Przetargi.pl
WYKONANIE ZADANIA INWESTYCYJNEGO PN. „POPRAWA BEZPIECZEŃSTWA RUCHU POPRZEZ MODERNIZACJĘ ODCINKÓW WYBRANYCH DRÓG GMINNYCH III ETAP, OBEJMUJĄCY PRZEBUDOWĘ DROGI GMINNEJ UL. SŁOWIAŃSKIEJ WRAZ Z JEJ ODWODNIENIEM”

Gmina Myszków ogłasza przetarg

  • Adres: 42-300 Myszków, Kościuszki
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. (34)3132682 , fax. (34)3135029
  • Data zamieszczenia: 2016-12-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Myszków
    Kościuszki 26
    42-300 Myszków, woj. śląskie
    tel. (34)3132682, fax. (34)3135029
    REGON: 151398497
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONANIE ZADANIA INWESTYCYJNEGO PN. „POPRAWA BEZPIECZEŃSTWA RUCHU POPRZEZ MODERNIZACJĘ ODCINKÓW WYBRANYCH DRÓG GMINNYCH III ETAP, OBEJMUJĄCY PRZEBUDOWĘ DROGI GMINNEJ UL. SŁOWIAŃSKIEJ WRAZ Z JEJ ODWODNIENIEM”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej ul.Słowiańskiej wraz z jej odwodnieniem o następującym zakresie robót budowlanych do wykonania: 1)rozbiórka istniejącej nawierzchni jezdni i jej elementów, 2)droga o kategorii ruchu KR2, na odcinku o dł. 141,70m, o szer. 5,0m, 3)nawierzchnia jezdni z asfaltobetonu, 4)regulacja wysokościowa istniejących urządzeń uzbrojenia podziemnego, 5)budowa chodnika o dł. 60,00m z kostki betonowej gr. 8cm 6)budowa odwodnienia (włączenie wpustów deszczowych do istniejącej kanalizacji deszczowej), 7)remont istniejących zjazdów, 8)utwardzenie pobocza z płyt ażurowych typu JOMB gr.12cm. 2.Szczegółowo przedmiot zamówienia został opisany w: 1)dokumentacji projektowej, na którą składają się: a)projekt budowlano-wykonawczy, b)przedmiary robót, 2)specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, na które składają się: a)specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, b)szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – SST D-10.01.01 – Regulacja wysokościowa studzienek i zaworów – Roboty remontowe - stanowiących załącznik nr 1 do SIWZ. 3.Wykonawca jest zobowiązany zrealizować zamówienie zgodnie: 1)z wymaganiami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia; 2)ze złożona ofertą; 3)z postanowieniami zawartymi we wzorze umowy w sprawie zamówienia publicznego, stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ; 4) z uwarunkowaniami zawartymi w decyzji pozwolenie na budowę, która zostanie zamieszczona wraz ze SIWZ w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Myszków w zakładce PRZETARGI/Ogłoszenia o przetargach. 4.Przed przystąpieniem do wykonywania robót budowlanych Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania i uzyskania zatwierdzenia projektu czasowej organizacji ruchu oraz wprowadzenia zmian wynikających z tego projektu. 5.Miejsce składowania materiałów z rozbiórki Zamawiający określi podczas przekazania terenu budowy, z odwozem na odległość do 5 km.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233000-9

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 7 000,00 zł (słownie złotych: siedem tysięcy 00/100). 2.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert na okres co najmniej związania ofertą. 3.Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 PZP, tj.: 1)pieniądzu, 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo– kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 4.Z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 ustawy Pzp, musi wynikać: 1)zabezpieczenie oferty Wykonawcy złożonej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Poprawa bezpieczeństwa ruchu poprzez modernizację odcinków wybranych dróg gminnych III etap, obejmujący przebudowę drogi gminnej ul. Słowiańskiej wraz z jej odwodnieniem”.: Numer referencyjny postępowania – ZP.271.54.2016.JG 2)oznaczenie zobowiązanego jako Wykonawcy (wnioskującego o wystawienie gwarancji wadialnej) 3)oznaczenie Zamawiającego jako beneficjenta gwarancji wadialnej; 4)oznaczenie gwaranta jako podmiotu udzielającego gwarancji wadialnej; 5)nazwa postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; 6)suma gwarancyjna; 7)okres obowiązywania gwarancji wadialnej; 8)bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, zobowiązanie gwaranta do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty określonej w gwarancji lub poręczeniach: a)jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; b)jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złoży oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyrazi zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowoduje brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej; 9)warunki wypłaty sumy gwarancyjnej, które powinny określać formę żądania beneficjenta oraz miejsce i termin jego dostarczenia, w taki sposób, aby nie utrudniały wypłaty sumy gwarancyjnej dla Zamawiającego; 10)zapisy dotyczące tytułu gwarancji, miejsca i daty jej wystawienia. 5.Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w formach niepieniężnych, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 ustawy Pzp, Wykonawca składa w Sekretariacie Burmistrza Miasta Myszkowa (pokój nr 109) w budynku Urzędu Miasta Myszkowa, przy ul. Kościuszki 26, 42-300 Myszków, a kserokopię wniesienia wadium potwierdzoną za zgodność z oryginałem dołącza do oferty. 6.Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na wskazany rachunek bankowy Zamawiającego:Międzypowiatowy Bank Spółdzielczy Nr konta: 58 8279 0000 0123 3757 2001 0004 z dopiskiem na przelewie „ZP.271.54.2016.JG – „Przetarg nieograniczony - przebudowa drogi gminnej ul. Słowiańskiej”. 7.Wniesienie wadium w pieniądzu na ww. rachunek bankowy będzie skuteczne z chwilą uznania tego rachunku bankowego kwotą wadium, jeżeli wpływ środków pieniężnych nastąpi przed upływem terminu składania ofert. 8.Oryginał lub kserokopię przelewu wadium wniesionego w pieniądzu Wykonawca załącza do oferty. 9.Zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 7b Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy. 10.Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 11.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 12.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 13.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygniętego odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 14.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 15.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 16.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach