Gmina Otwock ogłasza przetarg
- Adres: 05-400 Otwock, Armii Krajowej 5
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2022-08-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Otwock
Armii Krajowej 5
05-400 Otwock, woj. mazowieckie
REGON: 013268770 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.otwock.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie zadania budżetowego nr 217 „Bezpieczne przejścia dla pieszych na terenie Miasta Otwocka wraz z rozbudową systemu monitoringu” w zakresie dokumentacji projektowo -kosztorysowej (...) - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
3. Opis przedmiotu zamówienia:3.1. Zakres prac: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej wraz z przedmiarem robót, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót budowlanych oraz uzgodnieniami dokonanymi z zamawiającym oraz wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej wraz z podłączeniem do Komendy Powiatowej Policji w Otwocku oraz integracja z systemami Komendy Stołecznej w ramach zadania budżetowego „ System Inteligentnej Analizy Ruchu Drogowego (ANPR/VMMCR)” w formule „projektuj i buduj”.3.2. Opis przedmiotu zamówienia określa Program Funkcjonalno-Użytkowy. Załączony przedmiar robót ma charakter pomocniczy.3.3. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do:1) Wykonawca zobowiązuje się do uzgodnienia wszelkich rozwiązań projektowych.2) Zabezpieczenia terenu budowy, sąsiednich obiektów przed zniszczeniem w wyniku prowadzonych robót,3) wykonanie przedmiotu umowy pod nadzorem osoby posiadającej stosowne uprawnienia budowlane,4) ewentualna przebudowa kolidujących elementów sieci uzbrojenia napowietrznego, nadziemnego i podziemnego wraz z regulacją urządzeń znajdujących się w pasie drogowym w uzgodnieniu z właścicielami sieci,5) powiadomienie o terminie rozpoczęcia robót z 7 dniowym wyprzedzeniem, wszystkich gestorów sieci oraz powiadomienie pisemne Zamawiającego o wykonaniu ww. czynności. Roboty należy prowadzić pod nadzorem uprawnionych przedstawicieli gestorów sieci,6) zapewnienie stałego nadzoru i kontroli prowadzonych robót,7) zapewnienie bieżącej obsługi geodezyjnej wraz z inwentaryzacją geodezyjną wykonanych prac,8) organizacja zaplecza budowy, 9) zgłaszanie przez kierownika budowy przedstawicielowi inwestora do odbioru robót zanikających i ulegających zakryciu,10) ubezpieczenie budowy,11) wykonanie niezbędnych robót towarzyszących i czynności formalno-prawnych umożliwiających przekazanie wykonanych robót do eksploatacji - między innymi odbiorów technicznych, a także sporządzenia kompletnej dokumentacji powykonawczej z zaznaczeniem wprowadzonych zmian,12) wykonania wszystkich innych prac, w tym nie ujętych w projekcie umowy, a niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania obiektu oraz towarzyszących niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, w tym zabezpieczenie terenu podczas prowadzenia prac oraz uporządkowania terenu w rejonie wykonywanych prac po ich zakończeniu. 13) przywrócenie stanu pierwotnego terenu zdegradowanego w wyniku prowadzonych prac. 14) ewentualna wycinka drzew, 15) rekultywacja przyległego terenu z odtworzeniem zieleni. 4. Opis przedmiotu zamówienia określa również projekt umowy oraz dokumentacja stanowiąca załącznik do niniejszego pisma (plik o nazwie: Dokumentacja).5. Przedmiot zamówienia będzie wykonywany zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami oraz na warunkach ustalonych z Wykonawcą na podstawie umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35125300-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 20 000,00 zł.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, spełniają następujące warunki w postępowaniu: 1) nie podlegają wykluczeniu - z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, w stosunku do których zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych: w art. 108 ust. 1 p.z.p. oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, 2) którzy spełniają warunki dotyczące: zdolności technicznej lub zawodowej:a)a) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje/będzie dysponowałco najmniej 1 osobą, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówieniana stanowisku kierownika robót, posiadającą ważne uprawnienia elektrycznedo wykonywania prac pod napięciem na liniach napowietrznych i kablowych niskiego napięcia do 1kV.b) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje/będzie dysponowałco najmniej 1 osobą, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówieniana stanowisku kierownika robót, posiadającą ważne uprawnienia budowlanedo kierowania robotami budowlanymi w specjalności elektrycznej i elektroenergetycznej.c) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje/będzie dysponowałco najmniej 1 osobą, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówieniana stanowisku kierownika robót, posiadającą ważne uprawnienia dot. eksploatacji w zakresie urządzeń, instalacji i sieci o napięciu znamionowym odpowiadającym przedmiotowemu zadaniu lub bez ograniczeń.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-09-06
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- 22/2019
Dodano: 2019-12-31 - Modernizacja systemu monitoringu wizyjnego (CCTV) w budynkach Podchorążówki oraz Starej Kordegardy
Dodano: 2019-11-21 - Na dostawę Sprzętu monitoringu: kamer IP, rejestratorów wraz z dyskami.
Dodano: 2019-10-31 - Rozbudowa istniejącego w Muzeum Łazienki Królewskie systemu telewizji dozorowej (CCTV)
Dodano: 2019-09-23 - Rozbudowa i modernizacja istniejącego w Muzeum Łazienki Królewskie systemu telewizji dozorowej (CCTV)
Dodano: 2018-08-14 - Dostawa i montaż mobilnych wież wizyjnych oraz stacji odbiorczej wraz z oprogramowaniem dla 42 BLSZ w 2018 r.
Dodano: 2018-04-16 - Rozbudowa systemu telewizji dozorowej CCTV, oraz systemu SSWiN w Muzeum Łazienki Królewskie w Warszawie
Dodano: 2017-11-17 - Wymianę, modernizację oraz dodanie jednej kamery do istniejącego w Muzeum Łazienki Królewskie systemu telewizji dozorowej (CCTV) na elewacji budynku dawnej Oberży
Dodano: 2017-10-27 - Dostawa kamer monitoringu wraz z oprzyrządowaniem do Narodowego Centrum Badań Jądrowych w Otwocku – Świerku
Dodano: 2017-10-19