Izba Administracji Skarbowej w Zielonej Górze ogłasza przetarg
- Adres: 65-454 Zielona Góra, ul. Generała Władysława Sikorskiego
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. +48 68 4560700 , fax. 68 456 07 01
- Data zamieszczenia: 2019-09-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Izba Administracji Skarbowej w Zielonej Górze
ul. Generała Władysława Sikorskiego 2
65-454 Zielona Góra, woj. lubuskie
tel. +48 68 4560700, fax. 68 456 07 01
REGON: 00102088400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.lubuskie.kas.gov.pl/izba-administracji-skarbowej-w-zielonej-gorze/ogloszenia/zamowienia-publiczne ; https://platformazakupowa.pl/pn/lubuskie.kas/proceedings
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie wymiany zewnętrznej stolarki w budynku niskim Lubuskiego Urzędu Celno-Skarbowego przy ul. Kazimierza Wielkiego 65 w Gorzowie Wielkopolskim. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia dotyczy wykonania robót budowlanych polegających na wymianie stolarki zewnętrznej w budynku niskim Lubuskiego Urzędu Celno-Skarbowego położonym przy ul. Kazimierza Wielkiego 65 w Gorzowie Wielkopolskim- należącym do Izby Administracji Skarbowej w Zielonej Górze. W ramach zadania, Wykonawca dostarczy i zamontuje: 1) stolarkę okienną oznaczoną symbolem O5, O6, O7, O8, O13, O14, O15 – w ilości 31 sztuk, 2) stolarkę drzwiową zewnętrzną oznaczoną symbolem DZ1,DZ2, DZ3, DZ4, DZ5, DZ6, DZ7, DZ8, DZ9 – w ilości 9 sztuk, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Wzór umowy (stanowiący Załącznik nr 2 do SIWZ), do którego podpisania będzie zobowiązany Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana do realizacji przedmiotu zamówienia oraz poniższa Dokumentacja projektowo-techniczna, stanowiąca Załącznik nr 1 do SIWZ, tj: 1) STWiOR (Załącznik nr 1.1 do SIWZ), 2) Rysunki – rzuty elewacji - (folder pdf, Załącznik nr 1.2 do SIWZ), 3) Zestawienie stolarki zewnętrznej budynku niskiego (Załącznik nr 1.3 do Projektu budowlanego), 4) Przedmiar robót (Załącznik nr 1.4 do SIWZ), 5) Opis techniczny z Projektu budowlanego pn. Głęboka modernizacja budynku biurowego w Gorzowie Wielkopolskim przy ul. Kazimierza Wielkiego 65” w zakresie stolarki - autorstwa Rafała Michalaka, przedsiębiorcy prowadzącego działalność pod firmą PHU KLIMA-TERM Rafał Michalak, ul. Witosa 22, 66-400 Gorzów Wielkopolski (załącznik nr 1.5 do SIWZ). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45421000-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykonawca, który w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie polegał na zdolnościach (wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych) innego podmiotu (por. Rozdział XIII ust. 2) składa także wraz z Formularzem ofertowym pisemne zobowiązanie tego podmiotu do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia - zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ; 2) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 składa Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (Załącznik nr 8 do SIWZ) - w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku biurowym przy ul. Arciszewskiego 10 w Nowej Soli.
Dodano: 2020-03-04 - Wymiana istniejących drzwi na ognioochronne EI 30 na klatce schodowej w budynku przy ul. Złotego Smoka 6 w Gorzowie Wielkopolskim
Dodano: 2020-02-24 - Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku biurowym przy ul. Arciszewskiego 10 w Nowej Soli.
Dodano: 2019-05-30 - Wymiana stolarki okiennej drewnianej na PCV w gminnych lokalach oraz wymiana drzwi do lokali wraz z robotami towarzyszącymi w zasobach administrowanych przez ZGM w Gorzowie Wielkopolskim w rejonie ADM nr 5
Dodano: 2019-05-24 - Wymiana stolarki drzwiowej wraz z robotami towarzyszącymi w zasobach administrowanych przez ZGM w Gorzowie Wielkopolskim w rejonie ADM nr 1
Dodano: 2019-05-16 - Wymiana stolarki okiennej drewnianej na PCV w gminnych lokalach mieszkalnych w zasobach administrowanych przez ZGM w Gorzowie Wielkopolskim w rejonie ADM nr 2
Dodano: 2019-04-08 - Wymiana stolarki okiennej drewnianej na PCV w gminnych lokalach mieszkalnych oraz wymiana drzwi do lokali mieszkalnych, użytkowych oraz wewnątrzlokalowych wraz z robotami towarzyszącymi w zasobach administrowanych przez ZGM w Gorzowie Wlkp., w rejonie ADM nr 3
Dodano: 2019-02-20 - Wymiana stolarki okiennej drewnianej na drewnianą w gminnych lokalach mieszkalnych w zasobach administrowanych przez ZGM w Gorzowie Wielkopolskim w rejonie ADM nr 1
Dodano: 2019-02-20 - Dokończenie remontu pomieszczeń I piętra budynek nr 40 /k.5802 m. Wędrzyn
Dodano: 2019-01-14 - Remont budynku nr 33/k.2817 m. Wędrzyn
Dodano: 0000-00-00