Przetargi.pl
Wykonanie zabezpieczenia kolektora sanitarnego w ul. Dębowej w Rumi.

Gmina Miejska Rumia ogłasza przetarg

  • Adres: 84-230 Rumia, ul. Sobieskiego 7/204
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 6719410 , fax. 058 6796517
  • Data zamieszczenia: 2009-06-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Rumia
    ul. Sobieskiego 7/204 7/204
    84-230 Rumia, woj. pomorskie
    tel. 058 6719410, fax. 058 6796517
    REGON: 00052525700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miasto.rumia.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie zabezpieczenia kolektora sanitarnego w ul. Dębowej w Rumi.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres prac obejmuje wykonanie następujących robót: 1) roboty przygotowawcze polegające na odkryciu kolektora z robotami ziemnymi pod fundamenty na długości 27 m - 66,339 m3, 2) wykonanie podsypki i zasypki pod ławy i płyty z zagęszczeniem na długości 27 m - 58,764m3, 3) wykonanie ławy na długości 27 m - 8,775 m3, 4) ułożenie płyt odciążających żelbetowych pełnych - 81,0 m2, 5) ułożenie rur dwudzielnych ochronnych PCV fi 110 mm zabezpieczających kabel telekomunikacyjny w wykopie - 15,0 mb, 6) wykonanie mechanicznego korytowania drogi na gr. 20 cm na dł. 50 m i szer. 4,5 m z wyłączeniem odcinka wykonania płyt odciążających z ręcznym profilowaniem i zagęszczeniem podłoża - 144,0 m2, 7) wykonanie podłoża pod drogę z materiałów sypkich z zagęszczeniem piasku na płyty odciążające - 54,45 m2, 8) wykonanie nawierzchni z kruszywa łamanego grubości po zagęszczeniu 15 cm - 225,0 m2, 9) wykonanie nawierzchni z frezów grubości po zagęszczeniu 5 cm - 225,0 m2, 10) załadunek i wywiezienie nadmiaru gruntu na składowisko lub wysypisko w Łężycach na odległość do 18 km i utylizacji z uprzednim uzupełnieniem wału ziemnego ziemią z odzysku w ilości 13 m3 - 103,739 m3,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452324408
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dot.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp; 5) udzielą gwarancji na przedmiot zamówienia na okres 36 miesięcy; 6) wyrażają zgodę na wszystkie warunki określone w SIWZ oraz projekcie umowy. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych oświadczeń i dokumentów, według formuły spełnia/niespełna.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Pzp składa następujące dokumenty: 1) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 Pzp.; 2) Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik; 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; W przypadku gdy Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; - Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed dniem składania ofert. 4) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Warunki wymienione w części A pkt 1, 3, 4, 5 i 6 mają zastosowanie do wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, natomiast wymagania wymienione w części A pkt 2 Wykonawcy spełniają łącznie. B. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: 1) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia tj. zrealizowaniu co najmniej dwóch kontraktów na roboty drogowe o nawierzchni utwardzonej i wartości min. 70.000,00 zł z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; 2) wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (z załączeniem uprawnień dla kierownika budowy z uprawnieniami drogowymi oraz zaświadczenia o wpisie na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa); 3) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 2, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; Warunki wymienione w części B Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia spełniają łącznie. C. W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: - polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Suma gwarancyjna w zakresie prowadzonych robót (kontraktowa) oraz szkód rzeczowo-finansowych (deliktowa) nie może być niższa niż 50.000,00 zł. Warunki wymienione w części C Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia spełniają łącznie. D. Inne dokumenty lub oświadczenia: 1) wypełniony formularz ofertowy wg wzoru określonego w załączniku nr 1; 2) uproszczony kosztorys ofertowy - skrócona forma kosztorysu, mówiąca ile kosztują poszczególne prace bez wyszczególniania potrzebnych materiałów, czasu pracy i kosztów sprzętu. UWAGA: Ze względu na charakter wynagrodzenia (ryczałt) kosztorys ofertowy ma znaczenie pomocnicze i ewentualne błędy rachunkowe, pisarskie lub inne omyłki w kosztorysie nie będą rzutowały na ważność i cenę oferty. E. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w tekście w części A, B, C i D.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rumia.eu (BIP - Zamówienia publiczne - przetargi aktualne)
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach