Przetargi.pl
Wykonanie zadania inwestycyjnego o nazwie „Remont hali sportowej w Zespole Szkół Budowlanych i Ogólnokształcących w Biłgoraju” z lokalizacją przy ul. Cegielnianej 24 w Biłgoraju

Powiat Biłgorajski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Biłgoraju ogłasza przetarg

  • Adres: 23-400 Biłgoraj, ul. Tadeusza Kościuszki
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 84 6882000, 6882006, , fax. 846882009
  • Data zamieszczenia: 2020-12-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Biłgorajski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Biłgoraju
    ul. Tadeusza Kościuszki 94
    23-400 Biłgoraj, woj. lubelskie
    tel. 84 6882000, 6882006, , fax. 846882009
    REGON: 95036901400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spbilgoraj.bip.lubelskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie zadania inwestycyjnego o nazwie „Remont hali sportowej w Zespole Szkół Budowlanych i Ogólnokształcących w Biłgoraju” z lokalizacją przy ul. Cegielnianej 24 w Biłgoraju
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania inwestycyjnego o nazwie „Remont hali sportowej w Zespole Szkół Budowlanych i Ogólnokształcących w Biłgoraju” z lokalizacją przy ul. Cegielnianej 24 23-400 Biłgoraj w ramach programu – Sportowa Polska – Program rozwoju lokalnej infrastruktury sportowej - edycja 2020. 2. Szczegółowy zakres rzeczowy robót przewidzianych do wykonania w ramach niniejszego zamówienia obejmuje: 1) malowanie ścian i sufitów farbami akrylowymi oraz olejnymi lamperii; 2) wykonanie sufitów podwieszanych z płyt akustycznych; 3) wykonanie okładzin ściennych z płyt akustycznych; 4) wykonanie nowej posadzki z desek parkietowych na małej hali; 5) wykonanie nowych posadzek gresowych; 6) naprawa - wykonanie nowej nawierzchni sportowej na dużej hali; 7) wymiana stolarki drzwiowej wraz z dostosowaniem szerokości otworów do obecnych przepisów; 8) oczyszczenie i pomalowanie farbami ogniochronnymi stalowych dźwigarów kratowych dachowych; 9) dostawa i montaż tablicy wyników; 10) dostawa i montaż dwóch kotar wraz z konstrukcją i mechanizmem; 11) dostawa i montaż wyposażenia sportowego; 12) dostosowanie łazienek pod trybunami do obecnych przepisów; 13) wykonanie nowych sufitów podwieszanych z płyt g-k; 14) dostosowanie zewnętrznego podjazdu dla osób niepełnosprawnych; 15) dostosowanie pomieszczenia szatni dla osób niepełnosprawnych; 16) dostosowanie pomieszczenia łazienki dla osób niepełnosprawnych; 17) wykonanie wymiany pokrycia dachowego hali wraz z obróbkami blacharskimi, 18) wykonanie instalacji wodno-kanalizacyjnej w remontowanych pomieszczeniach, 19) wykonanie wentylacji mechanicznej na dużej hali; 20) wykonanie wymiany instalacji oświetlenia i gniazd wtykowych; 21) wykonanie instalacji oświetlenia ewakuacyjnego; 22) wykonanie modernizacji głównej tablicy rozdzielczej wraz z układem pomiaru energii i wyłącznikiem p-poż. oraz lokalnej tablicy rozdzielczej; 23) wykonanie systemu nagłośnienia hali sportowej, 24) sporządzenie i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej w tym dokumentów pozwalających na ocenę prawidłowego wykonania przedmiotu umowy wymaganych aktualnymi przepisami prawa, dzienników budowy, protokołów odbiorów technicznych, protokołów prób, pomiarów oraz badań, dokumentacji projektowej powykonawczej z wykazem wprowadzonych zmian w stosunku do dokumentacji pierwotnej, jak również dostarczenie instrukcji (w języku polskim) użytkowania i obsługi urządzeń i wyrobów dostarczonych i wbudowanych przez Wykonawcę oraz przeszkolenie przedstawicieli Użytkownika w zakresie użytkowania i obsługi tych urządzeń i wyrobów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 30 000 PLN (słownie złotych: trzydzieści tysięcy 00/100)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - wg wzoru Załącznik Nr 4 do SIWZ (dokument należy złożyć wraz z Ofertą). 2) W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda dokumentu, który określa w szczególności: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - czy podmiot, na zdolnościach, którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą wg wzoru Załącznik Nr 5 do SIWZ (dokument należy złożyć wraz z Ofertą). 3) W przypadku oferty składanej przez pełnomocnika lub podmioty występujące wspólnie do oferty należy dołączyć oryginał lub uwierzytelnioną notarialnie kopię pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach