Przetargi.pl
Wykonanie zadania polegającego na usuwaniu awarii elementów budynków, usuwaniu awarii instalacji wod kan, c.o. gazu oraz usuwaniu awarii elektrycznych, teletechnicznych i odgromowych, wykonania drobnych remontów, konserwacji, budynków, pomieszczeń, małej architektury obiektów szkół i przedszkoli na terenie Gminy Mikołów, a podlegających Gminie Mikołów

Gmina Mikołów ogłasza przetarg

  • Adres: 43-190 Mikołów, Rynek
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 323 248 500 , fax. 323 248 400
  • Data zamieszczenia: 2020-04-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Mikołów
    Rynek 16
    43-190 Mikołów, woj. śląskie
    tel. 323 248 500, fax. 323 248 400
    REGON: 27625763000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.mikolow.eu/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie zadania polegającego na usuwaniu awarii elementów budynków, usuwaniu awarii instalacji wod kan, c.o. gazu oraz usuwaniu awarii elektrycznych, teletechnicznych i odgromowych, wykonania drobnych remontów, konserwacji, budynków, pomieszczeń, małej architektury obiektów szkół i przedszkoli na terenie Gminy Mikołów, a podlegających Gminie Mikołów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie zadania polegającego na usuwaniu awarii elementów budynków, usuwaniu awarii instalacji wod kan, c.o. gazu oraz usuwaniu awarii elektrycznych, teletechnicznych i odgromowych, wykonania drobnych remontów, konserwacji, budynków, pomieszczeń, małej architektury obiektów szkół i przedszkoli na terenie Gminy Mikołów, a podlegających Gminie Mikołów Zamówienie zostało podzielone na 3 części: 1.1. CZĘŚĆ 1: Usuwanie awarii elementów budynków, wykonanie drobnych remontów, konserwacji, przeglądu i kontroli rocznej stanu technicznego przewodów kominowych w budynkach i pomieszczeniach, usuwaniu awarii obiektów małej architektury na terenie szkół i przedszkoli Gminy Mikołów, a podlegających Gminie Mikołów. 1.2. CZĘŚĆ 2: Usuwanie awarii instalacji wod-kan, c.o. gazu wraz z wykonaniem rocznych przeglądów i prób szczelności wewnętrznych instalacji i urządzeń gazowych w budynkach szkół i przedszkoli Gminy Mikołów, a podlegających Gminie Mikołów. 1.3. CZĘŚĆ 3: Usuwanie awarii instalacji elektrycznej, odgromowej i teletechnicznej wraz z wykonaniem pięcioletniej kontroli stanu technicznego instalacji elektrycznej i piorunochronnej w zakresie stanu sprawności połączeń, osprzętu, zabezpieczeń i środków ochrony od porażeń, oporności instalacji przewodów oraz uziemień instalacji i aparatów w budynkach szkół i przedszkoli Gminy Mikołów, a podlegających Gminie Mikołów. 2. Opis przedmiotu zamówienia: 2.1.CZĘŚĆ 1: Zakres robót obejmuje: a) roboty dekarskie b) roboty murarskie c) roboty tynkarskie i okładzinowe d) roboty posadzkarskie e) roboty malarskie f) roboty ślusarskie g) roboty stolarskie h) roczne kontrole stanu technicznego przewodów kominowych ze sporządzeniem protokołów zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt 1c ustawy Prawo Budowlane i) czyszczenie przewodów dymowych przynajmniej raz na kwartał z wpisaniem do książki przeglądów przewodów kominowych j) roboty naprawcze elewacji budynków k) roboty naprawcze obiektów i urządzeń małej architektury l) roboty brukarskie m) roboty betoniarskie 2.2.CZĘŚĆ 2: Zakres robót obejmuje: a) roboty napraw instalacji wodnej wraz z armaturą b) roboty napraw instalacji kanalizacyjnej wraz z armaturą c) roboty napraw instalacji gazu wraz z urządzeniami gazowymi d) roboty napraw instalacji centralnego ogrzewania e) roboty napraw, przeglądów i konserwacji instalacji wentylacji mechanicznej z dostarczeniem stosownego protokołu f) serwisowanie i konserwacja oraz naprawy kotłów węglowych, gazowych i olejowych oraz węzłów cieplnych wraz z dostarczeniem stosownego protokołu g) roczne przeglądy i próby szczelności wewnętrznej instalacji i urządzeń gazowych zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt 1c ustawy Prawo Budowlane wraz z dostarczeniem stosownego protokołu h) wykonanie drobnych robót budowlanych związanych z usuwaniem awarii ww. instalacji 2.3.CZĘŚĆ 3: Zakres robót obejmuje: a) roboty napraw instalacji elektrycznej gniazdkowej i oświetleniowej b) roboty napraw instalacji piorunochronnej c) roboty napraw instalacji teletechnicznej d) roboty napraw wewnętrznych tablic rozdzielczych e) regulacji opraw oświetlenia zewnętrznego i wewnętrznego wraz z wymianą źródła światła f) wykonanie pięcioletniej kontroli stanu technicznego instalacji elektrycznej i piorunochronnej w zakresie stanu sprawności połączeń, osprzętu, zabezpieczeń i środków ochrony od porażeń, oporności instalacji przewodów oraz uziemień instalacji i aparatów zgodnie z art. 62 ust.1 pkt 2 ustawy Prawo Budowlane wraz z dostarczeniem stosownego protokołu g) wykonanie drobnych robót budowlanych związanych z usuwaniem awarii ww. instalacji 3. Zamawiający będzie wzywać Wykonawcę do realizacji przedmiotowego zamówienia za pomocą osobnych zleceń drogą e-mailową lub telefonicznie (SMS) – wyznaczając w nich szczegółowy zakres prac oraz rozsądny termin ich realizacji, którego dochowanie będzie obowiązkiem strony. Od tego momentu będzie liczony czas reakcji wykonawcy na usunięcie lub zabezpieczenie awarii. W dniu powzięcia wiadomości o wystąpieniu prac należy uzgodnić z inspektorem nadzoru szczegółowy ich zakres oraz przystąpić do realizacji zadania niezwłocznie po otrzymaniu zlecenia. Wykonawca udostępni Zamawiającemu numer telefonu i adres e-m ail na który będą zgłaszane awarie. Numer telefonu i adres e-mail przekazane Zamawiającemu będą dostępne 24 godziny na dobę przez okres trwania umowy. 4. Czas reakcji i przystąpienia do zabezpieczenia awarii stanowi kryterium oceny ofert i nie może być dłuższy niż 12 godzin od momentu zgłoszenia awarii przez Zamawiającego. 5. Podstawowy zakres robót znajduje się w przedmiarze robót stanowiącym załącznik 7.1. – 7.3. do SIWZ. 6. Ze względu na bardzo duże zróżnicowanie zakresu robót, prace wykonane będą rozliczane jeden raz na koniec miesiąca na poszczególnych placówkach kosztorysem powykonawczym w oparciu o składniki cenotwórcze przedstawione w ofercie przetargowej przyjmując ceny jednostkowe z oferty, a w przypadku ich braku przyjmując nakłady KNR, KNP, KNNR, KSNR lub kalkulacji indywidualnej zatwierdzonej przez inspektora nadzoru. Ceny materiałów i sprzętu wg kosztów zakupu zatwierdzonych przez inspektora nadzoru, ale nie wyższe niż średnie ceny Sekocenbud za dany kwartał. Stawka roboczogodziny wraz z narzutami musi uwzględniać wszelkie koszty wynikające z usuwania awarii jak i dojazdu w każdej porze dnia i nocy. 7. Ceny zakupu pozostałych materiałów nie występujących w ofercie wyliczane będą w wysokości do średnich cen z kosztami zakupu opublikowanych w zeszytach Sekocenbudu z kwartału w którym prace były wykonane, a w przypadku ich braku inspektor może żądać wglądu do faktur zakupu materiału lub urządzenia. 8. Ceny najmu pozostałego sprzętu nie występującego w ofercie wyliczane będą w wysokości do średnich cen wraz z kosztami jednorazowymi opublikowanych w zeszytach Sekocenbudu z kwartału w którym prace były wykonywane. 9. Wszelkie materiały używane do wykonywania prac winny posiadać stosowne wymagane obowiązującymi przepisami prawa atesty, aprobaty i dopuszczenia do stosowania w budownictwie. Dokumenty potwierdzające powyższe Wykonawca przedstawi każdorazowo na żądanie inspektora nadzoru. 10. Wykonawca w czasie realizacji prac będzie utrzymywał ład i porządek na terenie, na którym je wykonuje, a także zapewni warunki bezpieczeństwa i p.poż. Określone w przepisach szczególnych. 11. Na zastosowane urządzenia wykonawca udziela gwarancji w zakresie i okresie równym do gwarancji producenta urządzenia. Wykonawca przekaże Zamawiającemu instrukcje obsługi, kartę gwarancyjną, książkę serwisową, oraz wszelkie inne dokumenty konieczne do użytkowania przedmiotu umowy. Wykonawca jest odpowiedzialny względem Zamawiającego za wszelkie wady fizyczne sprzętu i urządzeń będących przedmiotem umowy. 12. Na wykonane przez siebie prace i zastosowane materiały Wykonawca musi udzielić co najmniej rocznej gwarancji 13. Na chwilę obecną Zamawiający nie ma wiedzy, ile awarii może wystąpić, a ich szacunkową wielkość prognozuje na podstawie poprzednich lat. W przedmiarach robót Zamawiający przyjął wszystkie ilości jako szacunkowe. 14. W czasie realizacji zamówienia placówka będzie czynna, więc Wykonawca ma obowiązek zabezpieczyć teren w sposób zapewniający użytkownikom obiektu bezpieczeństwo. 15. Przedmiot zamówienia powinien zostać wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami, opublikowanymi normami, zasadami najlepszej wiedzy technicznej i sztuki budowlanej oraz z zachowaniem zasady należytej staranności Wykonawcy. 16. Wykonawca zapewni na czas trwania prac objętych przedmiotem zamówienia kierownictwo posiadające odpowiednie uprawnienia budowlane oraz wykwalifikowaną kadrę robotniczą. 17. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4.1 – 4.3 do SIWZ. 18. Wykonawca jest zobowiązany, na każde wezwanie Zamawiającego, przedstawić dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnie z zapisami umowy §12 oraz kopie uprawnień technicznych odpowiednio dla każdej części. 19. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 20. Miejsce wykonywania robót budowlanych: Gmina Mikołów, placówki wymienione w specyfikacjach technicznych stanowiących załączniki nr 6.1 – 6.3 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W momencie składania ofert żaden wykonawca nie jest w stanie złożyć takiego oświadczenia, ponieważ nie zna listy wykonawców, którzy oferty złożyli. Z tego względu oświadczenie o grupie kapitałowej złożone wraz z ofertą nie zwalnia wykonawcy od złożenia oświadczenia w terminie 3 dni od zamieszczenia informacji na stronie internetowej zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach