Przetargi.pl
Wykonanie zastępczych otworów studziennych S1A i S2A na ujęciu wód podziemnych z utworów czwartorzędowych w Sierakowie Śląskim, na dz.ew.nr 102/1 obr. Łomnica wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną w zakresie: - wykonanie zastępczego otworu studziennego S2A na ujęciu wód podziemnych z utworów czwartorzędowych w Sierakowie Śląskim, na dz.ew.nr 102/1 obr. Łomnica wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną dla studni S1A i S2A

Gmina Ciasna ogłasza przetarg

  • Adres: 42-793 Ciasna, ul. Nowa
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 34 3535100 , , fax. 34 3535105
  • Data zamieszczenia: 2020-09-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ciasna
    ul. Nowa 1a
    42-793 Ciasna, woj. śląskie
    tel. 34 3535100 , , fax. 34 3535105
    REGON: 15139841600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.ciasna.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie zastępczych otworów studziennych S1A i S2A na ujęciu wód podziemnych z utworów czwartorzędowych w Sierakowie Śląskim, na dz.ew.nr 102/1 obr. Łomnica wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną w zakresie: - wykonanie zastępczego otworu studziennego S2A na ujęciu wód podziemnych z utworów czwartorzędowych w Sierakowie Śląskim, na dz.ew.nr 102/1 obr. Łomnica wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną dla studni S1A i S2A
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie zastępczego otworu studziennego S2A na ujęciu wód podziemnych z utworów czwartorzędowych w Sierakowie Śląskim, na dz.ew.nr 102/1 obr. Łomnica wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną dla studni S1A i S2A 2. Przedmiot zamówienia składa się z dwóch etapów: 1) Etap I – opracowanie dokumentacji projektowej na podstawie Programu Funkcjonalno-Użytkowego (PFU) wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę, zgłoszeniem robót oraz wszelkich innych decyzji administracyjnych (w tym decyzji środowiskowej, pozwolenia wodnoprawnego), uzgodnień i opinii niezbędnych dla zrealizowania zadania inwestycyjnego w zakresie umożliwiającym w pełni legalne użytkowanie. 2) Etap II - Wykonanie robót budowlanych wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą w oparciu o dokumentację projektową wykonaną przez Wykonawcę wraz ze świadczeniami nie będącymi robotami budowlanymi oraz zapewnieniem nadzoru autorskiego nad opracowaną dokumentacją projektową. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w PFU – Programie funkcjonalno- użytkowym stanowiącym załącznik do SIWZ i obejmuje wykonanie: - opracowanie kompletnej dokumentacji technicznej (projekt budowlany, wykonawczy, Specyfikacje techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - STWiORB) dla przedmiotowego zadania oraz uzyskanie decyzji, opinii, pozwoleń, uzgodnień i zatwierdzeń wynikających z zakresu projektu, - roboty przygotowawcze i zabezpieczające, - niezbędne do realizacji prace geodezyjne, - zakup i transport na miejsce budowy materiałów niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia, - roboty związane z wierceniem jednej studni, - zabudowa studni wraz z niezbędnym do ich pracy osprzętem, - pompowanie oczyszczające i pomiarowe, - wykonanie monitoringu terenu, - wykonanie części elektrycznej (stacja TRAFO, oświetlenie terenu LED - 2 punkty świetlne), - wykonanie rurociągu wodociągowego PE HD Dn 225mmm SDR 11 PN 16 (około 2800 mb + 4 hydranty PPOŻ), - wykonanie kabla SN w rurociągu osłonowym PE HD Dn 160mm SDR 17 PN10 (około 2800 mb), - wykonanie światłowodu w rurociągu osłonowym dla PE HD Dn 90mm SDR 17 PN10 (około 2800 mb), - wykonanie kontenera (1 komplet), - wykonanie bramy wjazdowej wraz z ogrodzeniem (brama 4m, furtka 1,2m, ogrodzenie około 75 mb), - rekultywacja i ukształtowanie terenu, wywóz wszelkiego rodzaju odpadów powstałych w trakcie robót. Wyjaśnić należy, że PFU przewiduje wykonanie dwóch zastępczych otworów studziennego S1A i S2A. Studnia S1A została już wykonana. Przedmiotem zamówienia są wszystkie roboty ujęte w PFU poza wykonaniem studni S1A oraz wyposażenie i podłączenie istniejącej studni S1A do wykonywanej w ramach zadania instalacji. Docelowe parametry przedmiotowej inwestycji mogą ulec zmianie w zależności od przyjętych rozwiązań projektowych, uwarunkowań terenowych oraz uzgodnionych z Inwestorem rozwiązań zamiennych. Wymogiem podstawowym i nie podlegającym zmianie jest konieczność takiego zaprojektowania oraz wykonania robót, aby odbiorowi podlegały dwie legalnie działające i w pełni wyposażone studnie wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną. Wykonawca zobowiązany jest we własnym zakresie do inspekcji przyszłych terenów budowy i ich otoczenia (wizja lokalna) w celu dodatkowego (ponad informacje zawarte w PFU oraz SIWZ ) oszacowania kosztu i ryzyka oraz wszelkich danych, jakie mogą okazać się niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia i wyceny z punktu widzenia Wykonawcy. Ostateczna wersja projektu przedmiotowej studni wymaga przedłożenia Zamawiającemu do zatwierdzenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Żądanie wadium, jego wysokość oraz formy wniesienia – art. 45 ustawy Pzp 1. Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 9 000,00 zł (słownie : dziewięć tysięcy złotych). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu przelewem na konto Zamawiającego : Nr 97 8457 0008 2012 0300 0231 0002 BS Gliwice O/Ciasna Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, gdy wpływ środków na rachunek zamawiającego nastąpi przed upływem terminu składania ofert 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 poz. 359 z późn. zm). 4. Wadium wnoszone w formach określonych w pkt 2, 3, 4, 5 musi być bezwarunkowe i tożsame z wadium wnoszonym w pieniądzu oraz powinno być złożone w oryginale w oznaczonej oddzielnej kopercie wraz z ofertą. 5. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom zgodnie z art. 46 ust. 1 - 4 ustawy Pzp. 6. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 7. Wadium, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegający się o zamówienie, może być wniesione wspólnie przez te podmioty lub przez jednego z Wykonawców, z tym że z treści dokumentu musi wynikać, że wadium Dotyczy oferty składanej przez wszystkie podmioty występujące wspólnie.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie dokonuje określenia sposobu spełniania warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacje dodatkowe dotyczące składnia dokumentów 1) Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub brak podstaw wykluczenia, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2017 r. poz. 570). 2) W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. 3) W przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia lub spełniania warunków udziału w postępowaniu, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów. 4) W przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy (brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego), korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne. Wykaz oświadczeń w celu wstępnego potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu (rozdział V ust. 1 niniejszej SIWZ): 1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu zgodne z załączonymi wzorami. Oświadczenia, o jakich mowa wyżej Wykonawca zobowiązany jest złożyć w formie pisemnej wraz z ofertą. 2) zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt 5.5 rozdz. VI SIWZ – jeżeli Wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. Ponadto Wykonawcy mają dołączyć do oferty następujące dokumenty: 1) Formularz oferty, o treści zgodnej z załączonym wzorem, 2) Wycenioną tabelę elementów rozliczeniowych, o treści zgodnej z załączonym wzorem 3) Dowód wniesienia wadium, 4) Pełnomocnictwo złożone w oryginale lub w kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza dla podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie lub podmiotów w imieniu których pełnomocnicy nie wymienieni w dokumentach rejestrowych firmy składają ofertę (załączyć jeżeli dotyczy). Wykonawcy składający ofertę wspólną: 1) Wykonawcy składający ofertę wspólną ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy, 2) Pełnomocnictwo powinno jednoznacznie wynikać z umowy lub innej czynności prawnej, 3) Pełnomocnictwo musi być złożone wraz z ofertą w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, 4) Pełnomocnik pozostaje w kontakcie z Zamawiającym w toku postępowania i do niego Zamawiający kieruje informacje, korespondencję, itp. 5) Wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jak Wykonawcy składający ofertę wspólną i mają do nich zastosowanie zasady określone w pkt 1 – 4. 6) Wadium, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegający się o zamówienie, może być wniesione wspólnie przez te podmioty lub przez jednego z Wykonawców z tym, że z treści dokumentu musi wynikać, że wadium dotyczy oferty składanej przez wszystkie podmioty występujące wspólnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach