Przetargi.pl
Wykonanie zadań w ramach projektu pod nazwą: Właściwe zarządzanie środowiskiem gwarantem bezpieczeństwa i zdrowia mieszkańców Powiatu Tarnogórskiego

Powiat Tarnogórski ogłasza przetarg

  • Adres: 42-600 Tarnowskie Góry, ul. Karłuszowiec 5
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3813786 , fax. 032 3813727
  • Data zamieszczenia: 2009-11-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Tarnogórski
    ul. Karłuszowiec 5 5
    42-600 Tarnowskie Góry, woj. śląskie
    tel. 032 3813786, fax. 032 3813727
    REGON: 27628546000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.tarnogorski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie zadań w ramach projektu pod nazwą: Właściwe zarządzanie środowiskiem gwarantem bezpieczeństwa i zdrowia mieszkańców Powiatu Tarnogórskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres przedmiotu zamówienia: Część pierwsza: badanie wód powierzchniowych (obejmujące pobór prób wody i wykonanie analiz oraz opracowanie wyników badań w zestawieniu z dopuszczalnymi wartościami poszczególnych badanych wskaźników wynikających z obowiązujących przepisów prawa). Sporządzanie sprawozdań kwartalnych i rocznych (opracowanie wyników) przedstawiających szczegółową analizę i wnioski wynikające z wyników badań. Część druga: badanie powietrza (obejmujące pomiar, opadu pyłu i wykonanie analiz oraz opracowanie wyników badań w zestawieniu z dopuszczalnymi wartościami poszczególnych badanych wskaźników wynikających z obowiązujących przepisów prawa). Sporządzanie sprawozdań kwartalnych i rocznych (opracowanie wyników) obejmujących szczegółową analizę i wnioski wynikające z wyników badań. Część trzecia: badanie gleb (obejmujące pobór prób gleby i wykonanie analiz. Oznaczenie wskaźnika wodoprzepuszczalności gleby dla terenów określonych w § 2 pkt 3 rozporządzenia w sprawie standardów jakości gleby oraz standardów jakości ziemi (Dz. U. z 2002 r. Nr 165 poz. 1359) jest traktowane jako wartość dodaną, za którą Zamawiający nie będzie ponosić dodatkowych kosztów). Sporządzanie sprawozdania (opracowanie wyników) obejmującego szczegółową analizę i wnioski wynikające z wyników badań. W przypadku wystąpienia nieprzewidywalnych przyczyn związanych z przyczynami środowiskowymi Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany zakresu i częstotliwości wybranych badań. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w zał. 11,12,13 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia - SIWZ. Zamawiający zobowiązuje wykonawcę, do wykonania własnymi siłami całego zakresu rzeczowego prac objętych przedmiotem umowy. Wymagania stawiane Wykonawcy określone są ponadto w specyfikacji istotnych warunków zamówienia - SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 907115009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą brać udział wykonawcy, którzy: a) nie podlegają wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, b) spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, c) wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum jedno zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia tj. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca składający ofertę na: - część pierwszą: wykazał minimum 1 zamówienie obejmujące badanie co najmniej 10 elementów fizykochemicznych określonych przedmiotem zamówienia, - część drugą: wykazał minimum 1 zamówienie obejmujące badania metali ciężkich w powietrzu, - część trzecią: wykazał minimum 1 zamówienie dotyczące badania metali ciężkich w glebie o wartości minimum 20 tysięcy złotych brutto, d) mają dostęp lub dysponują środkami finansowymi na kwotę minimum 50.000,00 PLN, e) do wykonania przedmiotu zamówienia dysponują lub będą dysponować odpowiednio wykwalifikowanym personelem w celu prowadzenia badań. Wymagane jest wykazanie personelu o specjalnościach: 1 osoba: chemik-analityk, 1 osoba: ochrona środowiska, f) do wykonania przedmiotu zamówienia dysponują lub będą dysponować akredytowanym laboratorium w rozumieniu ustawy z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (Dz. U. z 2004 r. Nr 204, poz. 2087 z późn. zm.), posiadającym akredytację jednostki znajdującej się na liście sygnatariuszy EA (Europen co-operation for Accreditation) i w dokumencie EA-1/08 Sygnatariusze Wielostronnych i Dwustronnych Porozumień EA, oraz wdrożonym systemem jakości. Ocena spełnienia wyżej wymienionych warunków dokonana będzie na podstawie oświadczeń i dokumentów, złożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą, zgodnie z zasadą spełnia-nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dla dokonania oceny spełnienia warunków wyszczególnionych wyżej wykonawca przedstawi następujące dokumenty: a) Wypełniony, podpisany i opieczętowany przez osobę upoważnioną (osoby upoważnione) do reprezentowania Wykonawcy formularz ofertowy stosowny do zakresu składanej oferty według wzoru stanowiącego odpowiednio załącznik nr 1 i/lub 2 i/lub 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). b) Zaparafowane (lub podpisane) i opieczętowane przez osobę upoważnioną (osoby upoważnione) do reprezentowania Wykonawcy istotne postanowienia umowy stosowne do zakresu zamówienia, na który składana jest oferta stanowiące odpowiednio załącznik nr 4 i/lub 5 i/lub 6 do SIWZ. c) Aktualny lub uaktualniony odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. d) Stosowne pełnomocnictwo w przypadku gdy nie wynika ono z dokumentu dopuszczającego do obrotu lub umowy spółki cywilnej lub pełnomocnictwo dla lidera podmiotów występujących wspólnie. e) Oświadczenie, iż spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 Prawo zamówień publicznych i nie podlega wykluczeniu z art. 24 ust.1 i 2 w/w. ustawy (załącznik nr 7 do SIWZ). f) Umowę spółki cywilnej, jeśli działalność gospodarcza prowadzona jest w formie spółki cywilnej (umowa niezbędna jest w celu identyfikacji stron/wspólników spółki oraz zasad i sposobu reprezentacji spółki). g) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom z danej części przedmiotu zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi wykonane były z należytą starannością (wg załącznika nr 8 do SIWZ). h) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, wykształcenia i doświadczenia niezbędnych do wykonania odpowiedniej części zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (wg załącznika nr 9 do SIWZ). Jeśli w wykazie wykonawca wskaże osoby, którymi będzie dysponował, składa pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. i) Oświadczenie wykonawcy, że dysponuje lub będzie dysponował laboratorium akredytowanym wraz z wykazem akredytowanych metod analitycznych oraz załączonym numerem akredytacji oraz o wdrożeniu systemu jakości (wg załącznika nr 10 do SIWZ). W przypadku, gdy Wykonawca będzie dysponował akredytowanym laboratorium, składa pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia laboratorium j) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS/KRUS potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. k) Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzających wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wyszczególnionych w punkcie 1.c. oraz j. winien przedstawić dokumenty, zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: a. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), b. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 2., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, albo przed notariuszem kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania (termin ważności dokumentów jak w punkcie 2). 4. Dokumenty i oświadczenia mają być aktualne lub uaktualnione przez organ je wydający, przedstawione w formie oryginałów lub kopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy, za wyjątkiem dokumentu pełnomocnictwa, które należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza lub mocodawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 5. Brak dokumentów wymienionych w pkt. 1, 2 i 3 (o ile dotyczy) spowoduje odrzucenie oferty z zastrzeżeniem art. 26 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.tarnogorski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach