Przetargi.pl
WYKONANIE ZATOK POSTOJOWYCH NA UL. PIASKOWEJ W KOŻUCHOWIE

Urząd Miejski ogłasza przetarg

  • Adres: 67-120 Kożuchów, ul. Rynek 1a
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 3552094 do 97 , fax. (068) 355 28 68
  • Data zamieszczenia: 2009-12-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski
    ul. Rynek 1a 1a
    67-120 Kożuchów, woj. lubuskie
    tel. 068 3552094 do 97, fax. (068) 355 28 68
    REGON: 00052999900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kozuchow.prv.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONANIE ZATOK POSTOJOWYCH NA UL. PIASKOWEJ W KOŻUCHOWIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Celem zamówienia jest budowa miejsc postojowych przy ulicy Piaskowej na działce nr 330/9 obręb 3, miasto Kożuchów oraz budowa chodnika przy ulicy Piaskowej na działkach nr 330/8 i 243/1 w Kożuchowie. 3.3 Przedmiot zamówienia obejmuje między innymi: 3.3.1 Budowę zatoki postojowej po wschodniej stronie ulicy na niezabudowanej działce o całkowitej powierzchni zatoki 335 m2. Powierzchnia zatoki musi być wykonana z kostki betonowej wibroprasowanej typu Holland o gr. 8cm w kolorze szarym oraz mieć wydzielone 18 stanowisk postojowych o wymiarach 2,4x5,0m i jedno stanowisko dla osób niepełnosprawnych o wymiarach 3,6x5,0m. 3.3.2 Budowę muru oporowego na całej długości zatoki postojowej. Łączna długość zatoki parkingowej to 70mb. Mur oporowy i ława fundamentowa muszą być zbrojone niezależnie od zastosowanej technologi wykonania muru. 3.3.3 Oznakowanie zgodnie z dokumentacją techniczną.(załącznik nr 3 do SIWZ) 3.3.4 Wykonanie 150mb chodnika o szerokości 1,5m z kostki betonowej szarej typu Holland gr. 8cm. (załączono obmiar pomocniczy - załącznik nr 5 do SIWZ) Wykonawca udziela gwarancji jakości na okres 36 miesięcy na wykonane roboty od daty odbioru końcowego. 3.3.6 W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie między innymi do opracowania i wykonania: a) dokumentacji powykonawczej obiektu w 2 egzemplarzach, b) zabezpieczenia i oznakowania terenu budowy w dzień i w nocy, c) odtworzenie dróg i chodników, d) ustanowienie kierownika budowy, e) innych prac wymienionych w projekcie budowlanym i Specyfikacjach Technicznych, Koszt powyższych opracowań poniesie Wykonawca.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452233009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 8.1 Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 3000,00zł(trzy tysiące złotych). 8.2 Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, przelew na rachunek bankowy Zamawiającego: B.S. Kożuchów GMINA KOŻUCHÓW 49967300070000000010070006 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 8.3 Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 8.4 Wadium obejmuje cały okres związania ofertą. 8.5 Wykonawca, który nie wniesie wadium w wysokości określonej w pkt. 8.1 albo w formie lub formach, o których mowa w pkt. 8. 2 zostanie wykluczony z postępowania. 8.6 Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: 1) upłynął termin związania ofertą; 2) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy; 3) zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 8.7 Z zastrzeżeniem ust. 4a(art. 46 Pzp) zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy: 1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; 2) który został wykluczony z postępowania; 3) którego oferta została odrzucona. 8.8 Złożenie wniosku o zwrot wadium jest równoznaczne ze zrzeczeniem się prawa do wniesienia protestu. 8.9 Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie pkt 8.7 ust. 2) i 3), jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 8.10 Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 8.11 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 8.12 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 5.1. O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają niżej wymienione warunki : 5.1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 5.1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności: 5.1.2.1. Dysponują osobami posiadającymi prawo do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi wpisanymi na okręgową listę członków samorządu zawodowego - Okręgowej Izby Inżynierów, które będą posiadały uprawnienia budowlane w specjalnościach: - drogowej bez ograniczeń; lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia ww osoby. 5.1.2.2. Wykonali w ramach jednej umowy, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, jedną robotę budowlaną (zakończoną) obejmującą swoim zakresem wykonanie robót budowlanych branży drogowej o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł brutto. 5.1.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w szczególności: - posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 200 000,00 zł 5.1.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24. ustawy. 5.1.5. Wniosą wadium.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.1 Zawartość oferty: 6.1.1 Wypełnioną Ofertę wraz z załącznikami (zał. nr 1 do SIWZ). Wykonawca musi złożyć wypełniony i podpisany formularz ofertowy. W przypadku, jeżeli Wykonawca nie skorzysta z formularza ofertowego, jego oferta musi zawierać wszystkie oświadczenia zawarte w formularzu ofertowym. Uwaga: w przypadku złożenia oferty równoważnej Wykonawca musi złożyć szczegółową specyfikację parametrów technicznych oferowanego przedmiotu zamówienia, zgodnie z załącznikiem nr 1 do Oferty, z wyszczególnieniem elementów (parametrów, właściwości) innych (równoważnych) niż wymagane przez Zamawiającego (np. poprzez pogrubienie lub podkreślenie ich opisu). 6.1.2 Kosztorys ofertowy. 6.1.3 Oświadczenia o przyjęciu funkcji kierownika budowy w przypadku wyboru oferty. 6.1.4 Harmonogram rzeczowo-terminowy sporządzony zgodnie z pkt.12.4 SIWZ 6.1.5 W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć następujące dokumenty i oświadczenia: a) oświadczenia z art. 22 i art. 24 ustawy Pzp zgodnie z załącznikami nr 2 i 3 do Oferty*; b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert*; c) aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert*; d) wykaz wykonanych przed wszczęciem niniejszego postępowania w okresie ostatnich trzech lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie -(załącznik nr 4 do Oferty); e) wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia (załącznik nr 5 do Oferty) wraz z dokumentami stwierdzające, ze osoby które będą kierowały robotami budowlanymi posiadają wymagane uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach określonych w warunku oraz kopią aktualnych zaświadczeń odpowiedniego organu samorządu zawodowego o wymaganym ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej (kopie potwierdzone za zgodność z oryginałem); f) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia ww. osoby w przypadku gdy Wykonawca nie dysponuje osobą określoną w pkt. 5.1.2.1 SIWZ g) polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 200.000,0zł; * Uwaga: Wykonawcy występujący wspólnie razem mogą spełniać warunek z tym, że każdy z nich musi posiadać ubezpieczenie na kwotę minimum 150.000,00 zł. 6.1.6 zaakceptowany (podpisany) wzór umowy; Umowa musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie. 6.1.7 dowód wniesienia wadium; Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz (art. 45 ust. 6 pkt 2-5 ustawy Prawo zamówień publicznych) musi być złożone w formie oryginału. Podmioty występujące wspólnie upoważnią jednego spośród siebie, jako przedstawiciela pozostałych (lidera), przy czym upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez upełnomocnionych przedstawicieli wszystkich pozostałych przedsiębiorców. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z przedsiębiorcą występującym jako reprezentant pozostałych (liderem). W przypadku podpisywania oferty lub poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę(y) nie wymienione w dokumencie rejestracyjnym wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo może być przedłożone w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem. Załączniki do formularza ofertowego, będące częścią oferty, muszą być podpisane przez Wykonawców, bądź przez osoby upoważnione przez Wykonawcę (w tym przypadku upoważnienie do podpisania dokumentów musi być bezwzględnie dołączone do oferty). W przypadku wyboru oferty Wykonawców występujących wspólnie są oni zobowiązani najpóźniej w dniu podpisania umowy dostarczyć umowę regulującą współpracę parterów. * dokumenty z tym znakiem winny być przedstawione przez każdego wykonawcę, w przypadku Wykonawców występujących wspólnie, na podstawie art. 23 ustawy Pzp. Pozostałe wymienione dokumenty w przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie wystarczy gdy ww. dokumenty złoży jeden z podmiotów występujących wspólnie. 6.2 Wykonawca zamieszkały poza terenem Rzeczpospolitej Polskiej. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej, składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo nie uzyskał przewidzianego prawem zwolnienia, odroczenia lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Ww dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Dokumenty sporządzone w języku obcym, należy składać wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kozuchow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach