Przetargi.pl
WYKONANIE ZADANIA INWESTYCYJNEGO PN. „BUDOWA PARKINGU PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 5”

Gmina Myszków ogłasza przetarg

  • Adres: 42-300 Myszków, Kościuszki
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. (34)3132682 , fax. (34)3135029
  • Data zamieszczenia: 2019-08-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Myszków
    Kościuszki 26
    42-300 Myszków, woj. śląskie
    tel. (34)3132682, fax. (34)3135029
    REGON: 15139849700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.miastomyszkow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONANIE ZADANIA INWESTYCYJNEGO PN. „BUDOWA PARKINGU PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 5”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa parkingu przy Szkole Podstawowej nr 5.” 2. Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na budowie miejsc parkingowych na terenie Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 5 w Myszkowie przy ul. Sikorskiego 20a umożliwiających pozostawienie pojazdów nauczycieli, rodziców uczniów lub ich opiekunów w miejscu nie zagrażającym warunkom ruchu na drodze dojazdowej do szkoły. W ramach inwestycji zostaną wybudowane 33 miejsca parkingowe, w tym 3 miejsca parkingowe przeznaczone dla osób z niepełnosprawnością. Miejsca parkingowe mają zostać wykonane z płyt drogowych betonowych ażurowych 40x60x10cm lub z kostki farmerskiej, drogi dojazdowe z kostki betonowej gr. 8cm. Miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnością mają zostać wydzielone z kostki betonowej niebieskiej oraz oznakowane za pomocą znaków pionowych i poziomych zgodnie z przepisami. Szczegółowy zakres robót do wykonania: 1) Roboty rozbiórkowe: a) rozebranie starych chodników z płytek betonowych 35x35x5cm - 102m2, b) mechaniczne rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych - 330m2, c) rozebranie krawężników betonowych 15x30cm - 150m, d) rozebranie nawierzchni z kostki betonowej - 10m2, e) mechaniczne rozebranie podbudowy z kruszywa kamiennego gr. 15cm - 330m2, f) mechaniczne karczowanie istniejących pni - 5szt.; 2) Roboty montażowe: a) warstwa podbudowy pomocniczej z kruszywa łamanego 31,5/63mm stabilizowanego mechanicznie gr. 15cm – 1 034m2, b) warstwa podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego 0/31,5mm stabilizowanego mechanicznie gr. 20cm – 1 150m2, c) krawężniki betonowe łukowe wystające o wymiarach 15x30cm na podsypce cementowo - piaskowej - 23m, d) krawężniki betonowe wystające o wymiarach 15x30cm na podsypce cementowo - piaskowej - 213m. e) opornik betonowy o wymiarach 15x22x100cm na podsypce cementowo piaskowej - 7,5m, f) krawężniki betonowe najazdowe o wymiarach 15x22x100cm na podsypce cementowo - piaskowej - 16,5m, g) obrzeża betonowe o wymiarach 30x8cm na podsypce cementowo - piaskowej - 150m, h) nawierzchnie z kostki betonowej gr. 6cm na podsypce cementowo - piaskowej - 105m2, i) nawierzchnie z kostki betonowej gr. 8cm na podsypce cementowo - piaskowej - 659m2, j) płyty drogowe betonowe ażurowe lub kostka farmerska gr. 10cm - 375m2; 3) Przebudowa bramy wjazdowej na teren szkoły - 1kpl.; 4) Dostawa i montaż wiaty śmietnikowej o wymiarach 4,1x4,5m na przygotowanej nawierzchni z kostki betonowej gr. 6cm - 18,45m2; 5) Kanalizacja deszczowa: a) demontaż betonowych studzienek ściekowych fi 500 mm z osadnikiem bez syfonu - 3kpl., b) kanały z dur PVC fi 160mm - 31,5m, c) studzienki ściekowe betonowe uliczne fi 500mm z osadnikiem bez syfonu - 3szt., d) rury ochronne (osłonowe) dwudzielne o śr. 63mm - 71m, e) regulacja istniejących pokryw nastudziennych - 10kpl.; 6) Nasadzenia: a) sadzenie drzew liściastych - Klon pospolity kulisty Globosum szczepiony na pniu (wysokość szczepienia 2,5 - 3m) - 10 szt., b) sadzenie krzewów - Krzewuszka cudowna (wys. min. 1m) - 11szt., c) trawnik dywanowy - 250m2; 7) Dostawa i montaż małej architektury: a) ławka parkowa, żelbetowa, siedzisko drewniane dł. 2,5m - 2szt., b) kosze na śmieci - 5szt. 3. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w dokumentacji do wykonania zadania inwestycyjnego pn: „Budowa parkingu przy Szkole Podstawowej nr 5”, stanowiącej załącznik nr 1 do SIWZ. 4. Przedmiot zamówienia został dostosowany do potrzeb wszystkich użytkowników, z zapewnieniem dostępności obiektu dla osób niepełnosprawnych. Miejsca parkingowe zostały zaprojektowane przy uwzględnieniu potrzeb osób niepełnosprawnych. W ramach miejsc postojowych trzy stanowiska zostały zaprojektowane wyłącznie dla osób niepełnosprawnych. 5. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane. 6. Kody CPV: 1) Główny kod CPV: ­ 45223300-9: Roboty budowlane w zakresie parkingów; 2) Dodatkowe kody CPV: – 45111200-0: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne, – 45111300-1: Roboty rozbiórkowe, – 45232410-9: Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej, – 45232130-2: Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej. 7. Zamawiający dołożył należytej staranności, aby przedmiot zamówienia nie został opisany przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, które mogłoby doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów. Jeżeli, pomimo tego, okaże się, że w jakimkolwiek miejscu w SIWZ oraz w załącznikach do niej występują takie wskazania, to nie należy ich traktować jako odnoszących się do przedmiotu zamówienia, a należy je rozpatrywać wyłącznie w kategoriach wskazań o charakterze informacyjnym (niewiążących dla Wykonawców). Z ww. względów, oferta, która nie będzie odpowiadała takim wskazaniom Zamawiającego, nie będzie uznana za niezgodną z treścią SIWZ i nie zostanie z tych powodów odrzucona. 8. Zamawiający wskazuje, że dopuszcza rozwiązania równoważne dla podanych w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych - Polskich Normach przenoszącym normy europejskie, a wskazaniom tym towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. 9. Rozwiązania równoważne zastosowane przez Wykonawcę nie powinny posiadać cech (parametrów) gorszych od określonych przez Zamawiającego w załączniku nr 1 do SIWZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne w składanej ofercie, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania stawiane przez Zamawiającego przedmiotowi zamówienia. 10. Wykonawca może zaoferować rozwiązania równoważne na etapie składania oferty. W tym celu winien podać cechy, parametry rozwiązań równoważnych przynajmniej w stopniu, w jakim Zamawiający określa wymagania stawiane konkretnym rozwiązaniom w zał. nr 1 do SIWZ. Wykonawca, którego oferta zawiera rozwiązania równoważne, winien zaoferować te rozwiązania w składanej ofercie poprzez załączenie do wypełnionego formularza oferty wykazu oferowanych rozwiązań równoważnych, zawierającego: ­- nazwę proponowanego rozwiązania równoważnego (produktu), ­- nazwę zastępowanego rozwiązania rozwiązaniem równoważnym (z przywołaniem dokumentu, w którym występuje zastępowane rozwiązanie, spośród dokumentów wchodzących w skład załącznika nr 1 do SIWZ), ­- opis rozwiązania równoważnego, ­- cechy, parametry rozwiązania równoważnego, oraz dołączyć kartę katalogową produktu równoważnego lub inny dokument potwierdzający cechy, parametry produktu opisane w ww. wykazie. W/w dokumenty stanowią treść oferty i nie podlegają dostarczeniu w trybie art. 26 ust. 2 ustawy Pzp lub uzupełnieniu w trybie art. 26 ust. 3 ustawy Pzp. 11. Zamawiający wymaga, aby osoby wykonujące układanie nawierzchni z kostki betonowej oraz z płyt drogowych betonowych ażurowych lub z kostki farmerskiej, były w okresie realizacji zamówienia zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę/ów na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1040). 12. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 13. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. 14. Zamawiający nie dopuszcza do: 1) składania ofert wariantowych, 2) składania ofert częściowych. 15. Zamawiający nie przewiduje: 1) zawarcia umowy ramowej; 2) ustanowienia dynamicznego systemu zakupów; 3) wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej; 4) rozliczenia w walucie innej niż polski nowy złoty (PLN).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45223300-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 3 000,00 zł (słownie złotych: trzy tysiące 00/100). 2. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert na okres co najmniej związania ofertą. 3. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 310 z późn. zm.) 4. Z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 ustawy Pzp, musi wynikać: 1) zabezpieczenie oferty Wykonawcy złożonej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie zadania inwestycyjnego pn. „Budowa parkingu przy Szkole Podstawowej nr 5” – numer referencyjny postępowania: ZP.271.34.2019.KK 2) oznaczenie zobowiązanego jako Wykonawcy (wnioskującego o wystawienie gwarancji wadialnej) 3) oznaczenie Zamawiającego jako beneficjenta gwarancji wadialnej; 4) oznaczenie gwaranta jako podmiotu udzielającego gwarancji wadialnej; 5) nazwa postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; 6) suma gwarancyjna; 7) okres obowiązywania gwarancji wadialnej; 8) bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, zobowiązanie gwaranta do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty określonej w gwarancji lub poręczeniach: a) jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: ­- odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, ­- nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, ­- zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, b) jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złoży oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyrazi zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowoduje brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej; 9) warunki wypłaty sumy gwarancyjnej, które powinny określać formę żądania beneficjenta oraz miejsce i termin jego dostarczenia, w taki sposób, aby nie utrudniały wypłaty sumy gwarancyjnej dla Zamawiającego; 10) zapisy dotyczące tytułu gwarancji, miejsca i daty jej wystawienia. 5. Oryginał dokumentu wadium wniesionego w formach niepieniężnych, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 ustawy Pzp sporządzony w formie pisemnej przez gwaranta, Wykonawca składa w Sekretariacie Burmistrza Miasta Myszkowa (pokój nr 109) w budynku Urzędu Miasta Myszkowa, przy ul. Kościuszki 26, 42-300 Myszków. Zaleca się, aby kserokopię wnoszonego w ten sposób wadium Wykonawca załączył do oferty. 6. Zamawiający wyraża zgodę na wnoszenie wadium w postaci elektronicznej dotyczącego form niepieniężnych, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 ustawy Pzp, jeżeli zostało ono sporządzone jako oryginał w postaci elektronicznej, tj. w tej postaci w jakiej dokument został wystawiony przez gwaranta. Wadium w postaci elektronicznej przesyła się Zamawiającemu wyłącznie za pomocą środka komunikacji elektronicznej ePUAP na adres ESP Platformy EPUAP: /um_myszkow/SkrytkaESP Zaleca się w celu informacyjnym, aby wydruk wnoszonego w ten sposób wadium Wykonawca załączył do oferty. 7. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na wskazany rachunek bankowy Zamawiającego: PKO Bank Polski S.A. Nr konta: 92 1020 2313 0000 3302 0586 8528 z dopiskiem na przelewie: ZP.271.34.2019.KK – Przetarg nieograniczony - Budowa parkingu przy Szkole Podstawowej nr 5 8. Wniesienie wadium w pieniądzu na ww. rachunek bankowy będzie skuteczne z chwilą uznania tego rachunku bankowego kwotą wadium, jeżeli wpływ środków pieniężnych nastąpi przed upływem terminu składania ofert. 9. Oryginał lub kserokopię przelewu wadium wniesionego w pieniądzu Wykonawca załącza do oferty. 10. Zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Pzp Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy. 11. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 12. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 13. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 14. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygniętego odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 15. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 16. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 17. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu wstępnego potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca załącza do oferty: 1) oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ, przy czym: ­ w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców - oświadczenie to składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, przy czym treść tego oświadczenia w zakresie spełniania warunków udziału w postępowaniu odnosi się do wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną, a treść oświadczenia w zakresie niepodlegania wykluczeniu z postępowania (przesłanek wykluczenia z postępowania) dotyczy każdego z nich z osobna, ­- Wykonawca powołujący się na zasoby innych podmiotów przy spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w ww. oświadczeniu, które dotyczą niepodlegania wykluczeniu z postępowania oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu w zakresie w jakim Wykonawca powołuje się na ich zasoby. 2) zobowiązanie innych podmiotów, na zasoby których Wykonawca powołuje się przy spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji dotyczących: 1) kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; 2) firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie; 3) ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach; przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Informacja dotycząca składania ww. oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. Wzór oświadczenia zostanie zamieszczony do pobrania w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Myszków w zakładce PRZETARGI/Informacje z otwarcia ofert w dniu zamieszczenia na stronie internetowej przez Zamawiającego informacji podawanych podczas otwarcia ofert. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego, to każdy z nich składa odrębne oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. 3. Wykonawca, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego i że stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zobowiązanie dostarczane wraz z ofertą w formie pisemnej – w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie, winno zawierać w swojej treści informacje dotyczące co najmniej: 1) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących doświadczenia lub kwalifikacji zawodowych, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. 4. W odniesieniu do podmiotów na zasoby których Wykonawca powołuje się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca przedkłada spośród dokumentów wymienionych w § 5 pkt 4 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016r . poz. 1126 z późn. zm.) – dokumenty tych podmiotów w zakresie jakim składa je Wykonawca, tj.: odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach