Przetargi.pl
Wykonanie zadania w systemie zaprojektuj i wybuduj dla inwestycji pn. „Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Nowogród Bobrzański”

Gmina Nowogród Bobrzański ogłasza przetarg

  • Adres: 66-010 Nowogród Bobrzański, ul. Słowackiego
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 683 290 962 , fax. 683 276 663
  • Data zamieszczenia: 2021-02-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nowogród Bobrzański
    ul. Słowackiego 11
    66-010 Nowogród Bobrzański, woj. lubuskie
    tel. 683 290 962, fax. 683 276 663
    REGON: 97077075980001
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.nowogrodbobrz.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie zadania w systemie zaprojektuj i wybuduj dla inwestycji pn. „Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Nowogród Bobrzański”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia 1) Przedmiot zamówienia a) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania w systemie zaprojektuj i wybuduj dla inwestycji pn. „Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Nowogród Bobrzański” zgodnie z Programem Funkcjonalno-Użytkowym stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza wprowadzenie nieistotnych zmian w Programie Funkcjonalno-Użytkowym. b) Zamówienie obejmuje zaprojektowanie, uzyskanie wymaganych prawem decyzji i zezwoleń na budowę oraz wybudowanie przedmiotu zamówienia. W ramach realizacji zamówienia należy wykonać wszystkie niezbędne opracowania projektowe wraz z koniecznymi opiniami i warunkami technicznymi, uzyskać w imieniu i na rzecz Zamawiającego wszelkie uzgodnienia, pozwolenia, zezwolenia, decyzje i zgody niezbędne dla wykonania kontraktu zgodnie z wymaganiami Zamawiającego i warunkami kontraktu oraz wybudować przedmiot zamówienia. c) Szczegółowy zakres rzeczowy robót budowlanych przewidzianych do wykonania w ramach obowiązków Wykonawcy jest przedstawiony Programie Funkcjonalno-Użytkowym, stanowiącym zał. nr 5 do SIWZ. d) Zakres inwestycji obejmuje: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na zaprojektowaniu, dostawie, montażu i uruchomieniu 40 szt. przydomowych oczyszczalni ścieków zgodnie z zapisami Programu Funkcjonalno Użytkowego oraz SIWZ w systemie zaprojektuj i wybuduj. Teren przedsięwzięcia obejmuje obręb Bogaczów, Podgórzyce, Urzuty, Niwiska, Klępina, Łagoda, Drągowina, Przybymierz, Pierzwin, Sobolice, Kotowice, Kaczenice, Kamionka, Krzywa, Cieszów, Wysoka na terenie Gminy Nowogród Bobrzański. Zakres robót obejmuje budowę: 31 szt. roślinnych, 6 szt. drenażowych i 3 szt. biologicznych oczyszczalni ścieków, z przyłączeniami kanalizacji sanitarnej z budynku, odprowadzeniem ścieków oczyszczonych, zasilaniem elektrycznym, rozruchem technicznym i technologicznym. Przed sporządzeniem oferty należy zapoznać się z aktualnymi warunkami terenowymi w miejscach realizacji. Lokalizacje przedstawiono poniżej: Wymagania dotyczące wykonawstwa • Zrealizowanie przedmiotu umowy zgodnie z zapisami PFU oraz SIWZ, złożoną ofertą oraz aktualnie obowiązującymi normami, prawem budowlanym i innymi obowiązującymi przepisami; całość prac objętych zamówieniem, w tym uruchomienie oczyszczalni należy wykonać wyłącznie w temperaturze powyżej zera. • Uzyskanie potwierdzenia akceptacji projektu lokalizacji POŚ od właściciela nieruchomości, na której ma zostać wybudowana oczyszczalnia ścieków. • Uzyskanie w Starostwie Powiatowym skutecznego zgłoszenia robót budowlanych przydomowych oczyszczalni ścieków wraz z uzyskaniem zaświadczenia o braku sprzeciwu do zgłoszenia, dla każdej z przydomowych oczyszczalni ścieków indywidualnie. • Wykonanie przedmiotu umowy z materiałów Wykonawcy dopuszczonych do stosowania w budownictwie zgodnie z obowiązującym prawem, w szczególności zgodnie z ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych. • Przedkładanie Inspektorowi Nadzoru do akceptacji przed wybudowaniem, a następnie dołączenie do operatu powykonawczego certyfikatów zgodności z polską normą lub aprobatą techniczną, atestów, deklaracji zgodności lub świadectw jakościowych każdego używanego na budowie wyrobu lub elementów konstrukcyjnych w tym materiałów biologicznych. Zamawiający tym samym wprowadza bezwzględny zakaz montażu jakichkolwiek wyrobów budowlanych bez zgody służb Zamawiającego; ujawnienie nieuprawnionego wbudowania wyrobu budowlanego będzie powodować bezwzględny nakaz rozbiórki tej części robót, podczas których wykonywania użyto uprzednio niezaaprobowanego wyrobu budowlanego. • Przygotowanie, zorganizowanie, zabezpieczenie, ochrona, rozbiórka, uporządkowanie itp. placu budowy, zgodnie z obowiązującymi w zakresie bhp, w tym wykonanie ogrodzeń, zabudowań prowizorycznych, niezbędnych zabezpieczeń i wszystkich innych czynności koniecznych do zrealizowania robót; Wykonawca jest zobowiązany zabezpieczyć i oznakować prowadzone roboty oraz dbać o stan techniczny i prawidłowość oznakowania przez cały czas trwania realizacji przedmiotu umowy. • Wykonanie wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych, utrzymania zaplecza budowy i innych niezbędnych do wykonania zadania. • Uzyskanie przed przystąpieniem do prac pisemnego potwierdzenia ze strony właściciela bądź zarządców działek prawidłowości lokalizacji przydomowych oczyszczalni ścieków, punktu wyjścia kanalizacji z obiektu i punktu zasilania obiektów oczyszczalni w energię elektryczną. • Zapewnienie niezbędnych nadzorów specjalistycznych (energetyka, telekomunikacja). • Zgłaszanie z siedmiodniowym wyprzedzeniem właścicielom bądź zarządcom działek wejścia w teren z robotami, dokonanie uzgodnień z właścicielami nieruchomości bądź ich zarządcami sposobu wykonywania robót budowlanych, a w przypadku zaistnienia konieczności korzystania z działek sąsiednich uzyskanie pisemnej zgody na powyższą okoliczność przed rozpoczęciem robót; koszty z tym związane ponosi Wykonawca. • Zapewnienie na koszt Wykonawcy ewentualnej dostępności pasa drogowego w terminach uzgodnionych z odpowiednimi organami. • Zapewnienie we własnym zakresie korzystania z energii elektrycznej, wody i odprowadzania ścieków oraz ponoszenie kosztów z tym związanych. • Zapewnienie współpracy z pracownikami Zamawiającego, w szczególności uczestniczenie w spotkaniach i naradach koordynacyjnych zwoływanych przez Zamawiającego. • Zapewnienie na budowie obecności kierownika budowy robót branżowych w sposób ciągły. • Niezwłoczne pisemne informowanie Zamawiającego o zaistniałych przeszkodach i trudnościach mogących wpłynąć na jakość wykonywanych robót albo opóźnienie terminu zakończenia wykonania przedmiotu niniejszej umowy. • Usunięcie z terenu budowy osób i podmiotów, których obecność zakwestionował Zamawiający, w szczególności gdy nie gwarantują należytego poziomu wykonywania robót, naruszają zasady współżycia społecznego, nie przestrzegają zasad bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, pozostają pod wpływem alkoholu bądź innych środków psychoaktywnych. • Przeprowadzenie wszelkich sprawdzeń i prób związanych z oceną jakości materiałów oraz robót; całość badań wymaganych przez normy i przepisy techniczne Wykonawca wykona na własny koszt; jeżeli Zamawiający zarząda badań, które nie były przewidziane niniejszą umową, to Wykonawca jest zobowiązany przeprowadzić te badania, jeżeli w rezultacie przeprowadzenia tych badań okaże się, że zastosowane materiały bądź wykonanie robót jest niezgodne z umową lub normami to koszty badań dodatkowych obciążą Wykonawcę, zaś gdy wyniki badań wykażą, że materiały bądź wykonane roboty są z normami i umową to koszty tych badań obciążą Zamawiającego. • Zapewnienie obsługi geodezyjnej tj. uzyskanie aktualnego posadowienia infrastruktury technicznej, geodezyjne wyznaczenia, geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza. • Odpowiednie szalowanie wykopów w pobliżu elementów infrastruktury, w przypadku zmian gruntowo wodnych przewidzieć odwodnienie wykopów. • Oznakowanie przebiegu sieci w terenie oraz oznakowanie urządzeń zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami. • Zgłoszenie Inspektorowi Nadzoru Zamawiającego na piśmie do sprawdzenia i odbioru wykonane roboty ulegające zakryciu bądź zanikające. • W przypadku zaleceń Inspektora Nadzoru Inwestorskiego wykonanie organizacji ruchu i zabezpieczenia robót wraz z opracowaniem projektu organizacji i zabezpieczenia robót. • W razie potrzeby przygotowanie i składanie wniosków o zajęcie pasa drogowego w których będą prowadzone roboty oraz budowa dróg tymczasowych na koszt Wykonawcy, jeżeli takie będą wymagane. Koszty związane z zajęciem pasa drogowego ponosi Wykonawca. • Wykonanie co najmniej 5 zdjęć dla każdej oczyszczalni (wykonanych na różnym etapie inwestycji, kolorowych, dobrej jakości) ilustrujących przebieg przedsięwzięcia i osiągnięcie efektu ekologicznego w postaci elektronicznej na płycie CD. • Przygotowanie dokumentacji powykonawczej (wymagane przepisami prawa oświadczenia, atesty, certyfikaty materiałów, deklaracje zgodności, rozliczenie powykonawcze z podziałem na branże elementy zastosowane w ofercie), do dokumentacji powykonawczej Wykonawca obowiązany jest dołączyć dokumentację fotograficzną z poszczególnych etapów robót, o których mowa w pkt 22 oraz potwierdzenie przywrócenia terenu do stanu pierwotnego. • Uruchomienie i dokonanie rozruchu technologicznego oczyszczalni i urządzeń sieciowych; osiągnięcie zakładanego efektu rzeczowego i ekologicznego. • Usunięcie wszelkich wad i usterek stwierdzonych przez nadzór inwestorski w trakcie trwania robót w terminie nie dłuższym niż termin technicznie uzasadniony i konieczny do ich usunięcia. • Przeszkolenie osób wskazanych przez Zamawiającego oraz użytkowników POŚ w zakresie obsługi i eksploatacji oczyszczalni ścieków potwierdzonych oświadczeniem przez użytkownika POŚ, sporządzanym przez Wykonawcę. e) Wykonawca zaprojektuje, wybuduje, obejmie nadzorem autorskim w stanie wolnym od wad i usterek w/w inwestycję. f) UWAGA: Zaleca się by Wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie gdzie mają być wykonywane roboty budowlane oraz uzyskał na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelki istotne informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. Wykonawca dokonuje wizji lokalnej na swój koszt. g) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami oraz przy zachowaniu przepisów BHP. h) opinia technologiczna lub operat kolaudacyjny opracowany przez kierownika budowy i potwierdzony przez inspektora nadzoru inwestorskiego zawierający m.in. wnioski uwzględnia-jące wyniki badań oraz potwierdzenie o zgodności wykonania robót z projektem budowlanym i programem zapewnienia jakości. i) Wykonawca ma obowiązek utylizacji odpadów powstałych w wyniku prowadzonych robót budowlanych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45232410-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach