Teatr im. Stefana Jaracza ogłasza przetarg
- Adres: 10-118 Olsztyn, ul. 1-go Maja
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 089 5275959 w.22, 5274446 , fax. 895 274 446
- Data zamieszczenia: 2020-04-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Teatr im. Stefana Jaracza
ul. 1-go Maja 4
10-118 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 089 5275959 w.22, 5274446, fax. 895 274 446
REGON: 51098164100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.teatr.olsztyn.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Teatr
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie zabezpieczeń przeciwwilgociowych murów piwnic w budynku Teatru im. Stefana Jaracza w Olsztynie , przez Teatr im. Stefana Jaracza w Olsztynie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wykonanie zabezpieczeń przeciwwilgociowych murów piwnic w budynku Teatru im. Stefana Jaracza w Olsztynie przy ul. 1 Maja 4 ” według: "Ekspertyzy technicznej określającej przyczyny i stan wilgotności w budynku teatru im. Stefana Jaracza w Olsztynie wykonana przez Roberta Wójcika W-ART. Centrum Zabezpieczeń Budowli w listopadzie 2019r. oraz Projektu budowlanego – Wykonanie zabezpieczeń przeciwwilgociowych murów piwnic budynku teatru ul. 1 Maja 4; 10-118 Olsztyn, dz. Nr 108 obręb 63 autorstwa Roberta Wójcika W-ART. Centrum Zabezpieczeń Budowli w listopadzie 2019 r.. Na przedmiotowe roboty została wydana decyzja -pozwolenie na budowę nr II-100/2020 w oparciu o Pozwolenie od WKZ dnia 13.03.2020 r. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 i 1b. ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia pisemnego zobowiązania tych podmiotów (w formie oryginału) do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ oraz złożenia oświadczenia o którym mowa w ust. 2 dotyczącego tego podmiotu. 2.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty należy dołączyć dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego oraz złożenia oświadczenia o którym mowa w ust. 2 dotyczącego każdego z wykonawców występujących wspólnie. 3.Do oferty należy dołączyć dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty względnie innych dokumentów składanych wraz z ofertą chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U.2019.700), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. W przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z dokumentów wymienionych w ust. 6 do oferty należy dołączyć również stosowne pełnomocnictwo (a).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa, nadbudowa, rozbudowa budynku OSP wraz ze zmianą sposobu użytkowania części pomieszczeń oraz infrastrukturą techniczną w miejscowości Dąbrowy
Dodano: 2024-03-26 - Przywrócenie wartości historycznej budynku po byłym kolegium Jezuickim przy ul. Podzamcze 1 w Reszlu poprzez remont elewacji budynku ŚDS
Dodano: 2024-03-18 - Wykonanie niezbędnych prac remontowych wystawowej części środkowej pałacu Dohnów w Morągu
Dodano: 2024-03-14 - Remont lokali mieszkalnych będących w zasobie mieszkaniowym administrowanym przez Zarząd Budynków Komunalnych w Elblągu
Dodano: 2024-01-18 - Przywrócenie wartości historycznej budynku po byłym kolegium Jezuickim przy ul. Podzamcze 1 w Reszlu poprzez przebudowę dachu zabytkowej sali sportowej
Dodano: 2023-11-27 - REMONT BUDYNKU NR 39 (WARSZTAT) W KNW PRZY UL. ŁĘCZYCKIEJ W ELBLĄGU
Dodano: 2023-10-26 - Remont szkoły
Dodano: 2023-07-09 - „Modernizacja trzech łazienek w celu dostosowania ich do potrzeb osób z niepełnosprawnościami na potrzeby szpitala Olmedica w Olecku Sp. z. o. o w ramach projektu Dostępność Plus dla zdrowia”
Dodano: 2023-07-06 - Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Sorkwity
Dodano: 2023-05-25 - „Modernizacja trzech łazienek w celu dostosowania ich do potrzeb osób z niepełnosprawnościami na potrzeby szpitala Olmedica w Olecku Sp. z. o. o w ramach projektu Dostępność Plus dla zdrowia”
Dodano: 2023-05-12