Przetargi.pl
Wykonanie zabudowy woliery/paludarium w pawilonie sukulentów Palmiarni Miejskiej w Gliwicac

Miejski Zarząd Usług Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 44-109 Gliwice, ul. Strzelców Bytomskich 25c
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2310031, 3350444 , fax. 032 2310032
  • Data zamieszczenia: 2013-06-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Usług Komunalnych
    ul. Strzelców Bytomskich 25c 25c
    44-109 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 032 2310031, 3350444, fax. 032 2310032
    REGON: 27104821200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuk.gliwice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka budżetowa samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie zabudowy woliery/paludarium w pawilonie sukulentów Palmiarni Miejskiej w Gliwicac
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zabudowy woliery/paludarium w pawilonie kaktusów budynku Palmiarni Miejskiej w Gliwicach wraz z podłączeniami do istniejącej infrastruktury wewnętrznej (instalacja elektryczna) na potrzeby ekspozycji zoologicznej. Powierzchnia paludarium: 19,14 m2 (szer. 4,66 m; dł. 7,06 m; wys. 4,10 m) Zamówienie obejmuje min.: A) Roboty rozbiórkowe: 1. Wyburzenie kamiennych ścianek i podmurówek istniejącego paludarium, wykucie bruzd pod ścianki szklane oraz skucie kamiennych dekoracji ściany. 2. Demontaż ścian, elementów szklanych, barierek oraz demontaż siatki nad wolierą i dachem paludarium. 3. Likwidacja zbiornika wodnego oraz demontaż opraw i instalacji elektrycznych. 4. Wywóz materiałów z rozbiórki i utylizacja zdemontowanych materiałów. B) Roboty konstrukcyjno - budowlane: 1. Ściany murowane z bloczków betonowych gr. 25 cm na zaprawie cementowo - wapiennej, tynkowanie, z cokolikami z płytek ceramicznych. 2. Półki żelbetowe podgrzewane gr. 10 cm i szer. 40 cm na ścianie istniejącej. 3. Ścianki szklane systemowe na profilach aluminiowych z drzwiami szklanymi na 3 zawiasach z zamkiem, elementy ze szkła ESG gr. 15 mm, jednowarstwowe, hartowane, bezpieczne, laminowane folią P4. Ściana mocowana górą i dołem do prowadnic systemowych. 4. Uzupełnienia posadzek z kamienia (płytki z odzysku z pawilonu sukulentów). 5. Wykończenia ściany wewnętrznej warstwą dekoracyjną wraz z impregnacją warstwy podkładowej środkami hydrofobizującymi i malowaniem. C) Wyposażenie i instalacje: 1. Instalacja oświetlenia elektrycznego i gniazd wtyczkowych. 2. Instalacja promienników podczerwieni i lamp z grzejącym światłem punktowym. 3. Instalacja wentylacji mechanicznej (wentylatory, przewody, kratki wentylacyjne) 4. Instalacja dla odbiorników energii elektrycznej z indywidualnym zabezpieczeniem. Załączniki: 1. Dokumentacja projektowa: - projekt zabudowy woliery/paludarium w pawilonie sukulentów Palmiarni Miejskiej w Gliwicach. Projekt architektoniczno - budowlany. - projekt zabudowy woliery/paludarium w pawilonie sukulentów Palmiarni Miejskiej w Gliwicach. Projekt instalacji elektrycznych. 2. Ogólne i szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. Roboty budowlane i roboty w zakresie instalacji elektrycznych. 3. Przedmiary robót: Roboty budowlane i instalacje elektryczne. Uwaga: Wykonawca jest zobowiązany do zatwierdzania proponowanych rozwiązań technicznych u Zamawiającego i Projektanta w celu uzyskania akceptacji co do wyglądu i jakości wykonania robót oraz koordynacji kolorystyki i sposobów wykończenia poszczególnych elementów, zatwierdzić podziały modularne oraz sposób montażu na podstawie przedstawionych rysunków wykonawczych i montażowych. Uwaga: Zamawiający dopuszcza urządzenia równoważne spełniające co najmniej parametry wskazane w projekcie. Istotne warunki zamówienia: 1. Wszystkie elementy składowe dokumentacji, t. j. opis techniczny, część rysunkowa, specyfikacje techniczne i przedmiary robót stanowią komplet. Przy sporządzaniu oferty przetargowej oraz realizacji przedmiotu zamówienia wszystkie elementy dokumentacji należy rozpatrywać łącznie. Podane w przedmiarach podstawy wyceny nie są zobowiązujące dla Wykonawcy. 2. Roboty rozbiórkowe i demontażowe należy prowadzić z zachowaniem szczególnej ostrożności, tak aby nie uszkodzić istniejących roślin. Ewentualne szkody wynikłe w trakcie prowadzenia robót Wykonawca usunie na własny koszt i własnym staraniem. 3. Do wykonania robót należy stosować materiały określone w projekcie wykonawczym i specyfikacjach technicznych lub równoważne co do parametrów technicznych, wytrzymałościowych, jakościowych, trwałości, gwarancji oraz przeznaczenia, posiadające aktualne certyfikaty i atesty oraz deklaracje zgodności z Polską Normą lub Aprobatą Techniczną. 4. Odbiór końcowy zostanie dokonany przez komisję wyznaczoną przez Zamawiającego. Komisja dokona oceny jakości wykonanych robót na podstawie przedstawionych dokumentów, oceny wizualnej oraz zgodności wykonania robót z projektem, specyfikacjami technicznymi i przedmiarami robót. 5. W czasie realizacji robót Wykonawca jest zobowiązany do: - prowadzenia robót pod nadzorem osoby posiadającej odpowiednie uprawnienia budowlane, - zabezpieczenia roślin przed uszkodzeniem i wyznaczenia stref niebezpiecznych, - stałego utrzymania ładu i porządku na terenie budowy, - odpowiedniego zabezpieczenia materiałów niezbędnych do wykonania prac, - bieżącego wywozu odpadów pochodzących z rozbiórki oraz przekazania Zamawiającemu karty odpadów po rozbiórce, - oznakowania i zabezpieczenia miejsc prowadzenia robót zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP, - zgłaszania do odbioru robót zanikających i ulegających zakryciu oraz udziału w odbiorach częściowych i w odbiorze końcowym. 6. Do odbioru robót Wykonawca jest zobowiązany przedstawić następujące dokumenty: - świadectwa jakości, certyfikaty, atesty i deklaracje zgodności na zabudowane materiały - karty przekazania odpadów, - protokoły odbiorów częściowych w tym pomiary instalacji elektrycznych, - dokładny opis zastosowanej technologii, - oświadczenie kierownika budowy i dokumentację powykonawczą. Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z Polityką Bezpieczeństwa Pracy oraz Polityką Środowiskową obowiązującymi w MZUK.* Wykonawca zobowiązany jest do stosowania zasad środowiskowych, bezpieczeństwa i higieny pracy dla dostawców towarów, usług i robót budowlanych obowiązujących w MZUK.* * - dokumenty dostępne na stronie internetowej www.mzuk.gliwice.pl pod hasłem Certyfikat ISO
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451113001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzuk.gliwice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach