Przetargi.pl
Wykonanie wymiany nawierzchni z trawy syntetycznej boiska do piłki nożnej SP nr 257 przy ul. Podróżniczej 11

Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Białołęka ogłasza przetarg

  • Adres: 03-122 Warszawa, Modlińska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 44 38 406, , fax. 22 32 54 166
  • Data zamieszczenia: 2020-09-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Białołęka
    Modlińska 197
    03-122 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 44 38 406, , fax. 22 32 54 166
    REGON: 15259663000360
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialoleka.waw.pl , https://zamowienia.um.warszawa.pl/servlet/HomeServlet

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie wymiany nawierzchni z trawy syntetycznej boiska do piłki nożnej SP nr 257 przy ul. Podróżniczej 11
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2. Opis przedmiotu zamówienia i termin jego realizacji 2.1. Przedmiotem umowy jest wykonanie wymiany nawierzchni z trawy syntetycznej boiska do piłki nożnej SP nr 257 przy ul. Podróżniczej 11 w formule projektuj i buduj w oparciu Program Funkcjonalno-Użytkowy (stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ) i zgłoszenie zwykłe robót właściwemu organowi administracji architektoniczno-budowlanej, dokonane przez Wykonawcę (stosownie do zmiany w prawie budowlanym wchodzącej w życie 19.09.2020r.). 2.2. Zakres prac obejmuje w szczególności: 1. Wykonanie dokumentacji projektowej składającej się z: a. Opisu technicznego (wykonawczego) wymiany nawierzchni boiska do piłki nożnej SP nr 257 przy ul. Podróżniczej 11 o wymiarze z wybiegami: 86m x 43m w oparciu o wytyczne Zamawiającego zawarte w Programie Funkcjonalno-Użytkowym/Opisie przedmiotu zamówienia (załączniku nr 1). b. Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót wszystkich branż, c. Informacji dotyczącej „BIOZ“, d. Zgłoszenia zwykłego robót właściwemu organowi administracji architektoniczno-budowlanej. Dokumentacją projektowa winna być przekazana Zamawiającemu w wersji papierowej i elektronicznej na nośniku CD lub DVD – po 1 egz. Dokumentacja w wersji elektronicznej powinna być spójna z dokumentacją w wersji papierowej ( tj. zawierać zachowaną kolejność stron oraz wszystkie załączniki, które wchodzą w jej skład, zawierającą: rysunki w formacie pdf i dwg, część opisowa w formacie doc i pdf, dokumenty zewnętrzne w formie skanów w formacie pdf), nadto winna być zaopatrzona w pisemne oświadczenie Wykonawcy, iż jest wykonana zgodnie z Umową, obowiązującymi przepisami i że zostaje wydana Zamawiającemu w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć. 2. Wykonaniu robót budowlanych przy zapewnieniu nadzoru autorskiego przez wykonawcę obejmujących: a. demontaż osprzętu boiska (bramki, słupki itp.), b. zebranie granulatu, kwarcu oraz demontaż nawierzchni z trawy syntetycznej –zwinięcie z pocięciem na mniejsze fragmenty, z wywozem i utylizacją (Zamawiający nie przewiduje demontażu istniejących obrzeży), c. miejscowe uzupełnienie istniejącej górnej warstwy podbudowy klińcem łamanym wraz z zagęszczeniem wyprofilowaniem i wykonaniem badań potwierdzających osiągnięcie zagęszczenia o wskaźniku zagęszczenia Is >/= 0,96. d. ułożenie nowej nawierzchni boiska z trawy syntetycznej o parametrach technicznych, właściwościach i technologii układania określonej w załączniku nr 1 do umowy oraz przygotowanej przez Wykonawcę i zatwierdzonej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej wraz z zasypem granulatem gumowym i piaskiem kwarcowym wraz z wykonaniem linii boiska, e. montaż osprzętu (bramek, słupków narożnych itp.) f. wykonaniu dokumentacji powykonawczej. 3. Szczegółowy zakres Przedmiotu zamówienia zawarty jest w Programie Funkcjonalno –Użytkowym stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. 2.3. Lista dodatkowych dokumentów i próbek, które należy złożyć wraz z ofertą: a. Raport z badań przeprowadzonych przez specjalistyczne laboratorium (np. Labosport lub ISA-Sport lub Sports Lab Ltd.) zgodnie z FIFA Quality Progremme for Football Turf (edycja 2015) dotyczący oferowanej nawierzchni i wypełnienia EPDM recykling, potwierdzający siłę wyrywania pęczka po starzeniu b. Raport z badań testu Lisport XL zgodnie z FIFA Quality Programme for Football Turf (edycja 2015) dla trawy syntetycznej potwierdzający zachowania parametrów sportowych takich jak: pochłanianie uderzeń, opór obrotowy, odkształcenie pionowe, zredukowane tocznie piłki zgodnie z wytycznymi FIFA QUALITY PROGRAMME FOR FOOTBALL TURF (EDYCJA 2015) dla poziomu Quality po 18 000 cykli maszyną Lisport XL c. Raport z badań przeprowadzonych przez specjalistyczne laboratorium potwierdzający trudnozapalność systemu sztucznej nawierzchni na poziomie Cfl-S1 d. Aktualny certyfikat FIFA Quality dla nawierzchni e. Próbki nawierzchni 20cm x 20cm oraz granulatu EPDM recykling 100szt. UWAGA: Wymagane dokumenty i próbki stanowią dokument potwierdzający, że oferowany przedmiot spełnia wymagania określone przez zamawiającego. Jeśli Wykonawca nie załączy do oferty ww. dokumentów i próbek, Zamawiający wezwie do ich uzupełnienia na podstawie art. 26 ust. 3 Pzp. 2.4. Terminy realizacji: Termin wykonania prac budowlanych - 52 dni licząc od dnia podpisania Umowy Szczegółowe terminy realizacji zamówienia zawiera wzór umowy. 2.5. Wykonawca zobowiązany jest dokonać wizji lokalnej terenu inwestycji z przedstawicielem Wydziału Inwestycji. Termin wizji lokalnej terenu należy uzgodnić z Panem Jackiem Bieleckim drogą e-mail jbielecki@um.warszawa.pl; tel. (22) 44-38-399, 2.6. Klauzula społeczna Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na postawie art. 29 ust. 3a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r., Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. 2019, poz. 1843 oraz z 2020 r. poz. 288, 1086). Wykonawca lub Podwykonawca jest zobowiązany zatrudnić przez cały okres wykonywania przedmiotu zamówienia zobowiązany jest zatrudniać na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy w rozumieniu Kodeksu Pracy (Dz. U. 2019 poz. 1040 ze zm.) lub właściwych przepisów państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w którym Wykonawca lub Podwykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania pracowników, którzy będą świadczyć pracę związaną z wykonywaniem czynności budowlanych (roboty rozbiórkowe, roboty związane z zagęszczaniem i profilowaniem warstw podbudowy) w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia z wyłączeniem kadry kierowniczej i pracowników. Warunek ten zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na postawie umowy o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji Umowy już zatrudnionych u Wykonawcy osób. 2.7. Długość okresu gwarancji Długość okresu gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane liczona od daty odbioru końcowego przedmiotu zamówienia stanowi kryterium oceny ofert. Zamawiający określa minimalną oraz maksymalną długość gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane w przedziale 36 - 60 miesięcy. 2.8. Rozwiązania równoważne Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Przyjęte typy materiałów i urządzeń (wskazane w dokumentacji technicznej) zostały użyte wyłącznie przykładowo, w celu opisania przedmiotu zamówienia. Wykonawca uprawniony jest do przedstawienia w ofercie materiałów i urządzeń równoważnych, o nie gorszych parametrach. Wykonawca powinien określić ich parametry, celem wykazania, że spełniają warunki określone w opisie przedmiotu zamówienia. Rozwiązania równoważne, zgodnie ze swoją definicją, muszą posiadać parametry oraz spełniać standardy nie gorsze niż produkty podane przykładowo. W miejscu, gdzie Zamawiający dokonuje opisu przedmiotu zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy PZP, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne z opisywanymi. 2.9. Ubezpieczenie Zamawiający wymaga od Wykonawcy, z którym podpisze umowę, aby przez cały okres obowiązywania umowy Wykonawca posiadał dokument potwierdzający, że Wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej (OC) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej i działań podwykonawców na czas realizacji przedmiotu zamówienia w wysokości nie mniejszej niż wartość umowy brutto.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45112720-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3.3. DOKUMENTY WYMAGANE W POSTĘPOWANIU (składane za pośrednictwem platformy zakupowej Zamawiającego) - wykaz oświadczeń lub dokumentów składanych przez Wykonawców WRAZ Z OFERTĄ w celu potwierdzenia, że nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu: UWAGA: Przed przystąpieniem do składania oferty, Wykonawca zobowiązany jest zapoznać się z Instrukcja korzystania z platformy zakupowej Zamawiającego dla Wykonawców, która jest zamieszczona bezpośrednio na platformie zakupowej. a) Oferta musi być sporządzona i złożona w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego pod rygorem nieważności. Sposób złożenia oferty, w tym jej zaszyfrowania opisany został w Instrukcji dla Wykonawców korzystania z platformy zakupowej Zamawiającego. Formularz oferty dostępny jest na platformie zakupowej Zamawiającego, b) Raport z badań przeprowadzonych przez specjalistyczne laboratorium (np. Labosport lub ISA-Sport lub Sports Lab Ltd.) zgodnie z FIFA Quality Progremme for Football Turf (edycja 2015) dotyczący oferowanej nawierzchni i wypełnienia EPDM recykling, potwierdzający siłę wyrywania pęczka po starzeniu. Raport musi być złożony w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego lub w postaci elektronicznej kopii dokumentów poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną w imieniu wykonawcy. c) Raport z badań testu Lisport XL zgodnie z FIFA Quality Programme for Football Turf (edycja 2015) dla trawy syntetycznej potwierdzający zachowania parametrów sportowych takich jak: pochłanianie uderzeń, opór obrotowy, odkształcenie pionowe, zredukowane tocznie piłki zgodnie z wytycznymi FIFA QUALITY PROGRAMME FOR FOOTBALL TURF (EDYCJA 2015) dla poziomu Quality po 18 000 cykli maszyną Lisport XL. Raport musi być złożony w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego lub w postaci elektronicznej kopii dokumentów poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną w imieniu wykonawcy. d) Raport z badań przeprowadzonych przez specjalistyczne laboratorium potwierdzający trudnozapalność systemu sztucznej nawierzchni na poziomie Cfl-S1. Raport musi być złożony w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego lub w postaci elektronicznej kopii dokumentów poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną w imieniu wykonawcy. e) Aktualny certyfikat FIFA Quality dla nawierzchni. Raport musi być złożony w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego lub w postaci elektronicznej kopii dokumentów poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną w imieniu wykonawcy. f) Próbki nawierzchni 20cm x 20cm oraz granulatu EPDM recykling 100szt. Raport musi być złożony w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego lub w postaci elektronicznej kopii dokumentów poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną w imieniu wykonawcy. g) Jednolity Europejski Dokument Zamówienia (JEDZ) stanowiący wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania w zakresie wskazanym w SIWZ oraz ogłoszeniu o zamówieniu. JEDZ musi być złożony w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego.  Wykonawca sporządzi oświadczenie JEDZ za pośrednictwem platformy zakupowej Zamawiającego poprzez link: https://zamowienia.um.warszawa.pl/servlet/HomeServlet Zamawiający dopuszcza w szczególności następujący format przesyłanych danych: .pdf, .doc, .docx, .odt.,  Instrukcja wypełniania formularze JEDZ znajduje się na stronie internetowej Urzędu Zamówień Publicznych pod adresem: https://www.uzp.gov.pl/_data/assets/pdf_file/0015/32415/Instrukcja-wypelniania-JEDZ-ESPD.pdf,  W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców odrębny formularz JEDZ (dokument elektroniczny) wypełnia i podpisuje kwalifikowanym podpisem elektronicznym każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. W takim przypadku w formularzu JEDZ w zakresie Części II (informacje dot. Wykonawcy) sekcja A należy wpisać własne dane identyfikacyjne.  W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia formularz JEDZ składa każdy z wykonawców (w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu wypełniony w zakresie, w jakim wykonawca wykazuje ich spełnianie).  W przypadku gdy Wykonawca powołuje się na zasoby innych podmiotów, zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą wypełniony i podpisany elektronicznie przez każdy z tych podmiotów odrębny formularz JEDZ. Podmiot, na którego zdolnościach polega Wykonawca w celu wykazania braku istnienia wobec niego podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, wypełnia część II sekcja A i B, część III (podstawy wykluczenia).  Zamawiający nie wymaga przedstawienia formularza JEDZ przez podwykonawców, na którego zasobach Wykonawca nie polega przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu. W przypadku, gdy Wykonawca nie załączy do oferty wymaganego formularza JEDZ lub złożony formularz JEDZ jest niekompletny, zawiera błędy lub budzi wątpliwości, Zamawiający wezwie Wykonawcę do jego uzupełnienia lub złożenia wyjaśnień, w terminie przez siebie wskazanym. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, na każdym etapie postępowania Zamawiający może wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu lub spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. h) Oświadczenie o spełnieniu obowiązku RODO - według zał. nr 3 do SIWZ. - Oświadczenie składa wykonawca, podwykonawca, podmiot trzeci na zasoby, którego powołuje się wykonawca w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu (w przypadku Wykonawców występujących wspólnie podpisuje Pełnomocnik lub wszyscy Wykonawcy). Oświadczenie musi być złożone w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego. i) Do oferty należy dołączyć dokumenty wskazujące, że osoba podpisująca ofertę i inne dokumenty lub oświadczenia jest do tej czynności umocowana, chyba że umocowanie wynika z dokumentów dostępnych dla Zamawiającego, w myśl art. 26 ust. 6 ustawy Pzp. Jeżeli umocowanie wynika z udzielonego pełnomocnictwa musi być ono złożone w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego lub w postaci elektronicznej kopii dokumentów poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza zgodnie z pkt 1.7 ppkt 9 SIWZ. j) W przypadku, gdyby oferta zawierała informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą oświadczenia lub dokumentu zawierającego informację, stanowiącą tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Wykonawca winien, nie później niż w terminie składania ofert, w sposób nie budzący wątpliwości zastrzec informacje, które stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa i umieścić je w odrębnym pliku oznaczony nazwą „tajemnica przedsiębiorstwa” oraz dołączyć go do oferty. Oświadczenie musi być złożone w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego. Dowody powinny zostać załączone do oferty jako oddzielny plik, nazwany w sposób jednoznaczny (niebudzący wątpliwości co do zawartości informacji w pliku). Dowody muszą być złożone w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego lub elektronicznej kopii dokumentów poświadczonej za zgodność z oryginałem. k) Pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. (zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ). Zobowiązanie musi być złożone w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego, podpisane przez podmiot, który użycza zasobów. Powyższy dokument powinien zawierać informacje dotyczące w szczególności:  zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu;  sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia;  zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia- czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą, czy będzie brał udział w wykonaniu zamówienia, na zasadach określonych w art. 22a ust. 4 ustawy. UWAGA: A. Ofertę wraz z załącznikami oraz JEDZ, należy składać wyłącznie za pośrednictwem platformy zakupowej Zamawiającego. B. Złożenie oferty, oświadczenia JEDZ lub załączników na nośniku danych (np. CD, pendrive) jest niedopuszczalne, nie stanowi bowiem ich złożenia przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 lipca 2002 o świadczeniu usług drogą elektroniczną (j.t. Dz. U z 2017 r., poz. 1219 ze zm.). 3.3.1. DOKUMENTY WYMAGANE W POSTĘPOWANIU BEZ WEZWANIA ZAMAWIAJACEGO (składane za pośrednictwem platformy zakupowej Zamawiającego). Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (załącznik nr 4 do SIWZ), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia – oświadczenia składa każdy z Wykonawców. Oświadczenie musi być złożone w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego. 3.4. PODMIOTY ZAGRANICZNE 1. Wykonawca zagraniczny składa dokumenty zgodnie z zapisami pkt 3 ze szczególnym uwzględnieniem, aby dokumenty złożone wraz z ofertą potwierdzały, iż oferta została podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy. 2. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. W przypadku polegania Wykonawcy na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów będących jednocześnie podmiotami zagranicznymi na zasadach określonych w art. 22a ustawy, Wykonawca w odniesieniu do tych podmiotów składa (za pośrednictwem platformy zakupowej Zamawiającego) dokumenty, o których mowa powyżej oraz pkt 3.3. SIWZ. UWAGA: w oparciu o art. 26 ust. 2f - jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający na każdym etapie postępowania może wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu lub spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. 3.6. Podwykonawcy Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku jest zobowiązany do: 1) wskazania w Jednolitym Europejskim Dokumencie Zamówienia (JEDZ) (części II „Informacje dotyczące Wykonawcy”, sekcji D: „Informacje dotyczące podwykonawców”), części zamówienia wskazania części procentowej, których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom. Powyższe dotyczy również podmiotu, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia. Podmiot udostępniający zasób zobowiązany jest do realizacji robót budowlanych, których te zdolności dotyczą. 2) Szczegółowe uregulowania związane z podwykonawcami zawarte są we wzorze umowy, stanowiącej załącznik nr 1 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach