Przetargi.pl
wykonanie zadania pn. Remont elewacji budynku Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego w Kwidzynie przy ulicy Moniuszki 5

Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy w Kwidzynie ogłasza przetarg

  • Adres: 82-500 Kwidzyn, ul. Moniuszki 5
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-55 2793871 , fax. 0-55 2793871
  • Data zamieszczenia: 2009-04-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy w Kwidzynie
    ul. Moniuszki 5 5
    82-500 Kwidzyn, woj. pomorskie
    tel. 0-55 2793871, fax. 0-55 2793871
    REGON: 00020007000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mowkwidzyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: publiczna jednostka oświatowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    wykonanie zadania pn. Remont elewacji budynku Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego w Kwidzynie przy ulicy Moniuszki 5
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w budynku Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego w Kwidzynie przy ulicy Moniuszki 5 polegające na remoncie jego elewacji. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1) zabezpieczenie okien, 2) wymianę rur spus
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454430004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 5.000,00 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Warunki ogólne udziału w postępowaniu: 1.1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp; b) spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. 2. Warunki szczegółowe udziału w postępowaniu, określone w oparciu o art. 22 ust.1 pkt. 1-3 ustawy Pzp: 2.1. Potencjał kadrowy. 2.1.1.Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk, jakie zostaną im powierzone. Wykonawca przedstawi w ofercie kandydatów na każde stanowisko wymienione w poniższej tabeli. Informacja o kandydatach musi być przedstawiona zgodnie z pkt. 4.2.1. niniejszej specyfikacji. Stanowiska, uprawnienia Wymagana liczba osób Doświadczenie w realizacji podobnych robót (w latach) Doświadczenie jako kierownik robót lub z-ca kierownika robót (podobnych robót) (w latach) Kierownik robót - posiadanie ważnych uprawnień budowlanych wykonawczych ogólnobudowlanych 1 5 lat pracy w realizacji podobnych robót 3 lata pracy na stanowisku kierownika robót Przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2003 r. nr 5, poz. 42, z późn. zm.) i dokument potwierdzający przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego (Krajowej Izby Inżynierów Budownictwa). Kierownik robót winien posiadać aktualne (na dzień składania oferty) zaświadczenie potwierdzające przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego (zgodnie z ustawą z dnia 15.12.2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów - Dz. U. z 2001r. nr 5, poz. 42, z późn. zm.). 2.1.2. Potencjał kadrowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunki określone w pkt. 2.1. 2.2. Wymagane doświadczenie Wykonawcy. a) Wykonawca winien posiadać doświadczenie w wykonywaniu robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia (budowa, rozbudowa, przebudowa budynków użyteczności publicznej). b) W wykazie wykonanych w okresie ostatnich trzech lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, na formularzu - doświadczenie zawodowe - załączniku nr 3 do niniejszej specyfikacji, Wykonawca winien wykazać niżej wymagane wartości i ilości zrealizowanych robót oraz daty i miejsca ich wykonania. Wykonawca winien załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. c) Wymagana wartość wykonanych robót Łączna wartość wszelkich robót budowlanych wykonanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia powinna wynosić co najmniej 600.000,00 zł. Wartości w/w robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 3 latach (2006, 2007, 2008) oraz wartość łączna tych robót powinny być wypisane na formularzu - doświadczenie zawodowe - załączniku nr 3 do niniejszej specyfikacji. d) Wymagana ilość zrealizowanych robót Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej trzy roboty, o zakresie i złożoności zbliżonej do przedmiotu zamówienia. 2.2.1.Doświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że: a) Warunek określony w pkt 2.2.a spełnia każdy z Wykonawców. b) Warunki określone w pkt. 2.2.b i c spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy, przy czym co najmniej w 60% winien spełniać je podmiot wiodący - lider konsorcjum. c) Warunki określone w pkt. 2.2.d spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy. Przez łączne spełnianie warunków uznaje się , że lider konsorcjum wykonał co najmniej 2 zadania, a pozostali członkowie konsorcjum po 1 zadaniu, obejmującym łącznie swoim zakresem rodzaje robót wyszczególnionych w pkt. 2.2.d. 2.3. Potencjał ekonomiczno- finansowy Wykonawcy Posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 zł. 3. Podwykonawstwo. Zamawiający dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale Podwykonawców w zakresie robót zwyczajowo wykonywanych w systemie podwykonawstwa Jednakże pod warunkiem, że Podwykonawcy posiadać będą kwalifikacje rozumiane jako doświadczenie w realizacji robót im powierzonych i wykażą w składanej przez Wykonawcę ofercie, że w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy- w tym okresie, wykonali należycie roboty budowlane jw. o zakresie co najmniej równym dwukrotnemu zakresowi powierzonych im do wykonania elementów robót.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dla potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych, określonych w pkt. 1.1. wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: 1.1. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymagania art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp (sporządzić wg wzoru druku stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji); 1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, (w przypadku Wykonawcy prowadzącego działalność w formie spółki cywilnej, Wykonawca składa w/w dokumenty na wszystkich wspólników spółki cywilnej). 2. Dla potwierdzenia spełnienia warunków szczególnych, opisanych w pkt. 2 wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: 2.1. Informację o osobach, które będą kierować wykonaniem zamówienia (potencjał kadrowy) na druku zgodnym z treścią formularza - załącznika nr 3 do niniejszej specyfikacji. Do informacji złożonej na w/w formularzu Wykonawca winien dołączyć dokumenty zawierające dane na temat kwalifikacji i doświadczenia osób wskazanych do kierowania robotami. Do informacji winny być dołączone kopie uprawnień budowlanych wykonawczych (przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo budowlane i aktualny dokument potwierdzający przynależność do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa). Informacja na formularzu wraz dołączonymi do niej dokumentami winna potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt. 2.1 niniejszej specyfikacji. 2.2. Informację doświadczeniu Wykonawcy (doświadczenie zawodowe), na druku zgodnym z treścią formularza - załącznika nr 4 do niniejszej specyfikacji. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt. 3.2.2. niniejszej SIWZ. Do informacji winny być załączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji roboty zostały wykonane należycie. 2.3. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Przedłożone dokumenty ubezpieczenia winny potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt. 3.2.3 niniejszej specyfikacji. 2.4. Informację na temat Podwykonawców (podwykonawcy), przy udziale których Wykonawca zamierza wykonać zamówienie, na druku zgodnych z treścią formularza - załącznika nr 5 do niniejszej specyfikacji. Przedłożenie wypełnionego w/w formularza wymagane jest tylko w przypadku, gdy Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie elementów robót Podwykonawcom. 3. W przypadku składania oferty przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, wymagane dokumenty Wykonawca składa zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006r. Nr 87, poz. 605). 4. Dokumenty, o których mowa w punktach 1.1 - 2.4. mogą być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Komisja zastrzega sobie prawo zażądania od Wykonawcy, przedłożenia Komisji do wglądu, oryginałów wymienionych dokumentów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mowkwidzyn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach