudowie 3 szt. zatok przystankowych. Zatoki będą wykonywane wzdłuż istniejących jezdni asfaltowych dróg powiatowych i miejskich. Budowa zatok nie powoduje konieczności budowy ani remontu elementów odwodnienia. Odwodnienie będzie następować powierzchniowo (odpowiednie spadki ułatwiające odprowadzanie nadmiaru wód opadowych). Każda zatoka powinna być wykonana zgodnie z parametrami określonymi w projekcie budowlanym - Poprawa bezpieczeństwa i transportu miejskiego na terenie Gminy Miejskiej Pabianice Część II z uwzględnieniem opisanych szczegółowych rozwiązań z wyjątkiem pełnego zakresu przebudowy chodników i wjazdów oraz buowy zatok - zadania 19 i 29. W obrębie chodników należy wykonać: - pas z kostki chodnikowej z wypustkami (płytki typu FOKUS 35 35 lub równoważne) - 2 rzędy kostki brukowej - w nawiązaniu do istniejącej nawierzchni w zakresie pozwalającym na powiązanie wysokościowe chodnika istniejącego z wykonywanym pasem z wypustkami. W zakresie wjazdów wykonać: Jedynie zakres przebudowy w pasie przykrawężnikowym pozwalającym na uzyskanie powiązania wysokościowego z zachowaniem normatywnych spadków wjazdu. Zakres robót elektrycznych nieujętych w projekcie budowlanym - Poprawa bezpieczeństwa i transportu miejskiego na terenie Gminy Miejskiej Pabianice część II (dotyczy zadań nr18, 24, 32, 36, 40): Zadanie 18 - wymiana słupa przelotowego na wirowany E12 12 - wymiana i przestawienie słupa przelotowego na wirowany E12 6 - wymiana przewodów na izolowane na długości 50 m Zadanie 24 - przestawienie istniejącej latarni oświetlenia ulic poza obręb zatoki - ułożenie nowego odcinka kabla oświetleniowegoYAKY4x35 mm2o długości 60 m - wykonanie mufy kablowej ZRM1 szt 2. - osłonięcie rurą dwudzielną fi 110 5 sztuk istniejących kabli eNn na długości 30 m Zadanie 32 - przestawienie istniejacej latarni oświetlenia ulic poza obręb zatoki - wymiana kabla oświetleniowegoYAKY4x35 mm2 na odcinku 55 m Zadanie 36 -wymiana słupa rozkracznego na wirowany E12 12 - wymiana słupa przelotowego na wirowany E12 12 - wymiana i przestawienie słupa przelotowego na wirowany E12 6 - wymiana przewodów na izolowane na długości 110 m Zadanie 40 -wymiana słupa przelotowego na wirowany E12 12 - wymiana słupa przelotowego na wirowany E12 12 - wymiana i przestawienie słupa przelotowego na wirowany E12 6 - wymiana przewodów izolowanych na długości 60 m Planowany termin rozpoczęcia realizacji ww zadań w zakresie robót drogowych - 06.09.br.; natomiast w zakresie ww robót branży elektrycznej - 15.09.br. Zakres robót modernizacyjnych nieujętych w projekcie budowlanym - Poprawa bezpieczeństwa i transportu miejskiego na terenie Gminy Miejskiej Pabianice część II (dotyczy zadań nr 7,8, 68): Zadanie nr 7 (J.Pawła-szpital) - rozebranie chodników 50x50x7 na podsypce piaskowej - ok.120 m2 - wywóz gruzu na wysypisko zapewnione przez Wykonawcę; płyty pełnowartościowe - wywóz do 5km na miejsce wskazane przez Zamawiającego - wykonanie nowych chodników na podsypce piaskowej, spoiny wypełnione piaskiem : - ok. 10,5 m2 płytkami 35x35 z wypustkami np. typu FOKUS - ok. 109,5 m2 płytkami 50x50x7 Zadanie nr 68 (J.Pawła-Śniadeckiego) - rozebranie nawierzchni z płyt żelbetowych pełnych (pow. do 3m2) - ok.67,5 m2 - wywóz gruzu na wysypisko zapewnione przez Wykonawcę; płyty pełnowartościowe - do ponownego wbudowania w miejscu - wykonanie nowej nawierzchni na podsypce piaskowej z płyt z odzysku - ok. 60 m2 - wykonanie nowych chodników na podsypce piaskowej, spoiny wypełnione piaskiem : - ok. 10,0 m2 płytkami 35x35 z wypustkami np. typu FOKUS - ok. 4,5 m2 z kostki brukowej grubości 8cm Zadanie nr 8 (J.Pawła-Zagajnikowa) - rozebranie chodników 50x50x7 na podsypce piaskowej - ok. 30 m2 - wywóz gruzu na wysypisko zapewnione przez Wykonawcę; płyty pełnowartościowe - wywóz do 5km na miejsce wskazane przez Zamawiającego - wykonanie nowych chodników na podsypce piaskowej, spoiny wypełnione piaskiem : - ok. 8,4 m2 płytkami 35x35 z wypustkami np. typu FOKUS - ok. 21,6 m2 płytkami 50x50x7 Miejsca lokalizacji zatok zostały określone w załączniku nr 5, do SIWZ. W zamówieniu przewiduje się prawo opcji . Podany w załączniku nr 5 zakres zamówienia jest traktowany jako największy możliwy zakres robót do wykonania i taki powinien być wyceniony przez Wykonawców w załączniku cenowym t.j. załączniku nr 1A do formularza oferty. Zamawiający wstępnie zastrzega rezygnacje z zadań nr 18 ,24, 32, 36, 40, 7, 8, 68 (prawo opcji). Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia przez okres 5 lat. Zakres działań informacyjnych i promujących projekt: Wykonanie, dostawa i montaż tablic; 2 sztuki tablic informacyjnych - montaż niezwłocznie po rozpoczęciu robót, zgodnie ze wskazaną przez Zamawiającego lokalizacją. 1 sztuka tablicy pamiątkowej - montaż niezwłocznie po zakończeniu robót zgodnie ze wskazana przez Zamawiającego lokalizacją. Projekt graficzny tablic wymaga pisemnej akceptacji Zamawiającego. Zamawiający wymaga pisemnego oświadczenia Wykonawcy o przygotowaniu tablic zgodnie z Wytycznymi Instytucji Zarządzającej - Zasady promocji projektów dla beneficjentów Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013 (załącznik nr 1 do uchwały nr 2301 09 Zarządu Województwa Łódzkiego z dnia 16 grudnia 2009r.) - Księga identyfikacji wizualnej z dnia 23.02.2010r. Informacja dodatkowa: a) zgodnie z przywołanymi wyżej Wytycznymi wymiary tablicy informacyjnej nie mogą być mniejsze niż 2m szer.x1,5m wys. b) tablica pamiątkowa powinna być wykonana z trwałego materiału, wymiary tablicy nie powinny być mniejsze niż 90cmx70cm - Zamawiający, zgodnie z przywołanymi wcześniej Wytycznymi dopuszcza zmniejszenie wymiarów po uprzedniej akceptacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości 12.000,00 PLN. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2007 Nr 42, poz. 275). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego i jest przechowywane na rachunku bankowym Miejsce i sposób wniesienia wadium - wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek sum depozytowych Zamawiającego tj. ING Bank Śląski S.A. Nr 64 1050 1461 1000 0023 4596 9964. Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu. Wadium, wnoszone w innych niż pieniądz formach, należy złożyć w oryginale, najpóźniej wraz z ofertą (jako oddzielny od oferty dokument) w siedzibie zamawiającego w Pabianicach ul. Zamkowa 16 pokój nr 10.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.pabianice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach