Przetargi.pl
„Wykonanie zadań z zakresu dostępności dla osób ze szczególnymi potrzebami w Starostwie Powiatowym w Wyszkowie”.

POWIAT WYSZKOWSKI ogłasza przetarg

  • Adres: 07-200 Wyszków, Aleja Róż 2
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 29 743 59 35
  • Data zamieszczenia: 2023-04-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: POWIAT WYSZKOWSKI
    Aleja Róż 2
    07-200 Wyszków, woj. mazowieckie
    tel. 29 743 59 35
    REGON: 550668829
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-wyszkowski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Wykonanie zadań z zakresu dostępności dla osób ze szczególnymi potrzebami w Starostwie Powiatowym w Wyszkowie”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące wykonanie zadań z zakresu dostępności dla osób ze szczególnymi potrzebami w Starostwie Powiatowym w Wyszkowie tj. w szczególności:a) Obudowa wiatrołapu – witryna aluminiowa, zewnętrzne drzwi przesuwne bezprogowe otwierane na detektor ruchu ze świetlnym potwierdzeniem otwarcia z nadmuchem ciepłego powietrza nad drzwiami - 1 szt. posiadające możliwość mechanicznego otwarcia w czasie zaniku napięcia; b) Montaż na zewnętrznej ścianie przed wejściem głównym domofonu z możliwością rozmowy wideo z kancelarią Starostwa i Urzędu Miejskiego; c) Wyburzenie istniejącej ściany wiatrołapu i likwidacja istniejących drzwi; d) W miejscu istniejącej pochylni wewnętrznej montaż podnośnika pionowego dla niepełnosprawnych; e) Dostosowanie komunikacji, wykonanie podłogi z płytek antypoślizgowych na holu, na podeście, w łazience i korytarzu B1/24;f) Montaż na podeście balustrad ze stali nierdzewnej;g) Wymiana istniejącego osprzętu i białego montażu na atestowany w łazience dla niepełnosprawnych z montażem przycisku alarmowego przywołującego kancelarię Starostwa; h) Przebudowa istniejącej wyspy z dostosowaniem do nowego układu holu;i) Przesunięcie istniejących drzwi p.poż. - klatka nr 3, w głąb korytarza w części C (korytarz C1/13);j) Wstawienie drzwi p.poż. EI30 do piwnicy z części C (pomieszczenie C1/17);k) Próby i rozruch, uruchomienie i regulacja zamontowanych urządzeń;l) Roboty budowlane wynikające z uszkodzeń w czasie prac demontażowych i montażowych – należy przewidzieć naprawy do stanu pierwotnego;m) Roboty będą prowadzone podczas pracy Starostwa i Urzędu Miejskiego, po stronie Wykonawcy wymagane jest w przypadku kolizji, przesuniecie i zabezpieczenie istniejącego wyposażenia w miejscu prowadzonych robót a po zakończonej pracy przywrócenie ustawienia wyposażenia oraz posprzątanie pomieszczeń.Zrealizowanie przedsięwzięcia grantowego w w/w zakresie umożliwi swobodny dostęp osób ze szczególnymi potrzebami przybywającymi do Starostwa Powiatowego w Wyszkowie /parter/ i do Urzędu Miejskiego w Wyszkowie /I piętro/. Wejście do budynku poprzez istniejącą pochylnię zewnętrzną umożliwią zewnętrzne główne automatyczne drzwi przesuwne. Osoby ze szczególnymi potrzebami będą mogły skontaktować się z kancelarią Starostwa i Urzędu Miejskiego poprzez wideo - domofon umieszczony na zewnętrznej ścianie przed wejściem głównym. Na holu głównym zostanie przebudowana strefa dojścia do kancelarii Starostwa poprzez zastąpienie istniejącej nienormatywnej pochylni wewnętrznej, podnośnikiem, wymienione będą na normatywne balustrady i poręcze zapewniające bezpieczne dojście do kancelarii. W łazience dla osób niepełnosprawnych wymieniony będzie na atestowany osprzęt i biały montaż dostosowany dla osób ze szczególnymi potrzebami, zamontowany zostanie również przycisk alarmowy. Wymieniona zostanie posadzka na antypoślizgową w kolorze kontrastującym do ścian. Na ściany zostanie położony tynk kamyczkowy w jasnym kolorze, sufity zostaną pomalowane farba lateksową w kolorze białym.Materiały budowlane i urządzenia powinny posiadać atesty, certyfikaty i dopuszczenia zgodności z Polską Normą (lub Aprobatą techniczną), certyfikat na znak bezpieczeństwa (jeżeli wyrób podlega obowiązkowi certyfikacji).Roboty budowlane specjalistyczne i rzemieślnicze należy wykonać przez uprawnionych i sprawdzonych wykonawców zgodnie z obowiązującymi Polskimi Normami.2) Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z:a) Projektem budowlanym „Przebudowy budynku Urzędu Miejskiego i Starostwa Powiatowego w Wyszkowie” w związku z realizacją zadań inwestycyjnych: „Dostosowanie budynku Starostwa powiatowego do przepisów przeciwpożarowych oraz „Wykonanie zadań z zakresu dostępności dla osób ze szczególnymi potrzebami w Starostwie Powiatowym w Wyszkowie”b) Umową nr DSG/1223 o powierzenie grantu w ramach projektu „Dostępny samorząd -granty” realizowanego przez Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w ramach działania 2.18 Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020.c) Przedmiarem robót.3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającegow zakresie realizacji i odbioru określają załączniki do SWZa) Przedmiar robót,b) Dokumentacja projektowa,c) Istotne Postanowienia Umowy. Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych).2) Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą.3) Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.4) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w banku PBS w Wyszkowie numer rachunku 15 8931 0003 0000 9191 2022 0020. Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy zamawiającego).5) Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu i powinno zawierać następujące elementy:- nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib. Beneficjentem wskazanym w gwarancji lub poręczeniu musi być „Powiat Wyszkowski, Aleja Róż 2, 07-200 Wyszków”- określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,- kwotę gwarancji/poręczenia,- termin ważności gwarancji/poręczenia,- zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.6) W przypadku, gdy wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.7) Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1–5 ustawy Pzp.8) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunek/warunki udziału w postępowaniu dotyczący/-e:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Warunek ten Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli:Wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, związanej z przedmiotem zamówienia, ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia o wartości nie mniejszej niż ofertowa kwota wynagrodzenia brutto.4) zdolności technicznej lub zawodowej:Warunek ten Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże że:a) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał/zakończył w sposób należyty oraz zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył co najmniej:• 1 roboty polegającej na przebudowie, budowie, rozbudowie lub remoncie budynku - o wartości co najmniej 100 000,00 zł brutto.UWAGA:• W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) lub korzystających z zasobu podmiotów trzecich, warunki, o których mowa w niniejszym punkcie zostaną spełnione wyłącznie jeżeli co najmniej jeden z wykonawców lub podmiotów udostępniających zasoby spełni warunek samodzielnie w całości. Nie sumuje się wykonanych robót budowlanych i usług (doświadczenia zawodowego),• w przypadku, gdy podmiot trzeci, którego potencjałem wspiera się wykonawca realizował zamówienie, w zakres którego wchodziły roboty budowlane wspólnie z innym podmiotem, nie ubiegającym się o udzielenie zamówienia, zamawiający wymaga, aby podmiot trzeci udostępniający potencjał wykonawcy faktycznie uczestniczył w realizacji ww. zakresu robót budowlanych i usług.• w przypadku, gdy zamówienie, w zakres którego wchodzą roboty budowlane były realizowane przez wykonawcę wspólnie z innym podmiotem, nie ubiegającym się o udzielenie zamówienia, zamawiający wymaga, aby wykonawca składający ofertę w niniejszym postępowaniu faktycznie uczestniczył w realizacji ww. zakresu robót budowlanych i usług.b) Wykonawca powinien wykazać, że dysponuje lub będzie dysponować następującymi osobami:• jedna osoba – Kierownik Budowy posiadający:- uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej;- nie mniej niż 3-letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu lub nadzorowaniu robotami w ww. specjalności.• jedna osoba – kierownik robót branży elektrycznej, posiadający:- uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych;- nie mniej niż 3-letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami budowlanymi w ww. specjalności;W/w osoby muszą posiadać:• ważne uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 ze zm.) oraz Rozporządzeniu Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. 2019 poz. 831) lub odpowiadające im kwalifikacje nadane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa upoważniając do kierowania robotami budowlanymi w zakresie objętym przedmiotem zamówienia;• aktualne zaświadczenie o przynależności właściwej Izby Samorządu Zawodowego (Izby Inżynierów Budownictwa).W przypadku Wykonawców zagranicznych dopuszcza się również kwalifikacje zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12a ustawy Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2021 r. poz. 1646 z późn. zm.).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-05-15

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach