Przetargi.pl
Wykonanie wymiany stolarki okiennej oraz remontu posadzki w świetlicy w budynku Szkoły Podstawowej nr 3 przy ul. Osuchowskiego 8 w Bielsku-Białej

Urząd Miejski w Bielsku-Białej ogłasza przetarg

  • Adres: 43-300 Bielsko-Biała, plac Ratuszowy 1
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 033 4971497 , fax. 033 4971786
  • Data zamieszczenia: 2009-06-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Bielsku-Białej
    plac Ratuszowy 1 1
    43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie
    tel. 033 4971497, fax. 033 4971786
    REGON: 00051566100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.bielsko.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie wymiany stolarki okiennej oraz remontu posadzki w świetlicy w budynku Szkoły Podstawowej nr 3 przy ul. Osuchowskiego 8 w Bielsku-Białej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie wymiany stolarki okiennej oraz remontu posadzki w świetlicy w budynku Szkoły Podstawowej nr 3 przy ul. Osuchowskiego 8 w Bielsku-Białej
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451113001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności zgodnie z wymaganiami ustawowymi. Ocena spełnienia warunku - na podstawie złożonych przez wykonawcę oświadczenia i dokumentów. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie. Wykonali w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie Zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej jedną robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia (wymiana stolarki okiennej) o wartości nie mniejszej niż 80 000,00 zł). Ocena spełnienia warunku - na podstawie złożonych dokumentów przez wykonawcę. 3. Dysponują potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego do wykonania zamówienia. Ocena spełnienia warunku - na podstawie złożonego przez wykonawcę oświadczenia. 4. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, w szczególności dysponują osobami uprawnionymi do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, tj. dysponują kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno- budowlanej oraz należącym do OIIB i posiadającym wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. Ocena spełnienia warunku - na podstawie oświadczenia oraz dokumentów złożonych przez wykonawcę. 5. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełnienie warunku - na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia. 6. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - w przypadku wykonawców działających wspólnie dotyczy każdego współwykonawcy z osobna. Ocena spełnienia warunku - na podstawie oświadczeń oraz dokumentów złożonych przez wykonawcę. 7. Akceptują warunki zawarte w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami i przyjmują je bez zastrzeżeń. Ocena spełnienia warunku - na podstawie złożonego oświadczenia wykonawcy. ? Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków będzie polegać na sprawdzeniu kompletności i poprawności złożonych dokumentów i oświadczeń według zasady spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych ( Dz.U. z 2007 r. nr 223, poz. 1655 z późn.zm. ), zwanej dalej Pzp. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, (w przypadku przedsiębiorców występujących wspólnie zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub odpis z właściwego rejestru każdego ze wspólników) - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. Wykaz wykonanych przez wykonawcę w okresie ostatnich pięciu (5) lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - robót budowlanych (wymiana stolarki okiennej) o wartości nie mniejszej niż 80 000,00 zł z podaniem zakresu robót, wartości oraz daty i miejsca ich wykonania. 4. Dokumenty potwierdzające, że wymienione - zgodnie z w/w pkt.3 - roboty zostały wykonane należycie ( referencje, opinie zamawiających, ewentualnie kopie protokołów odbioru ). 5. Oświadczenie o dysponowaniu osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, ( Załącznik nr 2 ) oraz wykaz tych osób, a ponadto: 5.1 Kserokopia uprawnień budowlanych kierownika budowy. 5.2 Aktualne zaświadczenie o wpisie do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej kierownika budowy. 6. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 5, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 7. Oświadczenie wykonawcy, że: zdobył informacje konieczne do sporządzenia oferty; zapoznał się w warunkami przetargu zawartymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz załącznikami i przyjmuje te warunki bez zastrzeżeń; zobowiązuje się do zawarcia umowy na warunkach określonych we wzorze umowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.bielsko.pl/bip
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach