Przetargi.pl
Wykonanie zadania remontowego pn.: „Remont stanowiska dowodzenia w Zakładzie Karnym w Przemyślu”.

Zakład Karny w Przemyślu ogłasza przetarg

  • Adres: 37-700 Przemyśl, ul. Rokitniańska
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 0-16 678 92 71 , fax. 0-18 678 61 31
  • Data zamieszczenia: 2020-07-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Karny w Przemyślu
    ul. Rokitniańska 1
    37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie
    tel. 0-16 678 92 71, fax. 0-18 678 61 31
    REGON: 32036000000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka organizacyjna więziennictwa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie zadania remontowego pn.: „Remont stanowiska dowodzenia w Zakładzie Karnym w Przemyślu”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania remontowego pn.: „Remont stanowiska dowodzenia w Zakładzie Karnym w Przemyślu”. 2. Przedmiot umowy obejmuje remont stanowiska dowodzenia na czynnym, użytkowanym pomieszczeniu położonym w siedzibie Zamawiającego w Przemyślu przy ul. Rokitniańskiej 1. 3. Szczegółowy zakres i warunki realizacji przedmiotu zamówienia: 1) demontaż paneli ściennych i sufitowych – rozbiórka starych paneli i ich stelażu położonych na ścianach i suficie pomieszczenia. 2) wykonanie izolacji poziomej ścian zewnętrznych pomieszczenia przy powierzchni posadzki – wykonanie wszelkich prac związanych z zaizolowaniem poziomym ścian zewnętrznych pomieszczenia. Izolacja ma być wykonana od strony wewnętrznej ściany budynku. Musi ona trwale zabezpieczyć ścianę przed wpływem wilgoci z podłoża. 3) przeorganizowanie wentylacji pomieszczenia. 4) uporządkowanie istniejącej instalacji elektrycznej (przewodów do monitorów) – zainstalowanie na ścianie pomieszczenia listew elektro – instalacyjnych nadtynkowych (tzw. sektorówka) o wymiarach co najmniej 12/4. Zakończenia listew muszą być odpowiednio estetycznie zakończone oraz zabezpieczone przed dostępem szkodników. Listwy mają być schowane za monitorami. Do listew muszą być podłączone gniazda elektryczno – instalacyjne: • 8 gniazd, • w każdym gnieździe po 2 wtyki elektryczne (230V) i 2 wtyki LAN. Zarys koncepcyjny ułożenia listew w stosunku do monitorów stanowi załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ 5) naprawa zarządzalnego switcha PoE dedykowanego do systemów monitoringu sieciowego IP. 6) naprawa, wymiana całkowicie uszkodzonych i zamontowanie wieszaków na monitory na ścianie pomieszczenia – zamontowanie wieszaków bezpośrednio na ścianie w odstępach gwarantujących odpowiednie zamontowanie 8-miu monitorów. Wieszaki muszą być aluminiowo – metalowe o udźwigu monitora o przekątnej 42” i regulowane we wszystkich płaszczyznach. 7) wyprowadzenie, odnowienie i pomalowanie ścian – powierzchnia ścian ok. 40 m2. Działanie polega na: • naprawie uszkodzonych powierzchni tynkarskich, • zabezpieczeniu narożników ścian, • wyprowadzeniu szpalet okiennych, • ewentualnym odgrzybieniu powłok tynkarskich, • nałożeniu farby lateksowej zmywalnej w pastelowym kolorze 8) wymiana kasetonów sufitowych na nowe – powierzchnia sufitu ok. 16 m2. Działanie polega na: • - naprawie uszkodzonych stelaży podtrzymujących kasetony lub wymiana ich na nowe, • - wstawienie nowych kasetonów sufitowych. 9) wymiana i zamontowanie nowych żaluzji w oknach pomieszczenia – ilość: 2 szt., 1 okno składa się z 4 skrzydeł (wymiar skrzydła: 1000 x 500 mm). Żaluzje wykonane z materiału łatwego do utrzymania ich w czystości. 10) demontaż starej oraz wykonanie nowej konsoli dowodzenia zgodnie z koncepcją stanowiącą załącznik nr 7 do SIWZ. 11) demontaż starej oraz wykonanie nowej szafki będącej na wyposażeniu pomieszczenia stanowiska dowodzenia jednostką zgodnie z koncepcją stanowiącą załącznik nr 8 do SIWZ. 12) wmontowanie, podłączenie i uruchomienie w konsoli dowodzenia urządzeń, przywracając system do stanu pełnej sprawności 13) montaż, podłączenie i uruchomienie wbudowanych i powieszonych urządzeń elektroniczno – monitorujących 14) wykonanie przeglądu istniejącej klimatyzacji, łącznie z jej odgrzybieniem i ewentualną wymianą części, mechanizmów, itp. 15) zamontowanie po wykonaniu remontu pomieszczenia wszystkich istniejących i nie wymienianych urządzeń, czujek, sygnalizatorów, itp. w miejscu ich obecnego podłączenia, przywracając system do stanu pełnej sprawności. 4. Zaleca się, żeby Wykonawca zapoznał się z terenem robót, a także z wszelkimi ograniczeniami i utrudnieniami związanymi z realizacją zamówienia w celu dokonania prawidłowej wyceny. 5. Zamawiający zastrzega, że w niektórych przypadkach prace będą musiały być wykonywane etapami ze względu na możliwą konieczność użytkowania pomieszczenia. 6. Przedmiot zamówienia Wykonawca wykona przy użyciu swoich narzędzi, maszyn, urządzeń, materiałów i wyrobów. 7. Wykonawca zobowiązany jest wykonywać roboty i czynności stanowiące przedmiot zamówienia z najwyższą starannością, kierując się zasadą ochrony interesów Zamawiającego – zgodnie z obowiązującymi przepisami, ze sztuką budowlaną przestrzegając warunków technologicznych producentów poszczególnych materiałów, a wmontowane, wbudowane czy instalowane materiały muszą być fabrycznie nowe. 8. Wykonawca na wykonane roboty winien udzielić Zamawiającemu gwarancji na okres minimum 24 miesiące. Początkiem okresu gwarancyjnego jest data podpisania protokołu odbioru końca robót. W przypadku urządzeń i wyrobów wbudowanych posiadających gwarancję producenta obowiązują zasady i warunki ustalone w gwarancji producenta. 9. Pozostałe warunki dotyczące zamówienia zostały zawarte w projekcie umowy stanowiącej załącznik nr 5 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. (wzór dokumentu stanowi załącznik nr 3 do SIWZ). 2. Jeżeli Wykonawca nie złoży dokumentów, o których mowa w niniejszym rozdziale, będą one niekompletne, będą zawierć błędy lub budzić wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia, poprawienia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 3. Jeżeli Wykonawca nie złożył wymaganych pełnomocnictw albo złożył wadliwe pełnomocnictwa, Zamawiający wezwie do ich złożenia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo jego złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 4. Przepisy art. 24aa ust.1 i 2 i art. 26 ust. 6 ustawy stosuje się odpowiednio. 5. Wykonawca zobowiązany jest również do złożenia Oświadczenia w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub 14 RODO, którego wzór ujęty w załączniku nr 4 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach