Przetargi.pl
Wykonanie wymiany zewnętrznej stolarki w budynku niskim Lubuskiego Urzędu Celno-Skarbowego przy ul. Kazimierza Wielkiego 65 w Gorzowie Wielkopolskim.

Izba Administracji Skarbowej w Zielonej Górze ogłasza przetarg

  • Adres: 65-454 Zielona Góra, ul. Generała Władysława Sikorskiego
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. +48 68 4560700 , fax. 68 456 07 01
  • Data zamieszczenia: 2019-09-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Izba Administracji Skarbowej w Zielonej Górze
    ul. Generała Władysława Sikorskiego 2
    65-454 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. +48 68 4560700, fax. 68 456 07 01
    REGON: 00102088400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.lubuskie.kas.gov.pl/izba-administracji-skarbowej-w-zielonej-gorze/ogloszenia/zamowienia-publiczne ; https://platformazakupowa.pl/pn/lubuskie.kas/proceedings

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie wymiany zewnętrznej stolarki w budynku niskim Lubuskiego Urzędu Celno-Skarbowego przy ul. Kazimierza Wielkiego 65 w Gorzowie Wielkopolskim.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia dotyczy wykonania robót budowlanych polegających na wymianie stolarki zewnętrznej w budynku niskim Lubuskiego Urzędu Celno-Skarbowego położonym przy ul. Kazimierza Wielkiego 65 w Gorzowie Wielkopolskim- należącym do Izby Administracji Skarbowej w Zielonej Górze. W ramach zadania, Wykonawca dostarczy i zamontuje: 1) stolarkę okienną oznaczoną symbolem O5, O6, O7, O8, O13, O14, O15 – w ilości 31 sztuk, 2) stolarkę drzwiową zewnętrzną oznaczoną symbolem DZ1,DZ2, DZ3, DZ4, DZ5, DZ6, DZ7, DZ8, DZ9 – w ilości 9 sztuk, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Wzór umowy (stanowiący Załącznik nr 2 do SIWZ), do którego podpisania będzie zobowiązany Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana do realizacji przedmiotu zamówienia oraz poniższa Dokumentacja projektowo-techniczna, stanowiąca Załącznik nr 1 do SIWZ, tj: 1) STWiOR (Załącznik nr 1.1 do SIWZ), 2) Rysunki – rzuty elewacji - (folder pdf, Załącznik nr 1.2 do SIWZ), 3) Zestawienie stolarki zewnętrznej budynku niskiego (Załącznik nr 1.3 do Projektu budowlanego), 4) Przedmiar robót (Załącznik nr 1.4 do SIWZ), 5) Opis techniczny z Projektu budowlanego pn. Głęboka modernizacja budynku biurowego w Gorzowie Wielkopolskim przy ul. Kazimierza Wielkiego 65” w zakresie stolarki - autorstwa Rafała Michalaka, przedsiębiorcy prowadzącego działalność pod firmą PHU KLIMA-TERM Rafał Michalak, ul. Witosa 22, 66-400 Gorzów Wielkopolski (załącznik nr 1.5 do SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45421000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykonawca, który w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie polegał na zdolnościach (wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych) innego podmiotu (por. Rozdział XIII ust. 2) składa także wraz z Formularzem ofertowym pisemne zobowiązanie tego podmiotu do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia - zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ; 2) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 składa Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (Załącznik nr 8 do SIWZ) - w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach