Przetargi.pl
wykonanie zadania: Inwentaryzacja geodezyjnej osnowy poziomej I, II i III klasy oraz poligonizacji II klasy na obszarze miasta Olsztyna.

Gmina Olsztyn ogłasza przetarg

  • Adres: 10-101 Olsztyn, pl. Jana Pawła II 1
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. (089) 5273111 wew. , 325 , fax. (089) 5349375
  • Data zamieszczenia: 2009-08-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Olsztyn
    pl. Jana Pawła II 1 1
    10-101 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. (089) 5273111 wew. , 325, fax. (089) 5349375
    REGON: 00059416900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.olsztyn.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    wykonanie zadania: Inwentaryzacja geodezyjnej osnowy poziomej I, II i III klasy oraz poligonizacji II klasy na obszarze miasta Olsztyna.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres prac do wykonania 1. Zgłoszenie pracy geodezyjnej. 2 Pobranie materiałów, które winny być wykorzystane podczas pracy: a)wykazy współrzędnych inwentaryzowanych punktów, b)z systemu Ewmapa: baza działek oraz warstwy: osnowy geodezyjne, budynki, jezdnie, nazwy ulic i numerów porządkowych, c)opisy topograficzne w wersji cyfrowej (pliki w formacie bmp i tif), d)wypisy z rejestru ewidencji gruntów. 3. Przeprowadzenie inwentaryzacji terenowej polegającej na: a)odszukaniu znaków geodezyjnych określających położenie punktów osnowy geodezyjnej i opisanie ich stanu technicznego: dobry, uszkodzony (np. pochylony, brak nakrętki) - w przypadku stwierdzenia zmiany oryginalnej stabilizacji punktu należy poprawić opis topograficzny punktu), zniszczony (brak w terenie). b)aktualizacji opisów topograficznych inwentaryzowanych punktów polegającej na: - sprawdzeniu lub wprowadzeniu co najmniej trzech miar liniowych od wyraźnych obiektów znajdujących się w pobliżu, - aktualizacji obiektów i ich oznaczeń przedstawionych na opisie, - umieszczeniu na wszystkich opisach topograficznych klauzuli potwierdzającej ich aktualność zgodnie z przykładem zawartym w warunkach technicznych załącznik nr 4 - sporządzenie nowych opisów topograficznych w przypadku ich braku (nie więcej niż 10 sztuk) lub w uzasadnionych przez wykonawcę przypadkach. Aktualizacji dokonuje się wyłącznie w pliku cyfrowym. Dopuszcza się wykonanie nowych opisów topograficznych. 4 Doręczenie zawiadomień właścicielom lub innym osobom władającym nieruchomościami o umieszczeniu znaków geodezyjnych na nieruchomościach. 5. Przedstawienie wyników inwentaryzacji w postaci tabelarycznej (na nośniku numerycznym i w postaci wydruku), 6. Przedstawienie wyników inwentaryzacji na Mapach inwentaryzacji poziomych osnów geodezyjnych sporządzonych w skali 1 : 2000 na podstawie przekazanych baz numerycznych. 7. W wyniku inwentaryzacji osnowy należy skompletować następującą dokumentację techniczną: a)sprawozdanie techniczne, b)materiały wyjściowe, c)wyniki inwentaryzacji przedstawione na mapach, d)wyniki inwentaryzacji w postaci tabelarycznej (na nośniku numerycznym i w postaci wydruków), e)aktualne opisy topograficzne punktów (na nośniku numerycznym - obraz czarno-biały w formacie tif w kompresji CCITT Fax 4 (Group 4 Fax Encoding) oraz w postaci wydruku), f)zaświadczenia o doręczeniu zawiadomień o umieszczeniu znaków geodezyjnych, g)mapę przeglądową poziomych osnów geodezyjnych Miasta Olsztyna (papier satynowy o gramaturze 160g/m2 Odpowiedzialność za kompetencje i umiejętności osób realizujących zadanie oraz zarządzanie pracami spoczywa na wykonawcy. 8. Podstawowe dane o obiekcie. a)Powierzchnia miasta Olsztyn: 8 833 ha. b) Ilość punktów osnowy poziomej I i II klasy - 138 c) Ilość punktów osnowy poziomej III klasy (znaki naziemne) - 940. d) Ilość punktów osnowy poziomej III klasy (znaki ścienne) - 2264. e)Ilość punktów osnowy poziomej poligonizacji II klasy - 1105. 9.Zamawiający wymaga udzielenia 24 miesięcznej gwarancji na wykonane prace liczonej od dnia ostatecznego odbioru prac
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 723140009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. spełniają następujące warunki dodatkowe: 4.1. Do realizacji zamówienia Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował minimum 3 osobami w tym: a) 2 osobami posiadającymi uprawnienia zawodowe odpowiadające treści określonej w art. 43 pkt. 1 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne b) 1 osobą posiadającą uprawnienia zawodowe odpowiadające treści określonej w art. 43 pkt. 2 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ oraz kopię uprawnień zawodowych odpowiadających treści określonej w art. 43 pkt. 1 i 2 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne /jedn. tekst Dz. U. z 2005 r. Nr 240, poz. 2027/ osób wymienionych do realizacji zamówienia. Jeżeli w wykazie osób Wykonawca wskaże osoby, którymi będzie dysponował do wykonania przedmiotowego zamówienia, należy wówczas dodatkowo przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, spełniających warunek Zamawiającego. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, wyżej wymieniony warunek musi być spełniony łącznie przez wszystkich Wykonawców. 5. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29.01.2004r.Prawo zamówień publicznych; W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć oświadczenie o nie podleganiu wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia - wg wzoru zał. nr 1 do SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, wyżej wymieniony warunek musi być spełniony przez każdego z Wykonawców. 6. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale VI niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy nie złożą pełnomocnictw, albo którzy złożą dokumenty zawierające błędy lub którzy złożą wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin termin składania ofert. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, przedstawiające aktualny stan faktyczny i prawny, tj. w przypadku: a) spółek prawa handlowego, przedsiębiorstw, spółdzielni i innych podmiotów zarejestrowanych w sądzie - odpis z rejestru sądowego (KRS), b) spółek cywilnych - zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (dotyczy każdego ze wspólników będących przedsiębiorcami), c)osób fizycznych - zaświadczenie o wpisie do ewidencji o działalności gospodarczej. 2) oświadczenie o nie podleganiu wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia - wg wzoru zał. nr 1 do SIWZ. 3) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - wg wzoru zał. nr 2 do SIWZ. Jeżeli w wykazie Wykonawca wskaże osoby, którymi będzie dysponował, należy przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, spełniających warunek Zamawiającego. 4) dokumenty stwierdzające, że osoby, o których mowa w pkt. 1.3) posiadają wymagane uprawnienia odpowiadające treści określonej w art. 43 pkt. 1 i 2 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne /jedn. tekst Dz. U. z 2005 r. Nr 240, poz. 2027/

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.olsztyn.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach