Burmistrz Gminy Aleksandrów Łódzki ogłasza przetarg
- Adres: 95-070 Aleksandrów Łódzki, Pl. Kościuszki 2
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 042 7121018, 7121620 , fax. 042 7121780
- Data zamieszczenia: 2013-09-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Gminy Aleksandrów Łódzki
Pl. Kościuszki 2 2
95-070 Aleksandrów Łódzki, woj. łódzkie
tel. 042 7121018, 7121620, fax. 042 7121780
REGON: 00053261300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.aleksandrow-lodzki.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie wymiany nawierzchni na utwardzonym placu oraz wymiany nawierzchni miejsc postojowych przy obiekcie SP ZOZ w Aleksandrowie Łódzkim ul. Marii Skłodowskiej Curie nr 1 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Roboty budowlane polegające na wykonaniu wymiany nawierzchni na utwardzonym placu oraz wymiany nawierzchni miejsc postojowych przy obiekcie SP ZOZ w Aleksandrowie Łódzkim ul. Marii Skłodowskiej Curie nr 1. 2. Zakres prac obejmuje w szczególności: 2.1 wykonanie demontażu istniejącej nawierzchni utwardzonej , 2.2 wykonanie podbudowy i nowej nawierzchni z kostki brukowej na powierzchni 770 m2. 3. Prace budowlane muszą być wykonane zgodnie z załączoną dokumentacją (Załącznik nr 6 SIWZ), poleceniami Inwestora (Zamawiającego) oraz sztuką budowlaną i obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. 4. Termin gwarancji na wykonane roboty i użyte materiały wynosi 60 miesięcy licząc od daty bezusterkowego odbioru końcowego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452133123
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 1 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.aleksandrow-lodzki.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną