Przetargi.pl
Wykonanie zagospodarowania poscaleniowego polegającego na przebudowie dróg lokalnych i dojazdowych do gruntów rolnych na terenie obrębu Potok Górny gmina Potok Górny w ramach projektu Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 poprawianie i rozwijanie infrastruktury związanej z rozwojem i dostosowywaniem rolnictwa i leśnictwa przez scalanie gruntów

Skarb Państwa reprezentowany przez Starostę Biłgorajskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 23-400 Biłgoraj, ul. Tadeusza Kościuszki 87
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 0 81 688 2000 , fax. 0 81 688 2009
  • Data zamieszczenia: 2009-09-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Skarb Państwa reprezentowany przez Starostę Biłgorajskiego
    ul. Tadeusza Kościuszki 87 87
    23-400 Biłgoraj, woj. lubelskie
    tel. 0 81 688 2000, fax. 0 81 688 2009
    REGON: 95037159000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bilgorajski.netbip.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie zagospodarowania poscaleniowego polegającego na przebudowie dróg lokalnych i dojazdowych do gruntów rolnych na terenie obrębu Potok Górny gmina Potok Górny w ramach projektu Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 poprawianie i rozwijanie infrastruktury związanej z rozwojem i dostosowywaniem rolnictwa i leśnictwa przez scalanie gruntów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zagospodarowanie poscaleniowe polegające na przebudowie dróg lokalnych i dojazdowych do gruntów rolnych na terenie obrębu Potok Górny gmina Potok Górny Projektowane zagospodarowanie terenu Przy skrzyżowaniach dróg lokalnych i dojazdowych z drogami lokalnymi i dojazdowymi, oraz z drogami publicznymi projektuje się wyokrąglenie krawędzi jezdni łukami o promieniu R=6,00 m. Zaprojektowano skrzyżowania typu prostego. Przekroje normalne Zaprojektowane odcinki dróg lokalnych i dojazdowych do gruntów rolnych o łącznej długości 43124 m posiadają w przekroju poprzecznym jezdnię szerokości 3,50 m o nawierzchni z kruszywa łamanego lub żwiru ze spadkiem daszkowym i = 3,0 %, oraz płyt żelbetowych wielootworowych IOMB grubości 12 cm ze spadkiem daszkowym i = 2,0 %. Przyjęto pobocza gruntowe nieutwardzone szerokości 2 x 0,75 m ze spadkiem jednostronnym i = 8 %. Zaprojektowano trzy przekroje normalne różniące się rodzajem i grubością warstw konstrukcyjnych. Dla dróg lokalnych od Nr L1 do L20 o łącznej długości 27 529 m i szerokości jezdni 3,50 m projektuje się następującą konstrukcję nawierzchni: - 3 cm podbudowa zasadnicza z tłucznia kamiennego, warstwa górna, wg. PN-B-11112 z 1996 r. - 12 cm podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego (z przekruszonych konstrukcji betonowych) stabilizowanego mechanicznie, warstwa dolna, wg. PN-S-06102 z 1997 r. - 10 cm warstwa odsączająca z piasku średnio lub drobnoziarnistego wg. PN-B-11113 z 1996 r. Dla dróg dojazdowych Nr D 1, D 2, D 3, D 10, D 11, D 13, D 15, D 16, D 18, D 20, D 25, o łącznej długości 10868 m i szerokości jezdni 3,50 m projektuje się następującą konstrukcję nawierzchni: - 15 cm - nawierzchnia żwirowa z kruszywa naturalnego - mieszanki żwirowej wg. PN-B-11111 i PN-B-11113 z 1996 r. - 10 cm - warstwa odsączająca z piasku średnio lub drobnoziarnistego wg. PN-B-11113 z 1996 r. Dla dróg dojazdowych od Nr D 28 do Nr D 30 o łącznej długości 4 727 m i szerokości jezdni 3,50 m projektuje się następującą konstrukcję nawierzchni: - 12 cm - nawierzchnia z płyt żelbetowych wielootworowych - IOMB wg. BN-80/6775-03/02 - 10 cm - warstwa odsączająca z piasku średnio lub drobnoziarnistego wg. PN-B-11113 z 1996 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: Część 1 - 27.500 zł (słownie: dwadzieścia siedem tysięcy pięćset złotych), Część 2 - 10.300 zł (słownie: dziesięć tysięcy trzysta złotych), Część 3 - 14.000 zł (słownie czternaście tysięcy złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 Prawo zamówień publicznych, zgodnie z którymi: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 2.1 Jeżeli wykonawca składa ofertę wyłącznie na część 1 przedmiotu zamówienia Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że: a. wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie minimum 1 robotę polegającą na budowie, przebudowie, lub modernizacji dróg lub chodników o wartości zamówienia minimum 1.000.000 zł brutto (słownie jeden milion złotych) b. dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - minimum 1 osobę posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej oraz przynależnej do właściwej Izby Samorządu Zawodowego 2.2 Jeżeli wykonawca składa ofertę wyłącznie na część 2 przedmiotu zamówienia Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że: a) wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie minimum 1 robotę polegającą na budowie, przebudowie, lub modernizacji dróg lub chodników o wartości zamówienia minimum 500.000zł brutto (słownie pięćset tysięcy złotych) b) dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - minimum 1 osobę posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej oraz przynależnej do właściwej Izby Samorządu Zawodowego 2.3 Jeżeli Wykonawca składa ofertę wyłącznie na część 3 przedmiotu zamówienia Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że: a) wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie minimum 1 robotę polegającą na budowie, przebudowie, lub modernizacji dróg lub chodników o wartości zamówienia minimum 800.000zł brutto (słownie: osiemset tysięcy złotych) b) dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - minimum 1 osobę posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej oraz przynależnej do właściwej Izby Samorządu Zawodowego 2.4 Jeżeli Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część zamówienia Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że a) wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie minimum 1 robotę polegającą na budowie, przebudowie, lub modernizacji dróg lub chodników o wartości zamówienia minimum 1.000.000 zł brutto (słownie jeden milion złotych) b) dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - minimum 1 osobę posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej oraz przynależnej do właściwej Izby Samorządu Zawodowego 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 3.1 Jeżeli Wykonawca składa ofertę wyłącznie na część 1 przedmiotu zamówienia Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że: posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę minimum 1000000 zł (słownie jeden milion złotych) 3.2 Jeżeli Wykonawca składa ofertę wyłącznie na część 2 przedmiotu zamówienia Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że: posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę minimum 500000 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych) 3.3 Jeżeli Wykonawca składa ofertę wyłącznie na część 3 przedmiotu zamówienia Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że: posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę minimum 800000 zł (słownie: osiemset tysięcy złotych) 3.4 Jeżeli Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część zamówienia Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że: posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę minimum 1000000 zł (słownie jeden milion złotych) 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24; Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o regułę spełnia /nie spełnia na podstawie wymaganych oświadczeń i dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy. 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu z art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych Zamawiający żąda, następujących dokumentów a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru, albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; c) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; d) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. e) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2 składa dokumenty określone w § 2 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006r. Nr 87, poz. 605) 3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia , Zamawiający żąda następujących dokumentów: a) wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. b) wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. c) pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w ppkt. b) wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował d) stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, tj. uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej wraz z zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego 4. W celu potwierdzenia znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Zamawiający żąda: - informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 5. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców występujących wspólnie, każdy z członków konsorcjum załącza do oferty dokumenty o których mowa w pkt. 2. Natomiast w zakresie dokumentów określonych w pkt. 3 i 4 Zamawiający uzna za spełniony warunek w przypadku gdy przynajmniej jeden z członków konsorcjum będzie spełniał wymagane warunki, bądź warunki te będą spełniali łącznie. 6. Dokumenty sporządzane w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bilgorajski.netbip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach