Przetargi.pl
Wykonanie zadania inwestycyjnego pn. Zabezpieczenie przeciwpowodziowe obszarów zalewowych położonych na prawym brzegu rzeki Wisłoki w km 50 + 500 - 57 + 800 na terenie miejscowości Dębica i Kędzierz, woj. podkarpackie

Podkarpacki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych ogłasza przetarg

  • Adres: 35-959 Rzeszów, ul. Hetmańska 9
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 17 8537 440 , fax. 17 8536421
  • Data zamieszczenia: 2016-01-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Podkarpacki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych
    ul. Hetmańska 9 9
    35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 17 8537 440, fax. 17 8536421
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzmiuw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Wojewódzka samorządowa jedn. org. nieposiadająca osobowości prawnej (jedn. budżetowa)

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie zadania inwestycyjnego pn. Zabezpieczenie przeciwpowodziowe obszarów zalewowych położonych na prawym brzegu rzeki Wisłoki w km 50 + 500 - 57 + 800 na terenie miejscowości Dębica i Kędzierz, woj. podkarpackie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. Zabezpieczenie przeciwpowodziowe obszarów zalewowych położonych na prawym brzegu rzeki Wisłoki w km 50 + 500 - 57 + 800 na terenie miejscowości Dębica i Kędzierz, woj. podkarpackie. Zakres przedmiotu zamówienia : 1.Budowa odcinka prawego wału rzeki Wisłoki o długości 1,640 km w km rzeki 50+500-52+030, w tym: 1.1Roboty przygotowawcze. 1.2 Przepust wałowy w km 0+009,5. 1.3 Przepust wałowy w km 0+422. 1.4 Budowa wału z zabezpieczeniem przeciwfiltracyjnym. 1.5 Przejazdy wałowe. 1.6 Droga serwisowa. 1.7 Rów przywałowy. 2. Rozbudowa odcinka prawego wału rzeki Wisłoki o długości 1,019 km w km rzeki 54+890-55+710, w tym: 2.1 Roboty przygotowawcze. 2.2 Rozbudowa wału wraz z zabezpieczeniem przeciwfiltracyjnym. 2.3 Droga serwisowa. 3. Budowa odcinka prawego wału rzeki Wisłoki o długości 0,119 km w km rzeki 55+850-55+960, w tym: 3.1Roboty przygotowawcze. 3.2Budowa wału z zabezpieczeniem przeciwfiltracyjnym. 3.3Droga serwisowa. 4.Rozbudowa odcinka prawego wału rzeki Wisłoki o długości 1,320 km w km rzeki 55+960-57+150, w tym: 4.1Roboty przygotowawcze. 4.2Rozbudowa wału wraz z zabezpieczeniem przeciwfiltracyjnym. 4.3Droga serwisowa. 4.4Przejazdy wałowe. 5.Budowa odcinka prawego wału rzeki Wisłoki o długości 0,320 km w km rzeki 57+150-57+470, w tym: 5.1Roboty przygotowawcze. 5.2Uformowanie nasypu ziemnego. 5.3Przejazd wałowy. 5.4 Droga serwisowa. 6.Roboty towarzyszące. 6.1 Roboty towarzyszące budowie odcinka prawego wału rzeki Wisłoki o długości 1,640 km w km rzeki 50+500-52+030. 6.2 Roboty towarzyszące rozbudowie odcinka prawego wału rzeki Wisłoki o długości 1,019 km w km rzeki 54+890-55+710 6.3 Roboty towarzyszące budowie odcinka prawego wału rzeki Wisłoki o długości 0,119 km w km rzeki 55+850-55+960. 6.4 Roboty towarzyszące rozbudowie odcinka prawego wału rzeki Wisłok o długości 1,320 km w km rzeki 55+960-57+150. 6.5 Roboty towarzyszące budowie odcinka prawego wału rzeki Wisłoki o długości 0,320 km w km rzeki 57+150-57+470. 6.6 Naprawa dróg wykorzystywanych do transportu ziemi i materiałów budowlanych. 2. Opis zakresu przedmiotu zamówienia: 1.Budowa odcinka prawego wału rzeki Wisłoki o długości 1,640 km w km rzeki 50+500-52+030. 1.1Roboty przygotowawcze W ramach robót przygotowawczych związanych z budową prawego odcinka wału rzeki Wisłoki w km rzeki 50+500-52+030 należy wykonać m.in. geodezyjne roboty pomiarowe wraz z geodezyjnym wyniesieniem obiektu w teren, karczowanie pni drzew , a także należy dokonać wykoszenia pasa terenu przeznaczonego pod korpus wału i obiektów związanych z nim funkcjonalnie. Ponadto dla potrzeb wykonywania dalszych robót budowlanych należy dokonać ułożenia tymczasowych dróg technologicznych z płyt żelbetowych o łącznej powierzchni 4 812,00 m2. 1.2Przepust wałowy w km 0+009,5 W celu zapewnienia odwodnienia terenu zawala w km wału 0+009,5 należy wykonać przepust wałowy. Przepust będzie odprowadzał wodę przez projektowany wał z istniejącego cieku bez nazwy do rzeki Wisłoki. Na dopływie i odpływie zaprojektowano umocnienia z płyt betonowych dozbrajanych siatką stalową. Umocnione będą dno i skarpy rowów do wysokości przyczółków doków. Umocnienia zakończono palisadą z kołków drewnianych. Elementy i parametry techniczne przepustu wałowego: - średnica: d=1200 mm - długość L=15,00 m - wylot w międzywale z klapą zwrotną PWZ-5/120 - schody na skarpie odpowietrznej: 4,80 m - schody na skarpie odwodnej: 4,50 m 1.3Przepust wałowy w km 0+422 W celu zapewnienia odwodnienia terenu zawala w km wału 0+422 należy wykonać przepust wałowy. Przepust będzie odprowadzał wodę przez wał z zaprojektowanego rowu przywałowego przy stopie wału połączonego rowem odprowadzającym do rzeki Wisłoki. Elementy i parametry techniczne przepustu wałowego: - średnica: d=800 mm - długość L=16,00 m - wlot: dok żelbetowy - wylot: dok żelbetowy z klapą zwrotną typu PWZ- 2/80 - schody na skarpie odpowietrznej: 6,60 m - schody na skarpie odwodnej: 6,60 m W celu odprowdzenia wody opadowej do rzeki Wisłoki należy wykonać rów odpływowy o długości 137,00 m i szerokości w dnie 0,80 m oraz nachyleniu skarp 1:1,5. Rów należy umocnić w dnie i na skarpach do wys. 1,00 m płytami ażurowymi opartymi o krawężnik betonowy w stopie skarpy, powyżej należy zastosować humusowanie i obsiew. W hm rowu 0+20 należy wykonać przepust o średnicy d=800 mm i długości 8,60 m. W miejscu wylotu rowu odpływowego od przepustu wałowego w km 0+422 do rzeki Wisłoki na odcinku długości 30,00 m powyżej i 35,00 m poniżej, należy wykonać umocnienie brzegu rzeki Wisłoki materacami siatkowo-kamiennymi o gr. 30 cm na geowłókninie o gramaturze 500 g/m2, stabilizowanymi kołkami drewnianymi i podpartymi narzutem z kamieni o śr.min. 0,50 m. 1.4Budowa wału wraz z zabezpieczeniem przeciwfiltracyjnym Przed przystąpieniem do formowania korpusu prawego odcinka wału rzeki Wisłoki przeciwpowodziowego w km rzeki 50+500-52+030 należy usunąć wierzchnią warstwę ziemi urodzajnej (humusu) o gr. 20 cm w łącznej ilości 11 430,00 m3. Zdjęty humus należy tymczasowo spryzmować na terenie placu budowy celem późniejszego wykorzystania. W celu osiągnięcia zakładanych parametrów technicznych obwałowania (po wcześniejszym zagęszczeniu podłoża) należy wbudować ziemię w łącznej ilości 39 801,00 m3. Pobór ziemi niezbędnej do wbudowania winien odbywać się zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi. Uwaga: Jakość gruntu przeznaczonego do wbudowania podlegać będzie sprawdzeniu przez inspektora nadzoru po uzyskaniu opinii projektanta w zakresie przydatności do wbudowania na podstawie przeprowadzonych stosownych badań laboratoryjnych. Badania zagęszczenia nasypu (wykonywane przez niezależne laboratorium) należy wykonywać wg normy PN-B-12095:1997 pkt. pkt 3.2.3.1. Prawidłowość zagęszczenia konkretnej warstwy nasypu lub podłoża pod nasypem powinna być potwierdzona przez inspektora nadzoru wpisem w dzienniku budowy. Parametry techniczne wału: -długość: 1,640 km -szerokość korony - na odcinku w km wału 0+000 - 1+080: 3,00 m - na odcinku w km wału 1+080 - 1+640: 4,00 m -nachylenie skarp odwodnej i odpowietrznej 1:2 -średnia wysokość wału: 2,60 m Po uformowaniu korpusu wału w km 1+020-1+073, na długości 53,00 m należy wykonać roboty związane z umocnieniem skarpy odwodnej za pomocą płyt ażurowych o wymiarach 0,90x0,60x0,10 m podpartymi krawężnikami betonowymi. Ponadto należy dokonać wyplantowania uformowanej powierzchni wału oraz dokonać jego zahumusowania warstwą humusu o gr. 15 cm w ilości 5 724,90 m3. Zabezpieczenie przeciwfiltracyjne korpusu i podłoża wału W celu zabezpieczenia przed filtracją korpusu i podłoża wału należy dokonać uszczelnienia poprzez ułożenie na skarpie odwodnej i międzywalu geomembrany tj. folii PEHD lub PCV o gr. 2,00 mm (przykrytej gruntem) o łącznej powierzchni 41 040,00 m2. Parametry geomembrany: - wodoodporna, przeznaczona do stosowania w budownictwie hydrotechnicznym (w tym melioracyjnym), - dwustronnie uszorstkowiona lub teksturowana bądź moletowana - maksymalne naprężenie przy rozciąganiu: - wzdłuż > = 15 MPa, - w poprzek > = 15 MPa. - wydłużenie względne przy zerwaniu: - wzdłuż > = 200%, - w poprzek > = 200% Geomembrana ułożona będzie na głębokości 1,00 m poniżej powierzchni projektowanej skarpy odwodnej. Na koronie wału ekran zamocowany będzie w rowie kotwiącym o gł. 0,50 m, natomiast w podstawie przechodzi w fartuch uszczelniający podłoże. W celu zabezpieczenia przed filtracją podłoża wału należy ułożyć fartuch z geomembrany o parametrach jak uszczelnienie korpusu wału. Fartuch o szerokości 15,00 m ułożony będzie w podstawie skarpy odwodnej na głębokości 1,0 m poniżej powierzchni terenu, ze spadkiem 0,5 % w kierunku rzeki Wisłoki, a następnie zostanie przykryty ziemią. Fartuch zabezpieczający będzie połączony z ekranem zgrzewaniem poprzez fałdę kompensacyjną. 1.5Przejazdy wałowe W celu zapewnienia komunikacji pomiędzy zawalem, a międzywalem w trakcie prowadzenia akcji przeciwpowodziowych należy wykonać 6 szt. przejazdów wałowych o szerokości pasa jezdnego 3,0 m zlokalizowanych w km 0+018, km 0+303, km 0+500, km 1+078, km 1+280, km 1+629,w tym: - 4 szt. o nawierzchni z pełnych płyt drogowych w km w km 0+018, km 0+303, km 0+500, km 1+280, - 1 szt. o nawierzchni asfaltowej w km 1+078 - 1 szt. o nawierzchni tłuczniowej w km 1+629 Nawierzchnia przejazdów wałowych w km 0+018, km 0+303, km 0+500, km 1+280 wykonana będzie z pełnych płyt drogowych o wymiarach 0,15x1,5x3,0 m na geowłókninie o gramaturze 500 g/m2 i podsypce z pospółki o gr. 0,10 m. Nawierzchnia przejazdu wałowego w km 1+078 stanowić będzie nawierzchnia asfaltowa (warstwa wiążąca i ścieralna) na podbudowie (dolnej i górnej) z kruszywa łamanego w krawężnikach betonowych o wymiarach 30x8 cm. Nawierzchnię przejazdu wałowego w km 1+629 stanowić będzie nawierzchnia tłuczniowa na podbudowie z kruszywa łamanego i z krawężnikami betonowymi o wymiarach 20x30 cm. 1.6Droga serwisowa W celu zapewnienia sprawnej komunikacji podczas prowadzenia akcji przeciwpowodziowych oraz dla celów konserwacji wału, przewiduje się wykonanie drogi serwisowej o całkowitej długości L=1 139,80 m i szerokości pasa jezdnego 3,00 m, Drogę serwisową należy wykonać jako drogę o nawierzchni tłuczniowej w krawężnikach betonowych o wymiarach 100x30x20 cm na podbudowie betonowej o nachyleniu poprzecznym 2% w kierunku zawala. Konstrukcja nawierzchni drogi serwisowej: - warstwa ścieralna z mieszanki klińca i kruszywa drobnego grubość 8 cm - warstwa nośna z tłucznia 31.5/63 mm grubość 14 cm, - warstwa odsączająca z piasku średniego o grubości 10 cm zagęszczona i ułożona ze spadkiem drogi Na odcinku wału w km 0+000 - 0+533 funkcję drogi serwisowej pełnić będą istniejące drogi. Na odcinku w km 0+533 - 1+080 droga serwisowa o szerokości pasa jezdnego 3,00 m poprowadzona zostanie na ławeczce przywałowej o szerokości 4,00 m. Na odcinku w km 1+080-1+640 na długości 560,0 m droga serwisowa poprowadzona zostanie po koronie projektowanego wału, którego szerokość wynosi 4,0 m. W km wału 1+629 droga serwisowa sprowadzona jest przejazdem wałowym na teren i służy do komunikowania wału z istniejącą drogą. 1.7Rów przywałowy W celu odwodnienia terenu zawala (przechwycenia napływających wód opadowych), przy stopie skarpy odpowietrznej na odcinku w km 0+024-1+622,5 należy wykonać rów odpływowy o łącznej długości 1 598,50 m, szerokości dna 0,40 m oraz nachyleniu skarp 1:1,5. Rów należy umocnić w dnie i na skarpach do wys. 0,50 m płytami ażurowymi opartymi o krawężnik betonowy w stopie skarpy, powyżej należy zastosować humusowanie i obsiew. Rów przywałowy będzie zakończony wylotem do przepustu wałowego w km wału 0+422, który łączy się z rowem odpływowym mającym ujście w rzece Wisłoce. W miejscach przekroczeń rowem przejazdów wałowych w km 0+310,5, w km 0+473, w km 1+074,5, w km 1+280 należy wykonać 4 szt. przepustów o średnicach d=600 mm Wszystkie przepusty na rowie przywałowym wykonane będą z rur PE o klasie sztywności obwodowej 8 kN/m2. Na wlocie i wylocie z rury do wysokości ubezpieczeń wykonana będzie palisada z kołków drewnianych h = 1,50 m d =0,10 m. Przyczółki zostaną wybrukowane z kamienia gr. 10 cm na podsypce piaskowo - cementowej. 2.Rozbudowa odcinka prawego wału rzeki Wisłoki o długości 1,019 km w km rzeki 54+890-55+710 2.1 Roboty przygotowawcze W ramach robót przygotowawczych związanych z rozbudową prawego odcinka wału rzeki Wisłoki w km rzeki 54+890-55+710 należy wykonać m.in. geodezyjne roboty pomiarowe wraz z geodezyjnym wyniesieniem obiektu w teren, roboty rozbiórkowe, a także wykoszenie skarp i korony wału. Ponadto dla potrzeb wykonywania dalszych robót budowlanych należy dokonać ułożenia tymczasowych dróg technologicznych z płyt żelbetowych o łącznej powierzchni 3057,00 m2. 2.2Rozbudowa wału wraz z zabezpieczeniem przeciwfiltracyjnym. Przed przystąpieniem do podwyższania i poszerzania korpusu wału prawego odcinka wału przeciwpowodziowego rzeki Wisłoki w km rzeki 54+890-55+710 w ramach jego rozbudowy należy usunąć wierzchnią warstwę ziemi urodzajnej (humusu) o gr. 20 cm w łącznej ilości 336,70 m3. Zdjęty humus należy tymczasowo spryzmować na terenie placu budowy celem późniejszego wykorzystania. Na całej długości wał zostanie podwyższony (średnio o ok.0,3 m) i poszerzony w kierunku zawala. W celu osiągnięcia zakładanych parametrów technicznych obwałowania, należy wbudować ziemię w łącznej ilości 1 186,00 m3. Pobór ziemi niezbędnej do wbudowania winien odbywać się zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi. Uwaga: Jakość gruntu przeznaczonego do wbudowania podlegać będzie sprawdzeniu przez inspektora nadzoru po uzyskaniu opinii projektanta w zakresie przydatności do wbudowania na podstawie przeprowadzonych stosownych badań laboratoryjnych. Badania zagęszczenia nasypu (wykonywane przez niezależne laboratorium) należy wykonywać wg normy PN-B-12095:1997 pkt. pkt 3.2.3.1. Prawidłowość zagęszczenia konkretnej warstwy nasypu lub podłoża pod nasypem powinna być potwierdzona przez inspektora nadzoru wpisem w dzienniku budowy. Parametry techniczne wału: -długość: 1,019 km -szerokość korony: 3,00 m -nachylenie skarp odwodnej i odpowietrznej 1:2 -średnia wysokość wału: 3,30 m Po uformowaniu korpusu wału należy dokonać przebudowy schodów naskarpowych zlokalizowanych po stronie odpowietrznej wału w km 0+053, w km 0+384, w km 0+413, w km 0+543 i w km 0+677. Ponadto należy dokonać wyplantowania uformowanej powierzchni wału oraz dokonać jego zahumusowania humusem gr. 15 cm w ilości 1 116,00 m3. Zabezpieczenie przeciwfiltracyjne korpusu i podłoża wału W celu zabezpieczenia przed filtracją korpusu i podłoża wału należy wykonać metodą wgłębnego mieszania pionową przesłonę hydroizolacyjną o gr. 40 cm i głębokości 7,00 m. Przesłona przeciwfiltracyjna będzie zlokalizowana w osi wału o powierzchni 7 133,00 m2. 2.3Droga serwisowa W celu zapewnienia sprawnej komunikacji podczas prowadzenia akcji przeciwpowodziowych oraz dla celów konserwacji wału, przewiduje się wykonanie drogi serwisowej asfaltowej w krawężnikach betonowych o wymiarach 30x8 cm. - na koronie o całkowitej długości L=1019,00 m i szerokości 3,00 m. - na półce przywałowej o całkowitej długości L=1019,00 m i szerokości 2,00 m. 3.Budowa odcinka prawego wału rzeki Wisłoki o długości 0,119 km w km rzeki 55+850-55+960. 3.1 Roboty przygotowawcze W ramach robót przygotowawczych związanych z budową prawego odcinka wału rzeki Wisłoki w km rzeki 55+850-55+960 należy wykonać m.in. geodezyjne roboty pomiarowe wraz z geodezyjnym wyniesieniem obiektu w teren, karczowanie pni drzew. Roboty przygotowawcze obejmują również m.in. rozbiórkę murku zlokalizowanego w km 0+059 wału przeciwpowodziowego. Ponadto dla potrzeb wykonywania dalszych robót budowlanych należy dokonać ułożenia tymczasowych dróg technologicznych z płyt żelbetowych o łącznej powierzchni 357,00 m2. 3.2 Budowa wału wraz z zabezpieczeniem przeciwfiltracyjnym Przed przystąpieniem do formowania korpusu prawego odcinka wału przeciwpowodziowego rzeki Wisłoki w km rzeki 55+850-55+960, należy usunąć wierzchnią warstwę ziemi urodzajnej (humusu) o gr. 20 cm w łącznej ilości 286,00 m3. Zdjęty humus należy tymczasowo spryzmować na terenie placu budowy celem późniejszego wykorzystania. W celu osiągnięcia zakładanych parametrów technicznych obwałowania (po wcześniejszym zagęszczeniu podłoża) należy wbudować ziemię w łącznej ilości 2 010,00 m3. Pobór ziemi niezbędnej do wbudowania winien odbywać się zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi. Uwaga: Jakość gruntu przeznaczonego do wbudowania podlegać będzie sprawdzeniu przez inspektora nadzoru po uzyskaniu opinii projektanta w zakresie przydatności do wbudowania na podstawie przeprowadzonych stosownych badań laboratoryjnych. Badania zagęszczenia nasypu (wykonywane przez niezależne laboratorium) należy wykonywać wg normy PN-B-12095:1997 pkt. pkt 3.2.3.1. Prawidłowość zagęszczenia konkretnej warstwy nasypu lub podłoża pod nasypem powinna być potwierdzona przez inspektora nadzoru wpisem w dzienniku budowy. Parametry techniczne wału: -długość: 0,119 km -szerokość korony: 3,00 m -nachylenie skarp odwodnej i odpowietrznej 1:2 -średnia wysokość wału: 2,04 m Po uformowaniu korpusu wału w km 0+038-0+109 na długości 71,00 m należy wykonać roboty związane z umocnieniem skarpy odwodnej za pomocą płyt ażurowych o wymiarach 0,90x0,60x0,10 m podpartymi krawężnikami betonowymi o wymiarach 20x30 cm. Ponadto należy dokonać wyplantowania uformowanej powierzchni wału oraz dokonać jego zahumusowania humusem gr. 15 cm w ilości 151,35 m3 Zabezpieczenie przeciwfiltracyjne korpusu wału W celu zabezpieczenia przed filtracją korpusu wału należy dokonać uszczelnienia skarpy odwodnej poprzez ułożenie na niej geomembrany tj. folii PEHD lub PCV o gr. 2,00 mm (przykrytej gruntem) o łącznej powierzchni 806,00 m2. Parametry geomembrany: - wodoodporna, przeznaczona do stosowania w budownictwie hydrotechnicznym (w tym melioracyjnym), - dwustronnie uszorstkowiona lub teksturowana bądź moletowana - maksymalne naprężenie przy rozciąganiu: - wzdłuż > = 15 MPa, - w poprzek > = 15 MPa. - wydłużenie względne przy zerwaniu: - wzdłuż > = 200%, - w poprzek > = 200% Geomembrana ułożona będzie na głębokości 1,00 m poniżej powierzchni projektowanej skarpy odwodnej. Na koronie wału ekran zamocowany będzie w rowie kotwiącym o gł. 0,50 m, natomiast w podstawie przechodzi w fartuch uszczelniający podłoże. Zabezpieczenie przeciwfiltracyjne korpusu wału: W celu zabezpieczenia przed filtracją podłoża wału należy wykonać metodą wgłębnego mieszania pionową przesłonę hydroizolacyjną o gr. 40 cm i głębokości 6,00 m. Przesłona przeciwfiltracyjna będzie zlokalizowana w stopie odwodnej wału o powierzchni wraz z oczepem 714,00 m2 3.3 Droga serwisowa W celu zapewnienia sprawnej komunikacji podczas prowadzenia akcji przeciwpowodziowych oraz dla celów konserwacji wału, przewiduje się wykonanie drogi serwisowej o całkowitej długości L=157,70 m i szerokości 3,00 m. Powyżej km 0+000 należy wykonać odcinek drogi serwisowej o długości L=38,70 m po terenie, która łączyć się będzie z istniejącą drogą z płyt betonowych. Na odcinku w km 0+000 do 0+119 na długości L=119,00 m droga serwisowa o szerokości 3,00 m będzie poprowadzona po koronie wału szerokości 3,00 m i będzie pełniła funkcję ciągu pieszego. Będzie ona wykonana jako droga o nawierzchni asfaltowej (warstwa ścieralna) na podbudowie (dolnej i górnej) z kruszywa łamanego w krawężnikach betonowych o wymiarach 30x8 cm. 4.Rozbudowa odcinka prawego wału rzeki Wisłoki o długości 1,320 km w km rzeki 55+960-57+150. 4.1 Roboty przygotowawcze W ramach robót przygotowawczych związanych z rozbudową prawego odcinka wału rzeki Wisłoki w km rzeki 55+960-57+150 należy wykonać m.in. geodezyjne roboty pomiarowe wraz z geodezyjnym wyniesieniem obiektu w teren, wycinkę drzew, karczowanie pni drzew oraz usunięcie zakrzaczeń, a także wykoszenie skarp i korony wału. Ponadto dla potrzeb wykonywania dalszych robót budowlanych należy dokonać ułożenia tymczasowych dróg technologicznych z płyt żelbetowych o łącznej powierzchni 3300,00 m2. 4.2Rozbudowa wału wraz z zabezpieczeniem przeciwfiltracyjnym Przed przystąpieniem do formowania korpusu wału prawego odcinka wału przeciwpowodziowego w km 55+960-57+150 rzeki Wisłoki w ramach jego rozbudowy należy usunąć wierzchnią warstwę ziemi urodzajnej (humusu) o gr. 20 cm w łącznej ilości 2 784,80 m3. Zdjęty humus należy tymczasowo spryzmować na terenie placu budowy celem późniejszego wykorzystania. Rozbudowa wału prowadzona będzie w stronę zawala i międzywala. Na odcinku wału km 0 + 000 do km 0 + 585 przewidziano poszerzenie wału w stronę międzywala. Na pozostałym odcinku poszerzenie korpusu wału ma miejsce w obydwie strony tj w stronę nawodną i odpowietrzną wału. Wykonawca na całej długości wału winien wykonać dogęszczanie przez jego wałowanie. W celu osiągnięcia zakładanych parametrów technicznych obwałowania należy wbudować ziemię w łącznej ilości 1 186,00 m3. Pobór ziemi niezbędnej do wbudowania winien odbywać się zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi. Uwaga: Jakość gruntu przeznaczonego do wbudowania podlegać będzie sprawdzeniu przez inspektora nadzoru po uzyskaniu opinii projektanta w zakresie przydatności do wbudowania na podstawie przeprowadzonych stosownych badań laboratoryjnych. Badania zagęszczenia nasypu (wykonywane przez niezależne laboratorium) należy wykonywać wg normy PN-B-12095:1997 pkt. pkt 3.2.3.1. Prawidłowość zagęszczenia konkretnej warstwy nasypu lub podłoża pod nasypem powinna być potwierdzona przez inspektora nadzoru wpisem w dzienniku budowy. Parametry techniczne wału: -długość: 1,320 km -szerokość korony - na odcinku w km wału 0+000 - 0+840: 3,0 m - na odcinku w km wału 0+860 - 1+320: 4,0 m -nachylenie skarp odwodnej i odpowietrznej 1:2 Po uformowaniu korpusu wału na odcinku w km 0+510-0+585 na długości 75,00 m należy wykonać roboty związane z umocnieniem skarpy odwodnej za pomocą materacy siatkowo-kamiennych o wymiarach 5,0x1,0x0,3 m mocowanymi kołkami w ilości 1szt. na m2. Po uformowaniu korpusu wału należy dokonać przebudowy schodów naskarpowych zlokalizowanych po stronie odpowietrznej wału w km 1+240 , poprzez ich rozbiórkę i budowę nowych. Ponadto należy dokonać wyplantowania uformowanej powierzchni wału oraz dokonać jego zahumusowania warstwą humusu o gr. 15 cm w ilości 2 628,30 m3. Zabezpieczenie przeciwfiltracyjne korpusu wału : W celu zabezpieczenia przed filtracją korpusu wału na odcinku w km 0+000 - 0+575 należy wykonać przesłonę przeciwfiltracyjną z geomembrany o grubości 2,00 mm o powierzchni 1610,00 m2. Geomembranę należy ułożyć od poziomu istniejącej przesłony hydroizolacyjnej do poziomu wody kontrolnej. Natomiast na odcinkach wału w km w km 0+575-0+660 oraz w km 0+670 - 0+840 na łącznej długości 255,00 m należy wykonać w jego osi pionową przesłonę hydroizolacyjną o powierzchni 2 040,00 m2, grubości 0,40 m i głębokości 8,00. Parametry geomembrany: - wodoodporna, przeznaczona do stosowania w budownictwie hydrotechnicznym (w tym melioracyjnym), - dwustronnie uszorstkowiona lub teksturowana bądź moletowana - maksymalne naprężenie przy rozciąganiu: - wzdłuż > = 15 MPa, - w poprzek > = 15 MPa. - wydłużenie względne przy zerwaniu: - wzdłuż > = 200%, - w poprzek > = 200% Zabezpieczenie przeciwfiltracyjne podłoża wału : W celu zabezpieczenia podłoża wału na odcinku w km należy wykonać pionową przesłonę hydroizolacyjną w stopie wału od strony odwodnej wału na odcinku w km 1+270 - 1+32 o długości 50,00 m o powierzchni 300,00 m2, o grubości 0,40 m i głębokości 6,00. Ponadto w obrębie istniejącego rurociągu kanalizacyjnego na odcinku wału w km 0+660-0+670 na długości 10,00 należy wykonać przesłonę przeciwfiltracyjną metodą iniekcji strumieniowej o łącznej powierzchni 80,00 m2 o gr. 40 cm, głębokości 8,00 m. 4.3Droga serwisowa po koronie wału W celu zapewnienia sprawnej komunikacji podczas prowadzenia akcji przeciwpowodziowych oraz dla celów konserwacji wału, przewiduje się wykonanie po koronie wału na odcinku w km 0 + 860-1 + 320 drogi o długości 460,00 m i szerokości 3,00. Będzie ona wykonana jako droga o nawierzchni asfaltowej na podbudowie (dolnej i górnej) z kruszywa łamanego w krawężnikach o wymiarach 30x20 cm. Natomiast na odcinku od km 0+000 - 0+840 funkcję drogi serwisowej będą pełnić istniejące drogi lokalne. 4.4Przejazdy wałowe W celu zapewnienia komunikacji w trakcie prowadzenia akcji przeciwpowodziowych należy wykonać podniesienie korony 4 szt. przejazdów wałowych o szerokości pasa jezdnego 3,00 m zlokalizowanych w km 0+245, w km 0+325, w km 0+430, w km 0+960 umożliwiających komunikację pomiędzy zawalem, a międzywalem. Nawierzchnia przejazdów wałowych w km 0+245, km 0+325, km 0+430, wykonana będzie z pełnych płyt drogowych 3,0x1,5x0,15 m na geowłókninie o gramaturze 500 g/m2 i podsypce z pospółki o gr. 0,10 m. Przejazdy wałowe w km 0 + 084, w km 0+245, w km 0+325 oraz w km 0+430 mają aktualnie nawierzchnię gruntową. Przewidziano podniesienie przejazdów do rzędnej projektowanej korony wału oraz umocnienie ich nawierzchni płytami betonowymi. Przejazd wałowy w km 0 + 960 jest aktualnie umocniony płytami drogowymi. W trakcie wykonywania podwyższania korony wału przewiduje się rozbiórkę istniejących płyt, a następnie wykonanie nowej nawierzchni z pełnych płyt drogowych 3,0x1,5x0,15 m na geowłókninie o gramaturze 500 g na m2 i podsypce z pospółki o gr. 0,10 m. 5.Budowa odcinka prawego wału rzeki Wisłoki o długości 0,320 km w km rzeki 57+150-57+470 5.1 Roboty przygotowawcze W ramach robót przygotowawczych związanych z budową prawego odcinka wału rzeki Wisłoki w km rzeki 57+150-57+470 należy wykonać m.in. geodezyjne roboty pomiarowe wraz z geodezyjnym wyniesieniem obiektu w teren, wycinkę drzew, karczowanie pni drzew oraz usunięcie zakrzaczeń, roboty rozbiórkowe na terenie Rodzinnych Ogrodów Działkowych Szarotka i Jedność, a także wykoszenie pasa terenu przeznaczonego pod wał. Ponadto dla potrzeb wykonywania dalszych robót budowlanych należy dokonać ułożenia tymczasowych dróg technologicznych z płyt żelbetowych o łącznej powierzchni 960,00 m2. 5.2 Budowa wału wraz z zabezpieczeniem przeciwfiltracyjnym Przed przystąpieniem do formowania korpusu prawego odcinka wału przeciwpowodziowego rzeki Wisłoki w km rzeki 57+150-57+470 należy usunąć wierzchnią warstwę ziemi urodzajnej (humusu) o gr. 20 cm w łącznej ilości 972,00 m3. Zdjęty humus należy tymczasowo spryzmować na terenie placu budowy celem późniejszego wykorzystania. W celu osiągnięcia zakładanych parametrów technicznych obwałowania należy wbudować ziemię w łącznej ilości 6 656,00 m3. Pobór ziemi niezbędnej do wbudowania winien odbywać się zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi. Uwaga: Jakość gruntu przeznaczonego do wbudowania podlegać będzie sprawdzeniu przez inspektora nadzoru po uzyskaniu opinii projektanta w zakresie przydatności do wbudowania na podstawie przeprowadzonych stosownych badań laboratoryjnych. Badania zagęszczenia nasypu (wykonywane przez niezależne laboratorium) należy wykonywać wg normy PN-B-12095:1997 pkt. pkt 3.2.3.1. Prawidłowość zagęszczenia konkretnej warstwy nasypu lub podłoża pod nasypem powinna być potwierdzona przez inspektora nadzoru wpisem w dzienniku budowy. Parametry techniczne wału: -długość: 0,320 km -szerokość korony: 4,00 m -nachylenie skarp odwodnej i odpowietrznej 1:2 Ponadto należy dokonać wyplantowania uformowanej powierzchni wału oraz dokonać jego zahumusowania warstwą humusu o gr. 15 cm w ilości 559,95 m3 Zabezpieczenie przeciwfiltracyjne korpusu wału: W celu zabezpieczenia przed filtracją korpusu wału należy dokonać uszczelnienia skarpy odwodnej poprzez ułożenie na niej geomembrany tj. folii PEHD lub PCV o gr. 2,00 mm (przykrytej gruntem) o łącznej powierzchni 2 425,00 m2. Parametry geomembrany: - wodoodporna, przeznaczona do stosowania w budownictwie hydrotechnicznym (w tym melioracyjnym), - dwustronnie uszorstkowiona lub teksturowana bądź moletowana - maksymalne naprężenie przy rozciąganiu: - wzdłuż > = 15 MPa, - w poprzek > = 15 MPa. - wydłużenie względne przy zerwaniu: - wzdłuż > = 200%, - w poprzek > = 200% Geomembrana ułożona będzie na głębokości 1,00 m poniżej powierzchni projektowanej skarpy odwodnej. Na koronie wału ekran zamocowany będzie w rowie kotwiącym o gł. 0,50 m, natomiast w podstawie przechodzi w fartuch uszczelniający podłoże. Zabezpieczenie przeciwfiltracyjne podłoża wału: W celu zabezpieczenia przed filtracją podłoża wału należy wykonać metodą wgłębnego mieszania pionową przesłonę hydroizolacyjną o gr. 40 cm i głębokości 6,00 m. Przesłona przeciwfiltracyjna będzie zlokalizowana w stopie odwodnej wału o powierzchni wraz z oczepem 1 920,00 m2. 5.3 Przejazd wałowy W celu zapewnienia komunikacji w trakcie prowadzenia akcji przeciwpowodziowych należy wykonać 1 szt. przejazdu wałowego o szerokości pasa jezdnego 3,00 m zlokalizowanego w km 0+084 , umożliwiając komunikację pomiędzy zawalem, a międzywalem. Nawierzchnia przejazdu wałowego w km 0+084 wykonana będzie z pełnych płyt drogowych 0,15x1,5x3,0 m na geowłókninie o gramaturze 500 g/m2 i podsypce z pospółki o gr. 0,10 m. 5.4 Droga serwisowa W celu zapewnienia sprawnej komunikacji podczas prowadzenia akcji przeciwpowodziowych oraz dla celów konserwacji wału, przewiduje się wykonanie drogi serwisowej o całkowitej długości L=421,60 m i szerokości pasa jezdnego 3,00 m. Droga serwisowa będzie zlokalizowana na odcinku wału w km 0+000 -0+320 na długości 320,00 m oraz po terenie na długości 101,60 m. Droga serwisowa będzie posiadać nawierzchnię asfaltową na podbudowie (dolnej i górnej) z kruszywa łamanego w krawężnikach o wymiarach 20x30 cm. 6.Roboty towarzyszące. 6.1. Roboty towarzyszące budowie odcinka prawego wału rzeki Wisłoki o długości 1,640 km w km rzeki 50+500-52+030. W trakcie budowy prawego odcinka wału rzeki Wisłoki w km rzeki 50+500-52+030 należy wykonać następujące roboty towarzyszące polegające na przełożeniu i zabezpieczeniu kolidującego uzbrojenia terenu. a)Budowa gazociągu wysokiego ciśnienia Dn 700 wraz z zespołem zaporowo- upustowym. W związku z kolizją gazociągu z projektowana trasą odcinka wału w km rzeki 50+500 - 52+030 należy dokonać likwidacji istniejącego Zespołu Zaporowo-Upustowego( ZZU) wraz z układami rurowymi oraz ogrodzeniem. Nowy Zespół Zaporowo-Upustowy (ZZU) wraz z ogrodzeniem zostanie zlokalizowany poza projektowanym wałem przeciwpowodziowym. W ramach wykonywanych prac należy m.in.: wybudować nowe odcinki gazociągów wysokiego ciśnienia Dn 700 o łącznej długości 300,00 m. b) Zabezpieczenie przewodu kanalizacji deszczowej kd 600. Rurociąg kanalizacji deszczowej kd 600 krzyżuje się w km 1+066 z projektowanym wałem przeciwpowodziowym. W celu zabezpieczenia rurociągu należy nałożyć na niego rurę ochronną dwudzielną o długości 20,00 m. c) Przełożenie kanalizacji ścieków oczyszczonych. W związku z występującą w km wału 1+436 kolizją rurociągu z rur betonowych jajowych 1000 x 1400 mm należy dokonać jego przełożenia w taki sposób, aby krzyżował się z projektowanym wałem pod kątem prostym. Nowy odcinek rurociągu będzie posiadał długość 69,30 m i średnicę 1400 mm. Na trasie nowego rurociągu należy usytuować studnie K1, K2, K3. W studni K2 o średnicy 1400 mm należy zamontować klapę przeciwzalewową, która będzie chroniła przed dostaniem się wód wezbraniowych rzeki Wisłoki. 6.2 Roboty towarzyszące rozbudowie odcinka prawego wału rzeki Wisłoki o długości 1,019 km w km rzeki 54+890-55+710. W trakcie rozbudowy prawego odcinka wału rzeki Wisłoki w km rzeki 54+890-55+710 należy wykonać następujące roboty towarzyszące polegające na zabezpieczeniu kolidującego uzbrojenia terenu. W km wału 0+014 oraz w km 1+014 występuje kolizja z kablem światłowodowym t2 i 6t. Występujące kable należy zabezpieczyć dwudzielną rurą osłonową i uszczelnić pianą poliuretanową niskoprężną. 6.3 Roboty towarzyszące budowie odcinka prawego wału rzeki Wisłoki o długości 0,119 km w km rzeki 55+850-55+960. W trakcie budowy prawego odcinka wału rzeki Wisłoki w km rzeki 55+850-55+960 należy wykonać następujące roboty towarzyszące polegające na przełożeniu kolidującego uzbrojenia terenu oraz na wykonaniu elementów odwadniających zawale. a) Przełożenie podziemnej sieci elektroenergetycznej Na odcinku projektowanego wału przeciwpowodziowego w rejonie Al. Jana Pawła II przebiega podziemna linia kablowa 15 kV w zarządzie TAURON Dystrybucja S.A. - Kędzierz - Wodociągi relacji S754 - S716, przecina linią łamaną projektowany wał w km 0+062. Na skrzyżowaniu z wałem trasa linii elektroenergetycznej zostanie wyprostowana i zabezpieczona rurą dwudzielną A 160 PS na odcinku 40,00 m. b)Odwodnienie zawala. W km 0+066 projektowanego odcinka wału przeciwpowodziowego należy wykonać miejscowe odwodnienie zawala. W tym celu należy wykonać 2 szt. wpustów ulicznych zamontowanych na studzienkach tworzywowych fi 425 mm z osadnikiem. Ponadto wpusty uliczne należy połączyć z projektowaną studzienką zbiorczą fi 425 mm, którą należy połączyć rurociągiem kanalizacyjnym fi 250 mm o długości 11,00 m do istniejącej studzienki kanalizacyjnej. 6.4 Roboty towarzyszące rozbudowie odcinka prawego wału rzeki Wisłoki o długości 1,320 km w km rzeki 55+960-57+150 . W trakcie rozbudowy prawego odcinka wału rzeki Wisłoki w km rzeki 55+960-57+150 należy wykonać następujące roboty towarzyszące polegające na przebudowie kolidującego uzbrojenia terenu. Przebudowa podziemnej sieci elektroenergetycznej. Wzdłuż rozbudowywanego wału przeciwpowodziowego przebiega podziemna linia kablowa 15kV. Na długości 230,00 m trasa linii biegnie w wale przeciwpowodziowym i przecina go pod kątem ostrym. Na tym odcinku należy wykonać nową linię kablową poprowadzoną nową trasą poprzez wykonanie wstawki kablowej z wiązki trzech kabli o długości 510,00 m, która łączy się mufami kablowymi z odcinkami istniejącego kabla. 6.5 Roboty towarzyszące budowie odcinka prawego wału rzeki Wisłoki o długości 0,320 km w km rzeki 57+150-57+470. W trakcie rozbudowy prawego odcinka wału rzeki Wisłoki w km rzeki 57+150-57+470 należy wykonać następujące roboty towarzyszące polegające na likwidacji i przebudowie kolidującego uzbrojenia terenu. a)Likwidacja sieci wodociągowej na terenie ogródków działkowych. Projektowany odcinek wału przeciwpowodziowy częściowo zlokalizowany jest na terenie ogródków działkowych. W celu jego wykonania niezbędna będzie likwidacja 3szt., punktów czerpalnych wody, jak również sieć wodociągowa d=32mm z rur stalowych przebiegająca poprzecznie do projektowanego wału w km 0+112, 0+198 i 0+278 o długości 58,00 m. Planuje się wykonanie 3 szt. studni chłonnych wprowadzających wodę do gruntu spuszczaną z sieci wodociągowej Rodzinnego Ogrodu Działkowego Szarotka i Jedność przed okresem zimowym, każda o głębokości 1,20 m i posadowiona na żwirowej podsypce odsączającej. b)Przełożenie sieci elektroenergetycznej. Wzdłuż projektowanego odcinka wału przebiega podziemna linia kablowa 15 kV. Linia ta w km 0+144 wału przecina go pod ostrym kątem. Należy wykonać nową linię kablową poprowadzoną nową trasą poprzez wykonanie wstawki kablowej z wiązki trzech kabli o długości 300,00 m, która łączy się mufami kablowymi z odcinkami istniejącego kabla. Na przejściu pod drogą serwisową wiązkę kabli należy ułożyć w rurze ochronnej. 6.6 Naprawa dróg wykorzystywanych do transportu ziemi i materiałów budowlanych. Naprawa dróg, po których przejeżdżał będzie sprzęt budowlany oraz po których będzie prowadzony transport ziemi i materiałów budowlanych polegać będzie na przywróceniu ich nawierzchni do stanu pierwotnego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452462005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 150.000,00 złotych. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach , o których mowa w art. 46 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Miejsce i sposób wniesienia wadium: - Wadium wnoszone w pieniądzu wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy zamawiającego na konto Nr 60 1930 1389 2700 0722 5266 0006 Bank BPS S.A. OR Rzeszów: Wadium na przetarg na wykonanie zadania inwestycyjnego pn.: Zabezpieczenie przeciwpowodziowe obszarów zalewowych położonych na prawym brzegu rzeki Wisłoki w km 50 + 500 - 57 + 800 na terenie miejscowości Dębica i Kędzierz, woj. podkarpackie. - Kserokopię przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę należy dołączyć do oferty. Warunkiem uznania wpłaty wadium będzie wpływ przekazanych środków na rachunek zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. - Wadium wnoszone w innych dopuszczalnych formach wyszczególnionych w art. 45 ust. 6 ustawy w oryginale złożyć w siedzibie Zamawiającego, Rzeszów, ul. Hetmańska 9, przed upływem terminu składania ofert, a kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem dołączyć do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres rękojmi i gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzmiuw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach