Przetargi.pl
Wykonanie zadań inwestycyjnych p.n. Odwodnienie i remont nawierzchni podwórza w Świebodzinie z podziałem na 2 grupy

Gmina Świebodzin ogłasza przetarg

  • Adres: 66-200 Świebodzin, ul. Rynkowa 2
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 68 4750916 , fax. 68 4750916
  • Data zamieszczenia: 2012-02-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Świebodzin
    ul. Rynkowa 2 2
    66-200 Świebodzin, woj. lubuskie
    tel. 68 4750916, fax. 68 4750916
    REGON: 97077053400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.swiebodzin.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie zadań inwestycyjnych p.n. Odwodnienie i remont nawierzchni podwórza w Świebodzinie z podziałem na 2 grupy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadań inwestycyjnych p.n. Odwodnienie i remont nawierzchni podwórza w Świebodzinie z podziałem na 2 grupy: Grupa 1: Zadanie 1 -ul. Okrężna 1 i 1-go Maja 7 Zadanie 2 -ul. J.Piłsudskiego 4 i ul. Łuzycka 1,3 lub Grupa 2: Zadanie 1 -ul. J.Piłsudskiego 30 Zadanie 2 -ul. J. Piłsudskiego 32-38 Zadanie 3 -ul. J. Piłsudskiego 57 2. Realizacja zadań inwestycyjnych p.n.: Odwodnienie i remont nawierzchni podwórza w Świebodzinie z podziałem na 2 grupy obejmuje wykonanie m.in.: 2.1. Grupa 1: 2.1.1.Zadanie 1 -ul. Okrężna 1 i 1-go Maja 7 -kanalizacji deszczowej rur PCV o śr. 200 mm-ok. 32,00 m, -studzienki kanalizacyjne o śr. 425 mm- 1 szt., -studzienki ściekowe o Sr. 500 mm- 1 szt., -nawierzchni z kostki granitowej- ok. 177,40 m2, -nawierzchni z kostki betonowej- ok. 297,70 m2, -ścieku ulicznego z kostki granitowej- ok. 11,60 m, - trawniki dywanowe-ok. 135,00 m2, - ławki parkowe- ok. 4,0 m. Zakres robót do wykonania i warunki odbioru określa: - projekt budowlany, opracowany przez Pracownię Projektową INFRA-WB ze Świebodzina, zatwierdzony decyzją pozwolenia na budowę Nr 443/2011 z dnia 19.10.2011 r. , decyzja Lubuskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z dnia 18.05.2011 r., projekt wykonawczy oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót i projekt wykonawczy, które stanowią integralną część SIWZ. 2.1.2. Zadanie 2 -ul. J.Piłsudskiego 4 i ul. Łużycka 1,3 -kanalizacji deszczowej rur PCV o śr. 200 mm-ok. 45,00 m, -studzienki kanalizacyjne o Sr. 425 mm- 2 szt., -studzienki ściekowe o Sr. 500 mm- 3 szt., -nawierzchni z brukowca z odzysku - ok. 350,00 m2, -nawierzchni z kostki granitowej- ok. 8,00 m2, -nawierzchni z kostki betonowej- ok. 315,00 m2, -ścieku ulicznego z kostki granitowej- ok. 37,50 m, - trawniki dywanowe-ok. 47,00 m2, - ławki parkowe- ok. 10,0 m. Zakres robót do wykonania i warunki odbioru określa: - projekt budowlany, opracowany przez Pracownię Projektową INFRA-WB ze Świebodzina, zatwierdzony decyzją pozwolenia na budowę Nr 444/2011 z dnia 19.10.2011 r. , decyzja Lubuskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z dnia 05.09.2011 r., projekt wykonawczy oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót , które stanowią integralną część SIWZ. Lub 2.2. Grupa 2: 2.2.1. Zadanie 1 -ul. J.Piłsudskiego 30 -kanalizacji deszczowej rur PCV o śr. 200 mm-ok. 54,00 m, -studzienki kanalizacyjne o Sr. 425 mm- 2 szt., -studzienki ściekowe o Sr. 500 mm- 3 szt., -nawierzchni z brukowca z odzysku - ok. 165,00 m2, -nawierzchni z kostki granitowej- ok. 14,50 m2, -nawierzchni z kostki betonowej- ok. 118,50 m2, - trawniki dywanowe-ok. 3,00 m2, - ławki parkowe- ok. 4,0 m. Zakres robót do wykonania i warunki odbioru określa: - projekt budowlany, opracowany przez Pracownię Projektową INFRA-WB ze Świebodzina, zatwierdzony decyzją pozwolenia na budowę Nr 421/2011 z dnia 04.10.2011 r. , decyzja Lubuskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z dnia 05.09.2011 r.,projekt wykonawczy oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót , które stanowią integralną część SIWZ. 2.2.2. Zadanie 2 -ul. J. Piłsudskiego 32-38 -kanalizacji deszczowej rur PCV o śr. 200 mm-ok. 80,00 m, -studzienki kanalizacyjne o Sr. 425 mm- 4 szt., -studzienki ściekowe o Sr. 500 mm- 4 szt., -nawierzchni z brukowca z odzysku - ok. 341,00 m2, -nawierzchni z kostki granitowej- ok. 16,30 m2, -nawierzchni z kostki betonowej- ok. 251,70 m2, -ścieku ulicznego z kostki granitowej- ok. 73,50 m, - trawniki dywanowe-ok. 23,00 m2, - ławki parkowe- ok. 8,0 m. Zakres robót do wykonania i warunki odbioru określa: - projekt budowlany, opracowany przez Pracownię Projektową INFRA-WB ze Świebodzina, zatwierdzony decyzją pozwolenia na budowę Nr 419/2011 z dnia 04.10.2011 r. , decyzja Lubuskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z dnia 05.09.2011 r., ,projekt wykonawczy oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót , które stanowią integralną część SIWZ. 2.2.3. Zadanie 3 -ul. J. Piłsudskiego 57 -nawierzchni z brukowca z odzysku - ok. 45,00 m2, -nawierzchni z kostki betonowej- ok. 49,50 m2, - trawniki dywanowe-ok. 17,50 m2, Zakres robót do wykonania i warunki odbioru określa: - projekt budowlany, opracowany przez Pracownię Projektową INFRA-WB ze Świebodzina, zatwierdzony decyzją pozwolenia na budowę Nr 420/2011 z dnia 04.10.2011 r. , decyzja Lubuskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z dnia 05.09.2011 r., projekt wykonawczy oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót , które stanowią integralną część SIWZ. 3.Wykonawca zrealizuje roboty z materiałów własnych, które zakupi i dostarczy na teren budowy na własny koszt i ryzyko. Koszt wszelkich materiałów wykorzystanych do realizacji zadania uwzględni w ofertowym wynagrodzeniu. 4. Wykonawca musi uwzględnić w swojej ofercie koszty: a) wywiezienie ziemi, materiałów rozbiórkowych i gruzu z terenu budowy-jeżeli zajdzie taka potrzeba-w cenie należy uwzględnić transport do podmiotu zajmującego się odzyskiem odpadów lub transport i składowanie na składowisku odpadów- dot. tej części materiałów , które zgodnie z odrębnymi przepisami zalicza się do odpadów. Wykonawca winien posiadać stosowne zezwolenie na transport odpadów lub wykonać tę część zamówienia przy pomocy podmiotu, który takowe posiada. b) uporządkowanie terenu budowy, zaplecza budowy, jak również terenów sąsiadujących, zajętych przez Wykonawcę na potrzeby realizacji robót, łącznie z przywróceniem zagospodarowania terenów zieleni i odtworzeniem uszkodzonych nawierzchni, w szczególności wskutek poruszania się sprzętu budowlanego i transportu ciężkiego, nawierzchni drogowych, poza terenem budowy, c) zorganizowanie we własnym zakresie i na własny koszt: -zaplecza budowy, -terenu niezbędnego do składowania materiałów oraz postoju maszyn i urządzeń. Zamawiający nie jest zobowiązany do wskazania Wykonawcy nieruchomości niezbędnych do urządzenia terenu budowy i terenu niezbędnego do składowania materiałów oraz postoju maszyn i urządzeń oraz nie będzie ponosił kosztów związanych z ewentualnymi ich wydzierżawieniem, użyczeniem itp. d) uzgodnienia we własnym zakresie miejsca poboru wody i energii oraz ewentualnie punktu zrzutów ścieków oraz koszty poboru wody , energii, e)koszty przeprowadzenia wszystkich prób, badań, sprawdzeń, przeglądów, pomiarów i odbiorów, koszty opracowania planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ), koszty obsługi geodezyjnej wraz z geodezyjną dokumentacją powykonawczą. f)koszty zajęcia pasa drogowego z kosztami uzyskania decyzji na jego zajęcie. 5.Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych- w przypadku gdy w przedmiarze robót, dokumentacji projektowej oraz STWIOR użyte są nazwy własne materiałów, wyposażenia i urządzeń Wykonawca może przewidzieć realizację zadania przy pomocy równoważnych materiałów, urządzeń, wyposażenia o parametrach nie gorszych od zaprojektowanych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia Wadium w wysokości: -GRUPA 1- 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100), -GRUPA 2- 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100), Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach: -pieniądzu, -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, -gwarancjach bankowych, -gwarancjach ubezpieczeniowych, -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 2.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Gminy Świebodzin Nr 10 1090 1593 0000 0000 5900 9210. Dokument przelewu należy opisać: Wadium- Podwórka - Grupa 1 Lub Podwórka -Grupa 2, Kopię przelewu należy załączyć do oferty. 3. Wadium w: -poręczeniach lub gwarancjach bankowych, -gwarancjach ubezpieczeniowych, -poręczeniach należy złożyć w siedzibie Urzędu Miejskiego w Świebodzinie, I piętro - pokój nr 17 - w godzinach pracy Urzędu. Kopię dokumentu wadium należy załączyć do oferty. 4.Poręczenia instytucji kredytowych i gwarancje ubezpieczeniowe obejmować winny czas związania Wykonawcy ofertą oraz zawierać informacje dotyczące utraty wadium zgodnie z art. 46. ust. 4a Ustawy - Prawo zamówień publicznych. 5.Termin wniesienia wadium - do dnia 22.02.2012 r. do godz. 12:00. 6.Zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 2 Wykonawcę, który nie wniósł wadium do dnia 22.02.2012 r. do godz. 12:00 wyklucza się z postępowania. 7.Wadium wnoszone w pieniądzu uznane będzie za wniesione w terminie tylko w przypadku wpłynięcia na konto Zamawiającego przed upływem terminu wyznaczonego na złożenie wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.swiebodzin.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach