Przetargi.pl
Wykonanie wymiany stolarki otworowej (okiennej, drzwiowej) w lokalach mieszkalnych i użytkowych wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Łodzi, w podziale na 2 części

Zarząd Lokali Miejskich ogłasza przetarg

  • Adres: 90-514 Łódź, Al. Tadeusza Kościuszki
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 628 70 00, , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2019-07-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Lokali Miejskich
    Al. Tadeusza Kościuszki 47
    90-514 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 42 628 70 00, , fax. -
    REGON: 36375254600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zlm.lodz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie wymiany stolarki otworowej (okiennej, drzwiowej) w lokalach mieszkalnych i użytkowych wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Łodzi, w podziale na 2 części
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    5. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 5.1. Przedmiotem zamówienia jest: Wymiana stolarki otworowej: okiennej zespolonej z profili PCV, okiennej drewnianej oraz stolarki drzwiowej płytowej/płycinowej w lokalach mieszkalnych i użytkowych wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Łodzi, zgodnie z przedmiarami robót i Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót, w podziale na 2 części: CZĘŚĆ 1 L.P. Adres Ilość/szt. Typ stolarki (okno/drzwi wejściowe) Technologia termin wykonania (dni) 1 ul. Krucza 29 m 2/3 3 okno PCV 40 2 ul. Ketlinga 19 m 32 1 okno PCV 40 3 ul. Pomorska 3 m 33 7 okno PCV (Kon. Zabytków) 40 4 ul. Felińskiego 20 m 43 3 okno PCV 40 CZĘŚĆ 2 1 ul. Więckowskiego 13 lok. 8U 4 okno drewno (Kon. Zabytków) 75 2 ul. Wschodnia 25 m 7 2 okno drewno (Kon. Zabytków) 75 3 ul. Rybna 13 m 24/25 1 1 okno drzwi wejściowe do lokalu drewno (Kon. Zabytków) Drzwi płytowe 75 4 ul. Zielna 7 m 23 1 drzwi wejściowe do lokalu drzwi płytowe 40 5 ul. A. Struga 11 m 3A 1 drzwi wejściowe do lokalu drzwi płycinowe kolor szary (Kon. Zabytków) 40 Uwaga: Wykonawca może złożyć jedną ofertę na dowolną ilość części zamówienia. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania robót zgodnie z: - przedmiarami robót stanowiącymi załączniki do SIWZ, - własnymi pomiarami istniejącej stolarki z natury przed zleceniem produkcji okien i drzwi, - Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót, - wytycznymi Konserwatora Zabytków, - wymaganiami technicznymi ujętymi w normach państwowych i innych Rozporządzeniach, w zakresie wykonania robót oraz ich odbioru końcowego. Zamawiający w przedmiocie zamówienia będzie wymagał od Wykonawcy: a) prowadzenia robót budowlanych pod ścisłym nadzorem osób uprawnionych, posiadających uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno – budowlanej lub architektonicznej oraz przynależnych do właściwej izby samorządu zawodowego i przy udziale inspektorów nadzoru inwestorskiego wyznaczonych przez Zamawiającego; b) stosowania materiałów i wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie; c) okresu gwarancyjnego na wykonane roboty budowlane - min. 60 miesięcy; d) odpowiedzialności za przestrzeganie przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonywaniu robót budowlanych - zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 06.02.2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. Nr 47 poz. 401, ze zm.); e) odpowiedzialności za jakość wykonanych robót oraz ich zgodność z dokumentacją; f) odpowiedzialności za przestrzeganie przepisów w zakresie p/poż; g) odpowiedzialności za całość szkód powstałych na skutek prowadzonych robót; h) przestrzegania praw osób trzecich, gdyż wszelkie spory z tego wynikające mogą być rozstrzygane na drodze sądowej w sądach powszechnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 2. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne Dz.U. z 2014 poz. 1114 oraz z 2016 poz. 352), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. 3. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych – składane zgodnie z pkt 9.2. SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach