Przetargi.pl
Wykonanie zadania pod nazwą Rozbiórka komina w budynku użytkowym Administracji DOM Wierzbno w Warszawie przy ul. Kolberga 6.

Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy ogłasza przetarg

  • Adres: 02-660 Warszawa, ul. Irysowa 19
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5493727, 5493737 , fax. 022 5493737
  • Data zamieszczenia: 2010-09-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy
    ul. Irysowa 19 19
    02-660 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5493727, 5493737, fax. 022 5493737
    REGON: 01085840700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgnmokotow.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie zadania pod nazwą Rozbiórka komina w budynku użytkowym Administracji DOM Wierzbno w Warszawie przy ul. Kolberga 6.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania zadania pod nazwą .: Rozbiórka komina w budynku użytkowym Administracja DOM Wierzbno w Warszawie przy ul. Kolberga 6- autorstwa mgr inż. Jana Kopcia - październik 2009 r. oraz pozwoleniem na budowę Decyzja Nr 799/2009 z dnia 23 grudnia 2009r., stanowiącymi Rozdział V specyfikacji istotnych warunków zamówienia. W zakres przedmiotu zamówienia wejdą: 1.1. rozbiórka komina w budynku użytkowym wraz z wykonaniem pomieszczenia wygospodarowanego po rozbiórce: - roboty przygotowawcze, - roboty rozbiórkowe, - roboty w zakresie usuwania gruzu i odpadów, - roboty związane z montażem i demontażem rusztowań, - roboty betoniarskie, - izolacje cieplne, - izolacja przeciwwilgociowa, - wykonanie pokryć dachowych 1.2. wykonanie pomieszczenia biurowego: - wylanie posadzki, - postawienie ścianki kartonowo-gipsowej, - wykucie otworu drzwiowego , - montaż drzwi , - położenie wykładziny z PCV , - malowanie ścian i sufitów , 1.3. wykonanie pomiarów, 1.4. sporządzenie dokumentacji powykonawczej. 2. Wykonane roboty oraz materiały użyte do wykonania przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymogi art.10 ustawy Prawo budowlane z późn. zmianami w nawiązaniu z art.5 ust.1 lit.a oraz ustawy z dnia 16 kwietnia 2004r o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92, poz.881) oraz wymogi określone w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót stanowiącej rozdział IV SIWZ. 3. Czynności, o których mowa w pkt. 3.1. będą wykonywane pod nadzorem DOM Wierzbno ZGN w Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy, 02-650 Warszawa, ul. Kolberga 6. 4. Wszędzie tam gdzie w specyfikacji i jej załącznikach wymieniono z nazwy typ lub producenta materiałów lub urządzeń, należy zastosować rozwiązania równoważne w standardzie podstawowym. 5. W okresie realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca może korzystać z instalacji wodno - kanalizacyjnej i energii elektrycznej na warunkach określonych w Istotnych postanowieniach umowy, które stanowią Rozdział III specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 6. Warunki realizacji zamówienia i gwarancji zawiera dokumentacja projektowa pt.: Rozbiórka komina w budynku użytkowym Administracji DOM Wierzbno w Warszawie przy ul. Kolberga 6 autorstwa mgr inż. Jana Kopcia -październik 2009 oraz pozwolenie na budowę Decyzja Nr 799/2009 z dnia 23 grudnia 2009 r.,- stanowiące Rozdział IV SIWZ, przedmiar robót - stanowiący Rozdział VI SIWZ, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - stanowiąca Rozdział IV SIWZ, oraz Istotne postanowienia umowy stanowiące Rozdział III specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 7. Czynności, o których mowa w pkt. 3.1. specyfikacji, mają być wykonywane zgodnie z: 7.1. dokumentacją projektową pt.: .: Rozbiórka komina w budynku użytkowym Administracji DOM Wierzbno w Warszawie przy ul. Kolberga 6 autorstwa mgr inż. Jana Kopcia - październik 2009 r. oraz pozwoleniem na budowę Decyzja Nr 799/2009 z dnia 23 grudnia 2009r - stanowiącymi Rozdział V SIWZ i przedmiarem robót - stanowiącym Rozdział VI SIWZ, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót - stanowiącą Rozdział IV SIWZ 7.2.warunkami wynikającymi z przepisów technicznych i czynnościami wymienionymi w art. 22 Ustawy z dnia 7.07.1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz.1118, ze zmianami) i jej przepisów wykonawczych, 7.3. wymaganiami wynikającymi z aktualnych Polskich Norm i aprobat technicznych, 7.4. zgodnie z zasadami rzetelnej wiedzy technicznej i sztuką budowlaną, 7.5. warunkami wynikającymi z Istotnych postanowień umowy stanowiących Rozdział III specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 7.5.1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian postanowień umowy zawartej w wyniku rozstrzygnięcia przedmiotowego postępowania, o ile warunkiem wprowadzenia takich zmian będą między innymi okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego oraz w przypadku zmiany porządku prawnego, a także w przypadku zmian zawartych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zmiany, o których mowa w zdaniu pierwszym, wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności, w tym: 7.5.1.1. W przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających prowadzenie robót zgodnie z technologią ich wykonania termin realizacji robót, o którym mowa w ust. 2 może ulec zmianie. Zostanie on wydłużony o okres, na który roboty zostały wstrzymane. Fakt ten musi być potwierdzony wpisem Zamawiającego do dziennika robót. 7.5.1.2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z wykonania części robót objętych zamówieniem nie więcej jednak niż 20% wartości zamówienia. 7.5.1.3. W trakcie realizacji przedmiotu umowy Wykonawca może dokonać zmiany podwykonawców w sytuacji, gdy z przyczyn, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, koniecznym będzie dla prawidłowego wykonania umowy posłużenie się przez Wykonawcę nowymi podwykonawcami, którzy będą realizowali część lub cały zakres powierzony uprzednio innym podwykonawcom. 7.5.1.4. W przypadku zaistnienia konieczności wykonania zamówień dodatkowych Wykonawca jest zobowiązany je wykonać na odrębne zamówienie Zamawiającego. Wartość zamówień dodatkowych nie może przekroczyć 50% wartości realizowanego zamówienia. 8. Wykonawca zobowiązany będzie do stosowania w trakcie wykonywania zamówienia materiałów i produktów odpowiadających wymaganiom ujętym w art. 10 ustawy Prawo budowlane i w ustawie o wyrobach budowlanych. Jeżeli na przewidywany do wykorzystania materiał lub wyrób nie ustanowiono normy technicznej to Wykonawca musi posiadać następujące aktualne dokumenty: krajowe aprobaty techniczne (AT) lub europejskie aprobaty techniczne (ETA). Normy techniczne, których wymagania muszą spełniać stosowane materiały i wyroby, są wymienione w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, stanowiącej Rozdział IV siwz, w dokumentacji projektowej pt.: .: Rozbiórka komina w budynku użytkowym Administracji DOM Wierzbno w Warszawie przy ul. Kolberga 6 autorstwa mgr inż. Jana Kopcia - październik 2009 r. oraz pozwoleniu na budowę Decyzja Nr 799/2009 z dnia 23 grudnia 2009r., - stanowiące Rozdział V SIWZ i w przedmiarze robót - stanowiącym Rozdział VI SIWZ. Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia Zamawiającemu przed rozpoczęciem wykonywania w/w robót dokumentów dotyczących stosowanych materiałów. Ponadto podczas wykonywania zamówienia Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego zobowiązany będzie okazać w stosunku do wskazanych materiałów certyfikat na znak bezpieczeństwa, deklaracje zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub z aktualną aprobatą techniczną. 9. Wykonawca zobowiązany będzie do: 9.1. prowadzenia dziennika robót, dostarczonego przez Zamawiającego w dniu rozpoczęcia robót, 9.2. posiadania opłaconej polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia na kwotę nie niższą niż równowartość 200.000 złotych polskich, potwierdzającego, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym w zakresie przedmiotu zamówienia, 9.3. zabezpieczenia obiektu w trakcie wykonywania robót budowlanych przed skutkami niepożądanych zdarzeń przez cały czas realizacji umowy, 9.4. dokonania we własnym zakresie i na własny koszt organizacji placu budowy oraz zorganizowania zaplecza socjalno-technicznego w rozmiarach koniecznych dla przeprowadzenia robót, 9.5. umożliwienia Zamawiającemu w każdym czasie przeprowadzenie kontroli placu budowy, realizowanych robót budowlanych, stosowanych w ich toku wyrobów oraz innych okoliczności dotyczących bezpośredniej realizacji przedmiotu zamówienia, 9.6. utrzymania w czasie realizacji przedmiotu zamówienia ładu i porządku na terenie i obiekcie, na którym wykonuje roboty oraz uporządkowania terenu i obiektu po zakończeniu robót, a także zapewnienia warunków bezpieczeństwa i p.poż. 9.7. wykonywania robót wyłącznie przez pracowników posiadających kwalifikacje zawodowe odpowiadające rodzajom prac objętych przedmiotem zamówienia, 9.8. poniesienia całkowitej odpowiedzialności prawnej i finansowej wobec Zamawiającego i osób trzecich za wszelkie szkody wynikłe z zaniechania realizacji umowy, niedbalstwa lub działania niezgodnego z umową, ze sztuką budowlaną, przepisami p.poż., a także nieprawidłowego zabezpieczenia lub jego braku narzędzi, materiałów, placu budowy i terenu pod zaplecze budowy. 10. W okresie realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca może korzystać z instalacji wodno - kanalizacyjnej i energii elektrycznej na warunkach określonych w Istotnych postanowieniach umowy, które stanowią Rozdział III specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 11. Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia gwarancji na wykonane przez siebie roboty będące przedmiotem zamówienia, o których mowa w pkt. 3.1. specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w § 1 Istotnych postanowień umowy (Rozdział III specyfikacji) na okres min. 36 miesięcy oraz na zastosowane materiały min. 36 miesięcy od daty bezusterkowego końcowego odbioru robót z tym, że dla materiałów okres ten nie może być krótszy niż gwarancja udzielona przez producenta, nie krócej jednak niż 36 miesięcy. Wykonawca przeniesie na Zamawiającego warunki gwarancji producentów użytych materiałów w ramach wykonania przedmiotu zamówienia określonego w pkt. 3.1. specyfikacji. 12. Zaoferowana przez Wykonawcę we - WZORZE FORMULARZA OFERTY - maksymalna stawka roboczogodziny kosztorysowej Rbrutto? nie może przekroczyć średniej dla Warszawy określonej w wyd. Sekocenbud -Biuletyn cen regionalnych w budownictwie- dla III kw. 2010 r., wynoszącej dla robót budowlanych: Rbrutto?= 31,67 zł. Stawka roboczogodziny kosztorysowej brutto obejmuje wartość stawki roboczogodziny kosztorysowej netto powiększonej o narzuty kosztów pośrednich i zysk kalkulacyjny [Rbrutto = (Rnetto + Kp + Z)]. Wykonawca musi wpisać oferowane stawki roboczogodziny kosztorysowej Rnetto i Rbrutto, Kp i Z w Formularzu Oferty, sporządzonym wg Wzoru Formularza Oferty - Rozdział II specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 13. Zaoferowany przez Wykonawcę we - WZORZE FORMULARZA OFERTY - wskaźnik kosztów zakupu materiałów (Kz) nie może być wyższy niż średni dla Warszawy określony w wyd. Sekocenbud Biuletyn cen regionalnych w budownictwie dla II kw. 2010 r. wynoszący dla robót budowlanych Kz = 9,0 %. Wykonawca musi wpisać oferowane Kz w formularzu oferty, sporządzonym wg Wzoru Formularza Oferty - Rozdział II specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 14. Suma cen materiałów (z kosztami zakupu) wskazana przez Wykonawcę w kosztorysie ofertowym nie może przekroczyć kwoty 32 770,20 PLN bez podatku VAT wynikającej z kosztorysu inwestorskiego. Suma cen pracy sprzętu (bez podatku VAT i narzutów) wskazana przez Wykonawcę w kosztorysie ofertowym nie może przekroczyć kwoty 7 510,15 PLN wynikającej z kosztorysu inwestorskiego. 15. Wykonawca musi się zobowiązać do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 4 % wartości oferty brutto, na zasadach określonych w pkt. 20 specyfikacji. 16. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451112907
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgnmokotow.waw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach