Urząd Gminy Godów ogłasza przetarg
- Adres: 44-340 Godów, ul. 1 Maja 53
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 47 65 065, 47 65 063 , fax. 032 4765100
- Data zamieszczenia: 2009-06-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Godów
ul. 1 Maja 53 53
44-340 Godów, woj. śląskie
tel. 032 47 65 065, 47 65 063, fax. 032 4765100
REGON: 00053185500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.godow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie zagospodarowania terenu wokół budynku byłej Straży Granicznej w Godowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zagospodarowania terenu wokół budynku byłej Straży Granicznej w Godowie w zakresie : 1. Roboty ziemne : korytowanie terenu, usunięcie humusu, rozbiórka ścian żelbetowych, plantowanie terenu, 2.Roboty montażowe nawierzchni drogowych : wykonanie warstw podbudowy z kruszyw, wykonanie warstw podsypki, wykonanie chodników z kostki brukowej, wykonanie nawierzchni z płyt drogowych betonowych, montaż krawężników. 3. Oświetlenie zewnętrzne : rozprowadzenie przewodów, montaż słupów i opraw oświetleniowych. 4. Demontaż i montaż ogrodzenia panelowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera przedmiar robót, projekt budowlany oraz specyfikacja wykonania i odbioru robót budowlanych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451112914
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2 Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5 Dysponują osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, tzn.: kierownikiem budowy, który posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej oraz instalacyjne do kierowania robotami w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. Wymagane jest, by w/w osoba była członkiem właściwej Izby Samorządu Zawodowego. Zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 2 Wykonawca może przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. 6 Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tzn.: a) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali minimum 1 zamówienie polegające na wykonaniu robót drogowych związanych z budową chodników oraz dróg wewnętrznych, o wartości co najmniej 200.000 PLN, b) wykazane realizacje (roboty budowlane) muszą być poparte dokumentami potwierdzającymi, że zostały wykonane z należytą starannością wraz z opisem robót, podaniem ich wielkości oraz daty i miejsca wykonania
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki zawarte w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, w tym nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. 2 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3 Zaświadczenia z właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego ZUS-u lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4 Wykaz robót wykonanych tj. zakończonych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, spełniających warunki określone powyżej w punkcie 6a, zawierający następujące dane : nazwę, adres i telefon zamawiającego, nazwę i adres wykonywania robót, opis wykonywanych robót wraz z ich zakresem, termin rozpoczęcia i zakończenia realizacji robót, wartość zrealizowanych robót, 5 Dokumenty potwierdzające, że w/w roboty zostały wykonane należycie np. referencje. 6 Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, zawierający dane: kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej oraz instalacyjne do kierowania robotami w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych potwierdzone kserokopią uprawnień do kierowania robotami w specjalności drogowej i elektrycznej zgodnie z wymogami ustawy Prawo Budowlane. 7 Zaświadczenie z właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzające przynależność wykonawcy do tej izby na dzień składania ofert. Zamawiający dopuszcza, jako dokument równoważny, złożenie nieaktualnego zaświadczenia z w/w Izby wraz z dowodem wpłaty należnych składek, z którego wynika, że są one opłacone na dzień składania ofert. 8 Wypełniony druk oferta. 9 Pełnomocnictwo - w przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru albo aktualnym zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy, - w przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art. 23 ustawy PZP) Pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej notarialnie. 10 Informacje ogólne o wykonawcy. 11 Oświadczenie o terminie wykonania zamówienia. 12 Oświadczenie podwykonawcy o przyjęciu do wykonania określonego zakresu robót. 13 Pisemne zobowiązanie innego podmiotu o udostępnieniu potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wykonawca wskazał inne podmioty udostępniające osoby zdolne do wykonania zamówienia. 14 Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie - wymagana w przypadku składania oferty wspólnej przez kilka podmiotów (dotyczy także spółek cywilnych).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.godow.bip.info.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa siłowni plenerowej i utwardzenie terenu przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 2 w Sarnowie.
Dodano: 2016-07-26 - Zagospodarowanie brzegu stawu Kokotek w Rudzie Śląskiej z przygotowaniem infrastruktury dla osób niepełnosprawnych, wędkarzy i korzystających ze sprzętu pływającego oraz ścieżka edukacyjna - I etap
Dodano: 2016-07-25 - Wykonanie projektu budowlano-wykonawczego oraz robót budowlanych wiat śmietnikowych
Dodano: 2016-07-21 - Wykonanie rewitalizacji podwórek przy budynkach będących w zarządzie Z.K. PGM - paczka nr 2
Dodano: 2016-06-08 - Roboty budowlane polegające na zagospodarowaniu terenów: 1) Plac zabaw przy ul. Gen. Waltera 5, dzielnica Maroko-Nowiny; zmiana lokalizacji (przeniesienie) urządzeń zabawowych, zagospodarowanie terenu nowego placu zabaw. 2) Budowa toru do gry w BOULES na terenie dzielnicy Zebrzydowice.
Dodano: 2016-06-06 - Wykonanie rewitalizacji podwórek przy budynkach będących w zarządzie Z.K. PGM - paczka nr 1
Dodano: 2016-04-11 - Przywrócenie funkcji skweru miejskiego poprzez modernizację podwórza ograniczonego ulicami Chorzowską, Imieli, Sawickiej i Mickiewicza w Świętochłowicach - etap II
Dodano: 2016-03-22 - Zaprojektowanie i przebudowa przestrzeni parkowej o pow. 0,265 ha w rejonie ul. Jeleń Rynek i Wygoda w dzielnicy Jeleń w Jaworznie.
Dodano: 2016-03-11 - Budowa ogrodzenia - Bielsko-Biała - Zielony zakątek
Dodano: 2015-10-30 - Wykonanie robót budowlanych i inżynieryjnych realizowanych w ramach budżetu obywatelskiego: Zagospodarowanie terenu placu szkolnego Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 1, na potrzeby utworzenia Zielonej klasy pod lipami w dzielnicy Wielopole.
Dodano: 2015-10-14