Przetargi.pl
Wykonanie wystroju wnętrza sali konferencyjnej Urzędu Miasta i Gminy Drobin Wykonanie wymiany instalacji elektrycznej w budynku Urzędu Miasta i Gminy Drobin

Urząd Miasta i Gminy Drobin ogłasza przetarg

  • Adres: 09-210 Drobin, ul. Piłsudskiego 12
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 024 2601441 w. 107
  • Data zamieszczenia: 2009-08-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy Drobin
    ul. Piłsudskiego 12 12
    09-210 Drobin, woj. mazowieckie
    tel. 024 2601441 w. 107
    REGON: 00054664400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.drobin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie wystroju wnętrza sali konferencyjnej Urzędu Miasta i Gminy Drobin Wykonanie wymiany instalacji elektrycznej w budynku Urzędu Miasta i Gminy Drobin
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie wystroju wnętrza sali konferencyjnej Urzędu Miasta i Gminy Drobin: posadzki, rozebranie drewnianych elementów dekoracyjnych, prace związane z modernizacją ścian i stropu , słupy dekoracyjne i dekoracyjne pasy , strop podwieszony , wymiana okien, wymiana nadproża i drzwi, prace wykończeniowe. Wykonanie wymiany instalacji elektrycznej w budynku Urzędu Miasta i Gminy Drobin Szczegółowo przedmiot zamówienia określa zatwierdzona dokumentacja projektowa, przedmiar robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452123401
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy którzy : którzy spełniają warunki określone w art.22 ust. 1 pkt. 1 - 4 prawa zamówień publicznych . Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonywania zamówienia. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności .Posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia w postaci : -) samochód skrzyniowy min 5 t -) wyciąg jednomasztowy z napędem elektrycznym -)betoniarka wolnospadowa elektryczna -)spawarka elektryczna wirująca -)żuraw okienny przenośny Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności dysponują osobami posiadającymi określone przepisami Prawa Budowlanego uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz osoba do kierowania nadzorowania budowy instalacji elektrycznych . Osoba pełniąca funkcję kierownika musi być wpisana na listę Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 100.000 zł Udzielą 5 letniej gwarancji na wykonane prace. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zaakceptują warunki zawarte w projekcie umowy. Przedłożą kosztorysy wykonane na podstawie kosztorysów ślepych i przedmiaru robót . Komisja przetargowa dokona oceny formalnej i merytorycznej załączonych do oferty dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że: 1.Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda załączenia do oferty następujących dokumentów: 1. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, ww. dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. 3. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.4-8 ustawy - Prawo zamówień publicznych, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, informacja musi być złożona przez każdego Wykonawcę. 5. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy - Prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualnego zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie względnie rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji Naczelnika Urzędu Skarbowego, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie zaświadczenie musi być złożone przez każdego Wykonawcę. 8. Aktualnego zaświadczenia z właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne względnie zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie - zaświadczenie musi być złożone przez każdego Wykonawcę. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa pkt 1.a, 1.c , 1.d, 1.e składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie,nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie względnie rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, należy zastąpić je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, względnie organem administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio do kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów albo kopii. Dokumenty złożone w formie kopii muszą być opatrzone klauzulą za zgodność z oryginałem i poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału dokumentu każdorazowo, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi uzasadnione wątpliwości, co do jej prawdziwości, a zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób. 2.Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda załączenia do oferty: 1) wykazu, co najmniej 1 wykonanej i zakończonej w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, roboty budowlanej odpowiadającej swoim zakresem przedmiotowi niniejszego zamówienia, z podaniem daty i miejsca wykonania. Wartość robót budowlanych stanowiących zakończone zadanie, nie może być mniejsza niż 100.000,00 zł brutto i wartość robót w zakresie instalacji elektrycznych nie może być mniejsza niż 50.000 zł brutto 2) Do wykazu należy dołączyć dokument potwierdzający miejsce, termin, wartość i zakres wykonanych robót oraz , że robota budowlana została zakończona i wykonana należycie. 3) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca. Do wykazu należy dołączyć dokument potwierdzający że wykonawca dysponuje sprzętem typu -) samochód skrzyniowy min 5 t -) wyciąg jednomasztowy z napędem elektrycznym -)betoniarka wolnospadowa elektryczna -)spawarka elektryczna wirująca -)żuraw okienny przenośny 4) Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia , którymi będzie dysponował. 5) Wykazu osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, 6) Wymagane jest wykazanie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi określone przepisami Prawa Budowlanego uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi (kierownik budowy), 7) Osoba pełniąca funkcję kierownika musi być wpisana na listę Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa 8) Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca wskazał osób , którymi będzie dysponował . 3. Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda załączenia do oferty polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 100.000 zł. Ponadto niezbędnymi dokumentami, które muszą złożyć podmioty występujące w niniejszym postępowaniu są: 1) Oświadczenie informujące, że Wykonawca spełnia warunki zawarte w art. 22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych oraz że nie jest wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie oświadczenie musi być złożone przez każdy z podmiotów występujących wspólnie. 2) W przypadku podmiotów występujących wspólnie - umowa spółki regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie zawierająca co najmniej: a) oznaczenie stron umowy, b) określenie celu gospodarczego powstania podmiotu występującego wspólnie, który musi obejmować całość przedmiotu zamówienia, c) czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia, z zastrzeżeniem, że podmiot występujący wspólnie musi być powołany najpóźniej w dniu upływu terminu składania ofert, d) sposób reprezentacji podmiotu występującego wspólnie musi być potwierdzony załączonym do umowy pełnomocnictwem, o którym mowa poniżej, e) oświadczenie o zobowiązaniu się do realizacji niniejszego zamówienia w przypadku wyboru oferty podmiotu występującego wspólnie, f) oświadczenie o solidarnej odpowiedzialności wobec zamawiającego podmiotów wchodzących w skład podmiotu występującego wspólnie, obejmującej okres realizacji niniejszego zamówienia oraz okresy udzielonych przez podmioty wchodzące w skład podmiotu występującego wspólnie gwarancji i rękojmi, g) oświadczenie o dokonywaniu zmian w umowie regulującej współpracę podmiotów występujących wspólnie tylko za zgodą zamawiającego. h) pełnomocnictwo udzielone jednemu z podmiotów wchodzących w skład podmiotu występującego wspólnie o udzielenie zamówienia do reprezentacji w niniejszym postępowaniu, podpisania oferty i umowy oraz składania innych oświadczeń w toku postępowania i po jego zakończeniu, udzielonego przez wszystkich uprawnionych przedstawicieli podmiotów wchodzących w skład podmiotu występującego wspólnie. i) zakres dostaw objętych niniejszym zamówieniem realizowanych przez poszczególnych Wykonawców wchodzących w skład podmiotu występującego wspólnie o udzielenie zamówienia 3. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy, według wzoru załączonego do SIWZ wraz z kosztorysem ofertowym . 4. Zaakceptowany i parafowany na każdej stronie wzór umowy .

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.drobin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach