Przetargi.pl
Wykonanie zabudowy przeciwpożarowej klatek schodowych w budynku Urzędu Miasta Kielce ul. Rynek 1 etap II

Zakład Obsługi i Informatyki Urzędu Miasta Kielce ogłasza przetarg

  • Adres: 25-303 Kielce, Rynek 1
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3676236 , fax. 041 3676306
  • Data zamieszczenia: 2010-04-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Obsługi i Informatyki Urzędu Miasta Kielce
    Rynek 1 1
    25-303 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3676236, fax. 041 3676306
    REGON: 29105403600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.kielce.pl/pl/zoum_strona_glowna/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie zabudowy przeciwpożarowej klatek schodowych w budynku Urzędu Miasta Kielce ul. Rynek 1 etap II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zabudów przeciwpożarowych klatek schodowych w skrzydle północnym, południowym i zachodnim budynku Urzędu Miasta Kielce Rynek 1. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1) Wykonanie projektu wykonawczego przedmiotu umowy zatwierdzonego przez rzeczoznawcę z zakresu ochrony p.poż. 2) Wykonanie zabudowy klatek schodowych w systemie ścianek EI 60 i drzwi aluminiowych EI 30. 3) Wykonanie ścianek działowych GK REI 60. 4) Wykonanie okien napowietrzania klatek schodowych oraz okien z funkcją klap dymowych wraz z siłownikami. 5) Dostawa i montaż central pożarowych sterowania oddymianiem i napowietrzaniem klatek schodowych. 6) Montaż instalacji sygnalizacji i alarmu pożaru związanych z instalacją systemu oddymiania klatek schodowych. 7) Montaż instalacji zasilania central pożarowych. 8) Wykonanie projektu powykonawczego przedmiotu umowy. 9) Wykonanie powłoki lakierniczej zgodnie ze standardem QUALICOAT w kolorze dla okien RAL 90003, drzwi zewnętrzne, wewnętrzne i ścianki systemowe RAL 8019. 10) Wykonanie samozamykaczy na skrzydłach czynnym i biernym oraz mechanizmów zapewniających kolejność zamykania skrzydeł. 11) Wykonanie naświetli i drzwi wskazanych w tabeli zamieszczonej w wyciągu z dokumentacji projektowej, a nie zamieszczonych w wykazie ślusarki. Obowiązki Wykonawcy związane z realizacją przedmiotu umowy oraz z ubieganiem się o udzielenie zamówienia: 1) Przed przystąpieniem do wyceny przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest dokonać wizji lokalnej budynku, zapoznać się z dokumentacją techniczną dot. kompleksowej przebudowy i rozbudowy budynku UM Kielce przy ul. Rynek 1. 2) Projekt wykonawczy przedmiotu umowy winien opierać się na założeniach przyjętych w kompleksowej dokumentacji przebudowy i rozbudowy budynku UM. Projekt (w tym uzgodnienia p.poż) winien być opatrzony klauzulą o zgodności z tą dokumentacją. 3) Projekt wykonawczy winien być przekazany Zamawiającemu w celu akceptacji. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wniesienia do niego zastrzeżeń jeżeli stwierdzi niezgodność z obowiązującymi normami, przepisami prawnymi lub właściwymi dokumentami odniesienia. 4) W przypadku stwierdzenia konieczności wykonania robót dodatkowych nieuwzględnionych przez Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do zawiadomienia Zamawiającego o ich zakresie oraz uwzględnienie ich w ofercie. 5) Wykonawca winien zapewnić stały nadzór nad wykonaniem przedmiotu umowy na zasadach określonych w umowie. 6) Wykonawca odpowiedzialny jest za utrzymanie porządku na placu budowy oraz na drogach komunikacyjnych w zakresie związanym z realizowanymi robotami. W razie zaniedbań w tym zakresie koszty poniesione przez Zamawiającego obciążają Wykonawcę. Szczegółowy zakres robót oraz warunki ich realizacji zawierają: 1) kosztorys ślepy z przedmiarem robót, stanowiący zał. Nr 7 do SIWZ, 2) wzór umowy, stanowiący zał. Nr 4 do SIWZ, 3) Wyciąg z projektu (określający zakres zlecanego przedmiotu zamówienia) Przebudowy i rozbudowy siedziby Urzędu Miasta w Kielcach przy ul. Rynek 1, stanowiący zał. Nr 8 do SIWZ. Dopuszczalne odstępstwa do wymagań dokumentacji technicznej związane z wymogami ustawy Pzp., a w szczególności z zastosowaniem materiałów i systemów równoważnych: 1) Ze względu na istniejący system zabudowy Zamawiający zaleca stosowanie ślusarki drzwiowej i ścian oddzielenia PPOŻ w systemie ALUPROF MB 78 EI. 2) Zamawiający dopuszcza inny system pod warunkiem dołączenia do oferty aktualnej aprobaty technicznej dopuszczającej do stosowania w budownictwie. 3) Zamawiający nie będzie wymagał spełnienia warunków projektu, które w sposób jednoznaczny wskazują na zastosowanie wyłącznie jednego systemu, a w szczególności wymiarów geometrycznych profili okiennych, głębokości zabudowy ram ilości komór w profilu okiennym, przesunięcia skrzydła od profili okiennych, składu chemicznego elementów oraz rodzaju zastosowanego stopu itp. 4) Zamawiający będzie wymagał wyboru systemu, którego producent udzieli 10-letniej gwarancji na zastosowane profile w tym elementy konstrukcyjne, izolacyjne i powłokę lakierniczą, oraz 5 letnią gwarancję na zastosowane uszczelki. (dokument potwierdzający gwarancję producenta winien zostać załączony do oferty) 5) Zamawiający uznaje, że narzucony przez projektanta wymóg posiadania przez Wykonawcę wymóg autoryzacji systemodawcy, będzie spełniony także przez wymagane w postępowaniu zatwierdzenie przez systemodawcę dokumentacji projektowej przeznaczonej do realizacji oraz przez wystawienie deklaracji zgodności przez uprawnionego kierownika budowy ze strony Wykonawcy. 6) Zamawiający nie będzie wymagał izolacji termicznej okien i drzwi zewnętrznych o wymogach przekraczających dopuszczalne z zastrzeżeniem stosowania szyb o współczynniku przenikania ciepła U=1.1. Prace objęte przedmiotem zamówienia winny być wykonane zgodnie z warunkami zawartymi w SIWZ oraz wzorem umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w kwocie: 5 000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.kielce.pl/pl/zoum_strona_glowna/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną