Przetargi.pl
Wykonanie zabudowy Polskiego Stoiska o powierzchni 36m2 promującego sektor usług prozdrowotnych, na targach ARAB HEALTH 2020 odbywających się w dniach 27-30 stycznia 2020 r. w Dubaju

Ministerstwo Rozwoju ogłasza przetarg

  • Adres: 00-507 Warszawa, Plac Trzech Krzyży
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. +48222500130 , +48222737190 , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2019-11-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ministerstwo Rozwoju
    Plac Trzech Krzyży 3/5
    00-507 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. +48222500130 , +48222737190, fax. -
    REGON: 36926736100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gov.pl/web/rozwoj

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie zabudowy Polskiego Stoiska o powierzchni 36m2 promującego sektor usług prozdrowotnych, na targach ARAB HEALTH 2020 odbywających się w dniach 27-30 stycznia 2020 r. w Dubaju
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zabudowy Polskiego Stoiska o powierzchni 36 m2, promującego sektor usług prozdrowotnych, na targach ARAB HEALTH 2020, odbywających się w dniach 27-30 stycznia 2020 r. w Dubaju. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 do SIWZ. Po zawarciu umowy stanowił on będzie Załącznik nr 3 do umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79956000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potrzeby oceny ofert oferta musi zawierać: a) Formularz Ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 7 do SIWZ, b) oświadczenia, o których mowa w pkt 5.1 SIWZ, według wzorów stanowiących odpowiednio Załącznik nr 3 i 4 do SIWZ, c) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik, d) zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt 4.5.1 i 4.5.4 SIWZ – jeżeli wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego, e) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, sporządzony zgodnie z Załącznikiem nr 6 do SIWZ. Dowodami potwierdzającymi, czy te usługi zostały wykonane należycie są: - referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - oświadczenie wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o których mowa powyżej. Jeśli wykonawca składa oświadczenie, zobowiązany jest podać przyczyny braku możliwości uzyskania ww. dokumentów. Uwaga: jeżeli w wykazie będą wskazane usługi o zakresie szerszym niż wymagany w pkt 4.2.3 SIWZ, należy podać wartość brutto usługi tylko w wymaganym zakresie. f) Koncepcję projektową stoiska zawierającą elementy wyszczególnione w SOPZ i Załączniku nr 1 do SOPZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach