Przetargi.pl
Wykonanie zadania budżetowego nr 217 „Bezpieczne przejścia dla pieszych na terenie Miasta Otwocka wraz z rozbudową systemu monitoringu” w zakresie dokumentacji projektowo -kosztorysowej (...)

Gmina Otwock ogłasza przetarg

  • Adres: 05-400 Otwock, Armii Krajowej 5
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2022-08-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Otwock
    Armii Krajowej 5
    05-400 Otwock, woj. mazowieckie
    REGON: 013268770
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.otwock.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie zadania budżetowego nr 217 „Bezpieczne przejścia dla pieszych na terenie Miasta Otwocka wraz z rozbudową systemu monitoringu” w zakresie dokumentacji projektowo -kosztorysowej (...)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3. Opis przedmiotu zamówienia:3.1. Zakres prac: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej wraz z przedmiarem robót, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót budowlanych oraz uzgodnieniami dokonanymi z zamawiającym oraz wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej wraz z podłączeniem do Komendy Powiatowej Policji w Otwocku oraz integracja z systemami Komendy Stołecznej w ramach zadania budżetowego „ System Inteligentnej Analizy Ruchu Drogowego (ANPR/VMMCR)” w formule „projektuj i buduj”.3.2. Opis przedmiotu zamówienia określa Program Funkcjonalno-Użytkowy. Załączony przedmiar robót ma charakter pomocniczy.3.3. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do:1) Wykonawca zobowiązuje się do uzgodnienia wszelkich rozwiązań projektowych.2) Zabezpieczenia terenu budowy, sąsiednich obiektów przed zniszczeniem w wyniku prowadzonych robót,3) wykonanie przedmiotu umowy pod nadzorem osoby posiadającej stosowne uprawnienia budowlane,4) ewentualna przebudowa kolidujących elementów sieci uzbrojenia napowietrznego, nadziemnego i podziemnego wraz z regulacją urządzeń znajdujących się w pasie drogowym w uzgodnieniu z właścicielami sieci,5) powiadomienie o terminie rozpoczęcia robót z 7 dniowym wyprzedzeniem, wszystkich gestorów sieci oraz powiadomienie pisemne Zamawiającego o wykonaniu ww. czynności. Roboty należy prowadzić pod nadzorem uprawnionych przedstawicieli gestorów sieci,6) zapewnienie stałego nadzoru i kontroli prowadzonych robót,7) zapewnienie bieżącej obsługi geodezyjnej wraz z inwentaryzacją geodezyjną wykonanych prac,8) organizacja zaplecza budowy, 9) zgłaszanie przez kierownika budowy przedstawicielowi inwestora do odbioru robót zanikających i ulegających zakryciu,10) ubezpieczenie budowy,11) wykonanie niezbędnych robót towarzyszących i czynności formalno-prawnych umożliwiających przekazanie wykonanych robót do eksploatacji - między innymi odbiorów technicznych, a także sporządzenia kompletnej dokumentacji powykonawczej z zaznaczeniem wprowadzonych zmian,12) wykonania wszystkich innych prac, w tym nie ujętych w projekcie umowy, a niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania obiektu oraz towarzyszących niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, w tym zabezpieczenie terenu podczas prowadzenia prac oraz uporządkowania terenu w rejonie wykonywanych prac po ich zakończeniu. 13) przywrócenie stanu pierwotnego terenu zdegradowanego w wyniku prowadzonych prac. 14) ewentualna wycinka drzew, 15) rekultywacja przyległego terenu z odtworzeniem zieleni. 4. Opis przedmiotu zamówienia określa również projekt umowy oraz dokumentacja stanowiąca załącznik do niniejszego pisma (plik o nazwie: Dokumentacja).5. Przedmiot zamówienia będzie wykonywany zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami oraz na warunkach ustalonych z Wykonawcą na podstawie umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35125300-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 20 000,00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, spełniają następujące warunki w postępowaniu: 1) nie podlegają wykluczeniu - z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, w stosunku do których zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych: w art. 108 ust. 1 p.z.p. oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, 2) którzy spełniają warunki dotyczące: zdolności technicznej lub zawodowej:a)a) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje/będzie dysponowałco najmniej 1 osobą, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówieniana stanowisku kierownika robót, posiadającą ważne uprawnienia elektrycznedo wykonywania prac pod napięciem na liniach napowietrznych i kablowych niskiego napięcia do 1kV.b) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje/będzie dysponowałco najmniej 1 osobą, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówieniana stanowisku kierownika robót, posiadającą ważne uprawnienia budowlanedo kierowania robotami budowlanymi w specjalności elektrycznej i elektroenergetycznej.c) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje/będzie dysponowałco najmniej 1 osobą, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówieniana stanowisku kierownika robót, posiadającą ważne uprawnienia dot. eksploatacji w zakresie urządzeń, instalacji i sieci o napięciu znamionowym odpowiadającym przedmiotowemu zadaniu lub bez ograniczeń.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-09-06

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach