Przetargi.pl
wykonanie zadania pod nazwą Przebudowa wraz z rozbudową i zmianą sposobu użytkowania budynku biurowego na budynek hotelowy oraz funkcjonalne jego połączenie z istniejącym już budynkiem hotelowym

Hotele Olsztyn Sp. z o.o. w Olsztynie ogłasza przetarg

  • Adres: 10-081 Olsztyn, ul. Warszawska 39
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 89 527 47 22 , fax. 89 527 54 71
  • Data zamieszczenia: 2015-04-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Hotele Olsztyn Sp. z o.o. w Olsztynie
    ul. Warszawska 39 39
    10-081 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 89 527 47 22, fax. 89 527 54 71
    REGON: 51034237800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.hoteleolsztyn.info
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    wykonanie zadania pod nazwą Przebudowa wraz z rozbudową i zmianą sposobu użytkowania budynku biurowego na budynek hotelowy oraz funkcjonalne jego połączenie z istniejącym już budynkiem hotelowym
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1) połączenie budynków ciągami komunikacyjnymi na poziomach parteru, piętra I, piętra II oraz pietra III, 2) dwukondygnacyjną rozbudowę w obrębie istniejącego dziedzińca zawierającą: a) na poziomie -1 garaż na 23 miejsca postojowe dla samochodów, b) na poziomie 0 lobby wejściowe zintegrowane z istniejącym holem hotelu, salę wielofunkcyjną z wiodącą funkcją restauracji z możliwością wydzielenia do 2 sal wielofunkcyjnych, zespół sanitariatów, 3) adaptację istniejącego budynku biurowego na funkcje hotelowe, tj.: a) na poziomie -1 zaplecze magazynowe kuchni, zaplecze socjalne oraz zaplecze techniczne, b) na poziomie 0 kuchnia restauracyjna oraz zaplecze administracyjne, c) na poziomach piętra I, piętra II oraz pietra III pokoje hotelowe, 4) przebudowę istniejącego skrzydła hotelowego w zakresie: a) uporządkowania na poziomie -1 układu komunikacyjnego z realizacją wejścia bezpośrednio z garażu oraz reorganizacji zespołu rekreacyjnego (SPA), b) wyposażenia w dodatkowy, pełnowymiarowy dźwig osobowy dostępny z przestronnego lobby, 5) nowe wykończenie elewacji adaptowanego na funkcje hotelowe budynku biurowego wraz z termomodernizacją. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót - załącznikach do specyfikacji istotnych warunków zamówienia; przedmiary robót załączone do specyfikacji istotnych warunków zamówienia traktowane są jedynie jako materiał poglądowy i nie stanowią opisu przedmiotu zamówienia w rozumieniu art. 31 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.). 3. Dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót lub przedmiary robót mogą wskazywać dla niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie; zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów równoważnych w stosunku do wskazanych w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót lub przedmiarach robót pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z uzyskaną decyzją pozwolenia na budowę, zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej lub specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz będą zgodne pod względem: 1) charakteru użytkowego, 2) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość), 3) parametrów bezpieczeństwa użytkowania. 4. W przypadku, gdy zastosowanie materiałów lub urządzeń równoważnych wymagać będzie zmiany dokumentacji projektowej, koszty przeprojektowania poniesie wykonawca, przy czym realizacja przedmiotu zamówienia musi nastąpić w terminie przewidzianym specyfikacją istotnych warunków zamówienia. 5. Przedmiot zamówienia wykonywany będzie przez wykonawcę na czynnym obiekcie, w związku z czym sposób realizacji zamówienia wymaga uzgodnienia z zamawiającym w celu zapewnienia w tym okresie jego prawidłowego funkcjonowania - przede wszystkim nie utrudnionego dojazdu i dojścia do obiektu gości hotelowych (ze szczególnym uwzględnieniem osób niepełnosprawnych lub o ograniczonej sprawności ruchowej), pracowników i dostawców
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości 100.000,00 złotych. 2. Wadium może być wniesione w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej - poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. W przypadku wyboru pieniądza jako formy wadium, środki wpłacić należy na następujący rachunek bankowy zamawiającego: 14 1540 1072 2001 5014 9469 0002. 4. Wadium wniesione w pieniądzu będzie uznane za złożone w terminie jeżeli zostanie wpłacone przelewem na rachunek bankowy zamawiającego i kwota z przelewu znajdzie się na tym rachunku przed upływem terminu składania ofert. 5. Wadium w pozostałych formach należy wnieść wraz z ofertą, przy czym należy je dołączyć w sposób umożliwiający późniejszy zwrot

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Wartość techniczna
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.hoteleolsztyn.info
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach