Przetargi.pl
Wykonanie zabiegów pielęgnacyjnych 70 drzew w Parku Wilanowskim w 2009 roku

Muzeum Pałac w Wilanowie ogłasza przetarg

  • Adres: 02-958 Warszawa, ul. Stanisława Kostki Potockiego 10/16
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-22 8428101 , fax. 0-22 8423116
  • Data zamieszczenia: 2009-07-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum Pałac w Wilanowie
    ul. Stanisława Kostki Potockiego 10/16 10/16
    02-958 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 0-22 8428101, fax. 0-22 8423116
    REGON: 01095603800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wilanow-palac.art.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Narodowa Instytucja Kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie zabiegów pielęgnacyjnych 70 drzew w Parku Wilanowskim w 2009 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie zabiegów pielęgnacyjnych 70 drzew w Parku Wilanowskim w 2009 roku. Zabiegi pielęgnacyjne drzew na terenie Parku Wilanowskiego, polegające na: - wycięciu suszu środkowego i obwodowego z koron drzew, - wycięciu gałęzi chorych, złamanych i zagrażających bezpieczeństwu turystów, - częściowa redukcja konarów szkieletowych korony drzewa, - korekta starych cięć i korekta statyczności korony, - zabezpieczenie cięć środkami impregnującymi. Cięcie gałęzi w koronie drzewa przy użyciu lin, drabin i rusztowań
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 773410002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 5 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W postępowaniu nie jest przewidziane składanie wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z późn. zm.), spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych 2. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy wykonali co najmniej trzy usługi odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości co najmniej 60000 zł brutto każda, w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie. Spełnia / nie spełnia 3. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy dysponują osobami i podmiotami zdolnymi do wykonania zamówienia z odpowiednim przeszkoleniem i uprawnieniami określonymi w Załączniku nr 5 do SIWZ. Spełnia / nie spelnia 4. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej i wykonywanych usług na kwotę nie niższą niż 200000 zł brutto. Ubezpieczenie to powinno obejmować odpowiedzialność cywilną deliktową i kontraktową, na czas nie krótszy niż czas realizacji zamówienia. Spełnia / nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty i oświadczenia: a) Kosztorys ofertowy (wg przedmiaru prac stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ); b) Harmonogram prac; c) Oświadczenie według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ; d) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; e) Wykaz co najmniej trzech wykonanych usług odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości co najmniej 60.000,00 zł brutto każda, w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich przedmiotu, wartości, dat wykonania i odbiorców oraz referencji potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie; f) Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; g) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, którymi będzie dysponował Wykonawca; h) Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej i wykonywanych usług na kwotę nie niższą niż 200000 zł brutto

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wilanow-palac.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną