Przetargi.pl
Wykonanie zadań pn.: Budowa odcinka sieci wodociągowej łączącej Gajkowice z Rękorajem, budowa sieci wodociągowej zasilającej Gazomię Nową

Gmina Moszczenica ogłasza przetarg

  • Adres: 97-310 Moszczenica, ul. Kosowska
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 446 169 570 , fax. 446 169 625
  • Data zamieszczenia: 2020-12-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Moszczenica
    ul. Kosowska 1
    97-310 Moszczenica, woj. łódzkie
    tel. 446 169 570, fax. 446 169 625
    REGON: 59064794800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.moszczenica.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie zadań pn.: Budowa odcinka sieci wodociągowej łączącej Gajkowice z Rękorajem, budowa sieci wodociągowej zasilającej Gazomię Nową
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie odcinka sieci wodociągowej łączącej Gajkowice z Rękorajem oraz budowa sieci wodociągowej zasilającej Gazomię Nową (w tym odcinka sieci wodociągowej w ul. Leśnej w Woli Moszczenickiej). 2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00-8 Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne 71.24.80.00-8 Nadzór nad projektem i dokumentacją 71.30.00.00-1 Usługi inżynieryjne 71.32.00.00-7 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 71.32.20.00-1 Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.00.00.00-7 Roboty budowlane 45.10.00.00-8 Przygotowanie terenu pod budowę 45.11.00.00-1 Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych, roboty ziemne 45.11.12.00-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.11.12.40-2 Roboty w zakresie odwadniania gruntu 45.20.00.00-9 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.22.00.00-5 Roboty inżynieryjne i budowlane 45.23.00.00-8 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 3. Przedmiotem zadania jest wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj: 1) odcinka sieci wodociągowej łączącej Gajkowice z Rękorajem 2) sieci wodociągowej zasilającej Gazomię Nową (w tym na podstawie dokumentacji projektowej – odcinka sieci wodociągowej w ul. Leśnej w Woli Moszczenickiej). Ad. 1. Odcinek sieci wodociągowej łączącej Gajkowice z Rękorajem Lokalizacja wodociągu: dz. nr: 270; 210; 109; 209; 201/4 obręb Rękoraj Dobra. Sieć wodociągową należy wykonać z rur: - PEHD SDR17 Ø125mm – długość ok 279,92 mb - PEHD SDR17 Ø160mm – długość ok 100 mb - PEHD SDR17 Ø160mm – długość ok 584,91 mb Ad. 2. Sieć wodociągowa zasilająca Gazomię Nową Lokalizacja wodociągu: dz. nr: 560; 700/3; 1 obręb Wola Moszczenicka; dz. nr: 726; 723/1;723/2; 887; 729 obręb Gazomia Nowa. Sieć wodociągową należy wykonać z rur: - PEHD SDR17 Ø160mm – długość ok 479,42 mb - PEHD SDR17 Ø160mm długość ok 3254,80 mb Dodatkowo należy zamontować nadziemne zestawy hydrantowe DN100. Ponadto należy wykonać sieć wodociągową w ul. Leśnej w Woli Moszczenickiej - na odcinku od węzła W29 do W39 – zgodnie z dokumentacją projektową pn. „Budowa magistrali wodociągowej w ul. Spacerowej w Moszczenicy wraz z przebudową odcinka pod ciekiem wodnym w celu zapewnienia zapotrzebowania na wodę i utrzymanie odpowiedniego ciśnienia w Woli Moszczenickiej – część 2”. Lokalizacja wodociągu: dz. 560 obręb Wola Moszczenicka Sieć wodociągową należy wykonać z rur o średnicy 225 - długość ok 885,52 mb. W węźle W37 należy wykonać studnię rewizyjną a średnicy 1500 mm. UWAGA: Pomimo określenia w PFU, iż niniejsze odcinki sieci wodociągowych: łączący Gajkowice z Rękorajem oraz zasilający Gazomię Nową - w ul. Proszeńskiej – od węzła WG4 do WG89 (dz. nr 1 obręb Wola Moszczenicka oraz 726 obręb Gazomia Nowa) należy wykonać w technologii przewiertu sterowanego Zamawiający informuje, iż wodociąg należy wykonać w wykopie otwartym na głębokości 1,60 m, przejście poprzeczne przez jezdnię lub przejścia pod drzewami należy wykonać metodą przecisku lub przewiertu na głębokości 1,60m. Dopuszcza się wykonanie odcinków wodociągów przewiertem z rurą z wydzieloną częścią na potrzeby sieci teleinformatycznej. 4. Budowa kanału technologicznego W zakres prac do wykonania wchodzi także budowa kanału technologicznego wzdłuż trasy rurociągu. Kanał technologiczny należy wykonać z rury RHDPE ∅100 mm, w jednym wykopie wraz z siecią wodociągową, na głębokości posadowienia 100 cm. Oś kanału technologicznego musi być posadowiona obok osi rurociągu (kanał technologiczny nie może być posadowiony bezpośrednio nad rurociągiem). Bezpośrednio nad kanałem technologicznym – ok 20 cm powyżej należy ułożyć taśmę ostrzegawczą telekomunikacyjną. W zakres przedmiotowego zamówienia wchodzi także: - wykonanie dokumentacji projektowej wraz ze wszystkimi wymaganymi prawem uzgodnieniami w zakresie niezbędnym do uzyskania właściwych decyzji administracyjnych (jeżeli wystąpi konieczność uzyskania takich decyzji), - uzyskanie wszelkich niezbędnych zgód, projektów, dopuszczeń i uzgodnień, jak również uzyskanie późniejszych odbiorów i zatwierdzeń. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu do zatwierdzenia, w terminie do 1 miesiąca od daty podpisania umowy, koncepcji rozwiązań projektowych oraz do uwzględnienia w niej uwag i sugestii Zamawiającego. 5. Ważne: 1. Przy wycenie przedmiotu zamówienia należy uwzględnić m.in. obsługę geodezyjną inwestycji (w tym w szczególności geodezyjne wytyczenie robót i inwentaryzację geodezyjną powykonawczą) a także niezbędne próby, badania i odbiory. 2. W wycenie należy uwzględnić wszelkie opłaty związane z nadzorami instytucji zewnętrznych oraz odbiorami wynikającymi z ww. uzgodnień. 3. Wykonawca zobowiązany będzie do zabezpieczenia i oznakowania terenu budowy jak również zabezpieczenia budowy przed dostępem osób trzecich. 4. Na czas wykonywania robót Wykonawca opracuje, uzgodni i zastosuje (wykona) organizację ruchu (w tym również projekt organizacji ruchu) w zależności od potrzeb, a także od wymagań zawartych w/w uzgodnieniach i decyzjach. 5. W ramach niniejszego zadania do obowiązków wykonawcy należy także opracowanie kompletnej dokumentacji powykonawczej niezbędnej do wykonania odbioru prac i uzyskania pozwoleń na użytkowanie jeżeli będzie to wymagane oraz prowadzenia prawidłowej eksploatacji. 6. Przy wycenie przedmiotu zamówienia należy uwzględnić także wykonanie dokumentacji technicznej dot. budowy kanału technologicznego oraz jego wykonanie zgodnej z opisem w pkt. 3, w tym także wykonanie w imieniu Zamawiającego zgłoszenia robót niewymagających decyzji pozwolenia na budowę w zakresie budowy kanału technologicznego. 6. Szczegółowy zakres prac do wykonania zawiera program funkcjonalno-użytkowy oraz dokumentacja projektowa stanowiące załącznik do niniejszej SIWZ. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z zakresem i warunkami określonymi w niniejszej SIWZ, oraz w/w dokumentami. 7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Program Funkcjonalno Uzytkowy oraz dokumentacja projektowa. Przedstawiony opis robót nie ma charakteru wyczerpującego i może nie wskazywać wszystkich prac koniecznych do wykonania przedmiotu umowy, co nie ma wpływu na ryczałtowy charakter ceny. 8. Jeżeli w dokumentacji użyto nazw znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, ich zastosowanie nie jest obowiązkowe, zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych, a nazwy zostały podane jedynie w celach informacyjnych dla umożliwienia porównania równoważności. Zamawiający dokonał opisu przedmiotu zamówienia w PFU oraz dokumentacji projektowej nie używając co do zasady nazw własnych. Jeżeli gdziekolwiek w powyższych dokumentach znalazły się nazwy własne, wynika to z technicznej niemożliwości opisania w inny sposób tych urządzeń, rozwiązań lub funkcji i związane jest koniecznością zapewnienia kompatybilności z rozwiązaniami wykorzystywanymi przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza w pełnym zakresie stosowanie wszelkich rozwiązań równoważnych (co należy rozumieć jako każdorazowe dodanie sformułowania „lub równoważne”); 9. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. Jednocześnie Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia. 10. Wymagania dot. zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę: 1) Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy z dnia 24 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 917 z późn. zm.) osób wykonujących proste prace ogólnobudowlane (np. prace operatorów urządzeń, maszyn i sprzętu budowlanego, prace kierowców, prace wykonywane przez pracowników fizycznych). 2) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane wyżej czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 3) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane wyżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy; b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1 z późn. zm.) zwane dalej ,,RODO”. Z kolei informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; d) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami RODO. 4) Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w powyższych punktach czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości 1/60 minimalnego wynagrodzenia za pracę za każdą osobę, za każdy dzień, w którym osoba nie była zatrudniona do realizacji zadania na podstawie umowy o pracę. Niezłożenie przez Wykonawcę lub podwykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 1 czynności. 5) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 6) Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia w umowie z podwykonawcą postanowień zobowiązujących do zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących czynności, o których mowa w pkt 1, oraz umożliwiających Zamawiającemu możliwość skontrolowania niniejszego obowiązku.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 20 000 PLN W przypadku składania ofert na kilka części zamówienia wadium należy wnieść osobno dla każdej z części lub razem dla wszystkich części. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – rozliczeniowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 359 z późn. zm.). 4. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku: BS ZP o/ Moszczenica . Numer konta: 36 8973 0003 0070 0700 0707 0005 z adnotacją: "Wadium - nr sprawy: INW.271. 42 .2020” Wadium musi być wniesione najpóźniej w terminie składania ofert. 5. Poręczenia lub gwarancje bankowe, gwarancje ubezpieczeniowe, poręczenia udzielone przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 359 z późn. zm.) w oryginale również w w/w terminie winny znajdować się w Urzędzie Gminy. W przypadku braku możliwości uzyskania niniejszych dokumentów w oryginale, wadium wnoszone w formach niepieniężnych może zostać złożone w postaci elektronicznej. Dokument podpisany kwalifikowanym podpisem wystawcy dokumentu musi zostać złożony na adres poczty elektronicznej Zamawiającego przed terminem składania ofert. Uwaga: Potwierdzoną kserokopię dowodu wniesienia wadium można załączyć do oferty (nie jest to wymagane). Z chwilą zmiany terminu złożenia ofert przez Zamawiającego jednocześnie ulega zmianie termin (dzień) wpłaty wadium, godzina wpłaty pozostaje bez zmian chyba, że w zawiadomieniu o zmianie terminu złożenia ofert podano również zmienioną godzinę wpłaty wadium. 6. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy. 7. Oferta niezabezpieczona akceptowaną formą wadium, przez cały okres związania ofertą zostanie odrzucona. 8. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie znajdzie się na koncie zamawiającego. 9. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 14. 10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano, 11. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego; 13. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 15. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w zakresie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy – wg. Załącznika nr 1 do SIWZ; 2)Zobowiązanie podmiotu trzeciego do udostępnienia potencjału - w przypadku, gdy wykonawca powołuje się na potencjał podmiotu trzeciego w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu; 3) Dokumenty, z których wynika upoważnienie osób podpisujących ofertę do reprezentacji wykonawcy, w szczególności pełnomocnictwo (o ile w imieniu wykonawcy działa pełnomocnik), lub inne dokumenty potwierdzające umocowanie, jeśli sposób reprezentacji nie wynika z KRS 4) kosztorys uproszczony

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach