Przetargi.pl
Wykonanie zadania remontowego pn.: „Remont stanowiska dowodzenia w Zakładzie Karnym w Przemyślu”

Zakład Karny w Przemyślu ogłasza przetarg

  • Adres: 37-700 Przemyśl, ul. Rokitniańska
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 0-16 678 92 71 , fax. 0-18 678 61 31
  • Data zamieszczenia: 2020-07-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Karny w Przemyślu
    ul. Rokitniańska 1
    37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie
    tel. 0-16 678 92 71, fax. 0-18 678 61 31
    REGON: 32036000000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka organiazacyjna więziennictwa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie zadania remontowego pn.: „Remont stanowiska dowodzenia w Zakładzie Karnym w Przemyślu”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania remontowego pn.: „Remont stanowiska dowodzenia w Zakładzie Karnym w Przemyślu”. Remont stanowiska dowodzenia polega na:  demontażu paneli ściennych i sufitowych – rozbiórka starych paneli i ich stelażu położonych na ścianach i suficie pomieszczenia.  wykonaniu izolacji poziomej ścian zewnętrznych pomieszczenia przy powierzchni posadzki – wykonanie wszelkich prac związanych z zaizolowaniem poziomym ścian zewnętrznych pomieszczenia. Izolacja ma być wykonana od strony wewnętrznej ściany budynku. Musi ona trwale zabezpieczyć ścianę przed wpływem wilgoci z podłoża.  uporządkowaniu przez wbudowanie istniejącej instalacji elektryczno-monitorującej w ścianę – wbudowanie przewodów elektryczno-monitorujących polega na zainstalowaniu na ścianie pomieszczenia listew elektro – instalacyjnych nadtynkowych (tzw. sektorówka) o wymiarach co najmniej 12/4. Zakończenia listew muszą być odpowiednio estetycznie zakończone oraz zabezpieczone przed dostępem szkodników. Listwy mają być schowane za monitorami. Do listew muszą być podłączone gniazda elektryczno – instalacyjne: - 8 gniazd, - w każdym gnieździe po 2 wtyki elektryczne (230V) i 2 wtyki LAN. Do wniosku dołączony jest zarys koncepcyjny ułożenia listew w stosunku do monitorów [załącznik nr 1 do wniosku]  naprawie, wymianie całkowicie uszkodzonych i zamontowaniu wieszaków na monitory na ścianie pomieszczenia – naprawa uszkodzonych wieszaków na monitory i wymiana całkowicie uszkodzonych na nowe. Zamontowanie wieszaków bezpośrednio na ścianie w odstępach gwarantujących odpowiednie zamontowanie 8-miu monitorów. Wieszaki muszą być aluminiowo – metalowe o udźwigu monitora o przekątnej 42” i regulowane we wszystkich płaszczyznach.  wyprowadzeniu, odnowieniu i pomalowaniu ścian – powierzchnia ścian ok. 40 m2. Działanie polega na: - naprawie uszkodzonych powierzchni tynkarskich, - zabezpieczeniu narożników ścian, - wyprowadzeniu szpalet okiennych, - ewentualnym odgrzybieniu powłok tynkarskich, - nałożeniu farby lateksowej zmywalnej w pastelowym kolorze  wymianie kasetonów sufitowych na nowe – powierzchnia sufitu ok. 16 m2. Działanie polega na: - naprawie uszkodzonych stelaży podtrzymujących kasetony lub wymiana ich na nowe, - wstawienie nowych kasetonów sufitowych.  wymianie i zamontowaniu nowych żaluzji w oknach pomieszczenia – ilość: 2 szt., 1 okno składa się z 4 skrzydeł (wymiar skrzydła: 1000 x 500 mm). Żaluzje wykonane z materiału łatwego do utrzymania ich w czystości.  demontażu starej oraz wykonaniu nowej konsoli dowodzenia zgodnie z załączoną do wniosku koncepcją (załącznik do wniosku nr 3)  demontażu starej oraz wykonaniu nowej szafki będącej na wyposażeniu pomieszczenia stanowiska dowodzenia jednostką zgodnie z załączoną do wniosku koncepcją (załącznik do wniosku nr 4)  wmontowaniu, podłączeniu i uruchomieniu w konsoli dowodzenia urządzeń, przywracając system do stanu pełnej sprawności  montażu, podłączeniu i uruchomieniu wbudowanych i powieszonych urządzeń elektroniczno – monitorujących  wykonaniu przeglądu istniejącej klimatyzacji, łącznie z jej odgrzybieniem i ewentualnej wymianie części, mechanizmów, itp. w przypadku ujawnienia ich złej pracy  zamontowaniu po wykonaniu remontu pomieszczenia wszystkich istniejących i nie wymienianych urządzeń, czujek, sygnalizatorów, itp. w miejscu ich obecnego podłączenia, przywracając system do stanu pełnej sprawności Zaleca się, żeby Wykonawca zapoznał się z terenem robót, a także z wszelkimi ograniczeniami i utrudnieniami związanymi z realizacją zamówienia w celu dokonania prawidłowej wyceny. Przedmiot zamówienia Wykonawca wykona przy użyciu swoich narzędzi, maszyn, urządzeń, materiałów i wyrobów. Wykonawca zobowiązany jest wykonywać roboty i czynności stanowiące przedmiot zamówienia z najwyższą starannością, kierując się zasadą ochrony interesów Zamawiającego – zgodnie z obowiązującymi przepisami, ze sztuką budowlaną przestrzegając warunków technologicznych producentów poszczególnych materiałów, a wmontowane, wbudowane czy instalowane materiały muszą być fabrycznie nowe. Wykonawca na wykonane roboty winien udzielić Zamawiającemu gwarancji na okres minimum 24 miesięcy. Początkiem okresu gwarancyjnego jest data podpisania protokołu odbioru końca robót. W przypadku urządzeń i wyrobów wbudowanych posiadających gwarancję producenta obowiązują zasady i warunki ustalone w gwarancji producenta. Pozostałe warunki dotyczące zamówienia zostały zawarte w projekcie umowy stanowiącej załącznik nr 2 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45216113-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną