Przetargi.pl
Wykonanie zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa wewnętrznych linii zasilających wraz z tablicami rozdzielczymi oraz wewnętrznych instalacji elektrycznych w budynku Urzędu Miasta Myszkowa przy ul. Kościuszki 26 w Myszkowie

Gmina Myszków ogłasza przetarg

  • Adres: 42-300 Myszków, ul. Kościuszki 26
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. (34) 313 26 82 w. 145 , fax. (34) 313 50 29
  • Data zamieszczenia: 2013-11-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Myszków
    ul. Kościuszki 26 26
    42-300 Myszków, woj. śląskie
    tel. (34) 313 26 82 w. 145, fax. (34) 313 50 29
    REGON: 15139849700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.miastomyszkow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa wewnętrznych linii zasilających wraz z tablicami rozdzielczymi oraz wewnętrznych instalacji elektrycznych w budynku Urzędu Miasta Myszkowa przy ul. Kościuszki 26 w Myszkowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa wewnętrznych linii zasilających wraz z tablicami rozdzielczymi oraz wewnętrznych instalacji elektrycznych w budynku Urzędu Miasta Myszkowa przy ul. Kościuszki 26 w Myszkowie, które polega na wykonaniu: 1) Instalacji wewnętrznych - zasilanie; 2) Rozdzielnic obiektowych; 3) Instalacji oświetleniowych wewnętrznych; 4) Oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego; 5) Instalacji gniazd wtykowych; 6) Instalacji nagłośnienia w sali sesyjnej; 7) Instalacji systemu wykrywania i sygnalizacji pożaru; 8) Systemu oddymiania i przewietrzania; oraz na wykonaniu: 9) Sufitu podwieszonego w sali sesyjnej; 10) Sufitów podwieszonych w sali ślubów i w pomieszczeniach towarzyszących (sala zamkowa, poczekalnia sali ślubów). 2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane. 3. Kody CPV dotyczące zamówienia: 1) Główny przedmiot: a) 45 31 00 00 - 3: Roboty instalacyjne elektryczne; b) 45 31 10 00 - 0: Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych; c) 45 31 21 00 - 8: Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych; d) 45 31 56 00 - 4: Instalacje niskiego napięcia; e) 45 31 70 00 - 2: Inne instalacje elektryczne; 2) Dodatkowe przedmioty: a) 45 21 33 16 - 1: Roboty instalacyjne związane z przejściami; b) 45 42 11 46 - 9: Instalowanie sufitów podwieszanych. 4. Ogólny zakres robót budowlanych przewidziany do wykonania: 1) Poprowadzenie linii kablowej zasilania od zestawu pomiarowego do złącza Wyłącznika Głównego Prądu; 2) Wykonanie złącza Wyłącznika Głównego Prądu; 3) Wykonanie WLZ z WGP p.poż. do rozdzielni głównej RG budynku; 4) Wykonanie WLZ-tów do podrozdzielni piętrowych; 5) Wykonanie rozdzielnic obiektowych; 6) Poprowadzenie tras kablowych dodatkowymi korytkami ze wspornikami; 7) Zamontowanie opraw oświetleniowych; 8) Zamontowanie osprzętu elektroinstalacyjnego; 9) Okablowanie wewnętrzne instalacji elektrycznej silnoprądowej - oświetlenie i gniazda ogólne; 10) Montaż elementów nagłośnienia Sali sesyjnej; 11) Montaż systemu sygnalizacji pożaru; 12) Montaż instalacji oddymiania; 13) Badania i pomiary instalacji elektrycznej; 14) Prace demontażowe instalacji elektrycznej; 15) Wykonanie prac ogólnobudowlanych związanych z remontem instalacji elektrycznej: a) wykonanie obudów koryt kablowych w postaci kieszeni z podświetleniem belkami świetlówkowymi, b) wykonanie nowego sufitu podwieszanego w Sali sesyjnej, c) wykonanie nowych sufitów podwieszanych w Sali ślubów i w pomieszczeniach towarzyszących, d) Malowanie ścian i sufitów po wykuciach okablowania elektrycznego. 16) Przebudowa układu pomiarowego w budynku urzędu na półpiętrach: a) demontaż aparatów elektrycznych, skrzynek i rozdzielni skrzynkowych, b) ręczne rozebranie nawierzchni chodników i układanie kabli w rowach kablowych. Przywrócenie do stanu poprzedniego, c) montaż prefabrykowanego złącza kablowo-pomiarowego z układem półpośrednim, d) montaż uziomów poziomów i pionowych, e) badanie linii kablowej oraz badanie i pomiary instalacji uziemiającej. Przebudowa układu pomiarowego polega na budowie półpośredniego układu pomiarowego dla budynku Urzędu Miasta Myszkowa. Podrozdzielnię główną obiektu RG należy wykonać w formie obudów uniwersalnych izolowanych w wersji natynkowej oraz wyposażyć w aparaturę modułową zgodnie ze schematami ideowymi i wizualizacjami. Podrozdzielnie piętrowe obiektu projektuje sie wykonać podtynkowo, zgodnie z załączonymi schematami i wizualizacjami. Zgodnie z ustaleniami z Inwestorem, WLZ-ty do poszczególnych podrozdzielni należy prowadzić od wewnętrznej strony pomieszczeń biurowych, tak aby nie uszkodzić ścian korytarzy w miejscach gdzie występuje lamperia wyprowadzając dwa główne ciągi wlz-towe liniami kablowymi YKY_o 5x25mm2 - jeden ciąg zasilający podrozdzielnie T-2, T-3 i T-4 oraz drugi: T-5, T-6 i T-7. Dodatkowo indywidualne wlz-ty posiadać będą podrozdzielnie T-K (Kotłowni), T-SM (Straż Miejska), T-NFZ (Narodowy Fundusz Zdrowia) oraz T-M (dawne mieszkanie w budynku Urzędu Miasta obecnie zaadoptowane na pomieszczenia Straży Miejskiej). WLZ-ty do mieszkania, NFZ-tu oraz Straży Miejskiej należy ułożyć z takimi zapasami długości w pomieszczeniu technicznym przy rozdzielni głównej RG, aby w razie zaistnienia sytuacji konieczności podpisania niezależnych umów przyłączeniowych z Tauron S.A. można było w/w WLZ wyprowadzić do odrębnych układów pomiarowych, a Wyłącznik Główny Prądu należy oplombować, gdyż wspomniane wlz-ty ze względów przeciwpożarowych muszą być zasilone z za Wyłącznika Głównego Prądu. Nie dopuszcza sie możliwości zasilenia ich z układów pomiarowych zlokalizowanych przed Wyłącznikiem Głównym Prądu, gdyż pomieszczenia, które one obsługują nie są odrębnymi strefami pożarowymi. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony: a) w dokumentacji projektowej, na którą składają się:- projekt budowlano-wykonawczy instalacji elektrycznych, - projekt budowlano-wykonawczy instalacji elektrycznych - układ pomiarowy,- przedmiar robót instalacji elektrycznych, - przedmiar robót instalacji elektrycznych - układ pomiarowy, b) w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, c) w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - układ pomiarowy. 6. Istotne dokumenty umożliwiające realizację zamówienia: Zgłoszenie do Starosty Myszkowskiego z dnia 25.09.2013r. (data wpływu 26.09.2013r.) wykonywania robót budowlanych: modernizacja instalacji elektrycznej budynku Urzędu Miasta przy ul. Kościuszki 26 w Myszkowie, na działce o numerze ewidencyjnym 5938na2. Od ww. zgłoszenia Starosta Myszkowski nie wniósł sprzeciwu. 7. Wykonawca winien zrealizować przedmiot zamówienia w zakresie i w sposób określony w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami i sztuką budowlaną. 8. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w przedmiocie zamówienia: 1) Jeżeli w dokumentach dotyczących opisu przedmiotu zamówienia zostały wskazane z nazwy znaki towarowe, patenty lub pochodzenie oraz systemy odniesienia (normy) - oznacza to, że zgodnie z art. 29 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych, wskazaniom tym towarzyszą wyrazy lub równoważne. Rozwiązania równoważne, nie powinny posiadać cech (parametrów) gorszych od podanych w dokumentacji projektowej; 2) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów dotyczących zastosowania innych materiałów lub urządzeń, to rozumie się przez to, że w kalkulacji cenowej oferty (kosztorysie ofertowym) ujęte zostały materiały i urządzenia zaproponowane w opisie przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem parametry rozumie się funkcjonalność, przeznaczenie, kolorystykę, strukturę, rodzaj materiału, kształt, wielkość, bezpieczeństwo, wytrzymałość oraz pozostałe parametry przypisane poszczególnym materiałom i urządzeniom w dokumentacji projektowej oraz w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót (ogólne i szczególne). 9. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom w zakresie wskazanym w swojej ofercie. 10. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 11. Zamawiający nie przewiduje: 1) składania ofert częściowych;2) zawarcia umowy ramowej; 3) ustanowienia dynamicznego systemu zakupów; 4) wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej; 5) rozliczenia w walucie innej niż polski nowy złoty (PLN)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453100003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10 000,00zł (słownie złotych: dziesięć tysięcy 00/100). 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 PZP, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert na okres co najmniej związania ofertą. 4. W przypadku wniesienia wadium w formie niepieniężnej, zapisy wynikające z dokumentu wadialnego winny umożliwiać Zamawiającemu podjęcie działań określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. 5. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Międzypowiatowy Bank Spółdzielczy Nr konta: 58 8279 0000 0123 3757 2001 0004 z dopiskiem na przelewie ZP 271.38.2013 - Przebudowa wewnętrznych instalacji elektrycznych w budynku Urzędu Miasta Myszkowa. 6. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium, przyjęty zostaje termin uznania ww. kwotą rachunku bankowego Zamawiającego. 7. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w Wydziale Finansowo-Budżetowym - kasa Urzędu Miasta Myszkowa, a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty. W treści dokumentu ustanawiającego wadium należy podać numer sprawy i tytuł przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 8. Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy. 9. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 11. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygniętego odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 13. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.miastomyszkow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach