Fundusz Składkowy Ubezpieczenia Społecznego Rolników ogłasza przetarg
- Adres: 00-515 Warszawa, Żurawia
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 629-70-96, , fax. 022 629-97-24
- Data zamieszczenia: 2019-03-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Fundusz Składkowy Ubezpieczenia Społecznego Rolników
Żurawia 32/34
00-515 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 629-70-96, , fax. 022 629-97-24
REGON: 01034702600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.fsusr.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: osoba prawna typu korporacyjnego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie zadania inwestycyjnego p.n. „Modernizacja instalacji wentylacji mechanicznej w nieruchomości w Horyńcu-Zdroju, ul. Sanatoryjnej 2, 37-620 Horyniec Zdrój” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania p.n. „Modernizacja instalacji wentylacji mechanicznej w nieruchomości w Horyńcu-Zdroju, ul. Sanatoryjnej 2, 37-620 Horyniec Zdrój”. Nieruchomość jest własnością Funduszu Składkowego Ubezpieczenia Społecznego Rolników, a dzierżawiona jest przez CRR KRUS zwany dalej „Użytkownikiem”. Roboty budowlane wykonywane będą w budynkach: „B”, „D” i budynku basenu, wchodzących w skład zabudowy Centrum Rehabilitacji Rolników. Dostarczone urządzenia muszą być fabrycznie nowe, wykonane roboty muszą być zgodne z dokumentacją techniczną, ponadto urządzenia muszą posiadać wszystkie wymagane dla tego typu urządzeń certyfikaty, aprobaty wydane przez odpowiednie jednostki certyfikujące, wymienione w Dokumentacji Technicznej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Projekcie budowlano-wykonawczym, Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (dalej zwana „STWiOR”) i w Przedmiarze robót. Powyższa dokumentacja stanowi załączniki nr 4-6 do SIWZ. 2. Zamawiający zaznacza, iż załączony przedmiar stanowi jedynie materiał pomocniczy, a podstawą do sporządzenia oferty jest SIWZ, Projekt budowlano-wykonawczy oraz STWiOR. 3. Roboty budowlane oraz wszystkie prace związane z wykonywanymi robotami winny być realizowane zgodnie z wytycznymi odnoszącymi się do przepisów obowiązującego prawa, obowiązujących norm, warunków technicznych, zasad wiedzy technicznej, przepisów bhp, ppoż., zawartych w ww. opracowaniach Zamawiającego. 4. Użyte materiały i urządzenia winny spełniać wymagania określone w opracowaniach Zamawiającego, posiadać dopuszczenia do stosowania w budownictwie, zapewniać pełną sprawność techniczną, użytkową i eksploatacyjną. 5. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w SIWZ jak i we wzorze umowy, stanowiącym Rozdział III SIWZ. 6. Wszystkie prace będą wykonywane na terenie czynnego obiektu, wyłącznie po uzgodnieniu z Zamawiającym/Użytkownikiem obiektu, co do zakresu i w terminach określonych w harmonogramie rzeczowo - finansowym, w sposób umożliwiający normalne funkcjonowanie obiektu oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami bhp i ppoż. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 80 000,00 zł (słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych 00/100) przed upływem terminu składania ofert
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego wymagania w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty, 2. pełnomocnictwo /upoważnienie/ do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu, o ile oferta została podpisana przez osoby nieumocowane do tych czynności w dokumentach rejestracyjnych firmy (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza) [pełnomocnictwo jest wymagane również, gdy ofertę składają podmioty występujące wspólnie (konsorcjum), a oferta nie jest podpisana przez wszystkich członków konsorcjum
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa centrum integracyjnego we Władysławowie
Dodano: 2024-05-06 - Termomodernizacja budynku dydaktycznego i łącznika Szkoły Podstawowej nr 17 w Płocku przy ul. Miodowej 18 wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej o mocy ~30 kWp ...
Dodano: 2024-05-02 - Budowa ogrodu jordanowskiego wraz ze skwerem otaczającym przy ul. Cyraneczki w Józefosławiu, na działkach nr ew. 18/44, 18/45, 18/47 oraz 18/40 obręb Józefosław
Dodano: 2024-05-02 - Budowa I etapu zespołu kolumbariów w centralnej części Cmentarza Komunalnego Południowego w m. Antoninów Gmina Piaseczno
Dodano: 2024-05-02 - Remont pustostanów lokali mieszkalnych w zasobach administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy, (3 pustostany- III części).
Dodano: 2024-05-02 - Letnie utrzymanie dróg gminnych w roku 2024
Dodano: 2024-05-01 - Budowa i przebudowa sieci dróg na terenie Miasta i Gminy Pilawa – Etap II
Dodano: 2024-04-30 - Remont schodów przed wejściem głównym i wejściem C do Urzędu Dzielnicy Białołęka znajdującego się przy ul. Modlińskiej 197 w Warszawie.
Dodano: 2024-04-30 - Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach projektu budżetu obywatelskiego pn. „Miasteczko ruchu drogowego”
Dodano: 2024-04-30 - Przebudowa targowiska miejskiego przy ul. 11 Listopada w Siedlcach – etap II
Dodano: 2024-04-30