Starostwo Powiatowe w Piasecznie ogłasza przetarg
- Adres: 05-500 Piaseczno, ul. Chyliczkowska 14
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 7572741 , fax. 022 7371158
- Data zamieszczenia: 2009-04-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Piasecznie
ul. Chyliczkowska 14 14
05-500 Piaseczno, woj. mazowieckie
tel. 022 7572741, fax. 022 7371158
REGON: 01327098500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.piaseczno.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie wymiany instalacji elektrycznej w budynku szkoły Zespołu Szkół Zawodowych im. Marszałka F. Bielińskiego przy ul. Budowlanych 14 w Górze Kalwarii - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wykonanie wymiany instalacji elektrycznej w budynku szkoły Zespołu Szkół Zawodowych im. Marszałka F. Bielińskiego przy ul. Budowlanych 14 w Górze Kalwarii. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji projektowej oraz przedmiarze r - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452142208
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca pod rygorem nieważności oferty wnosi odpowiednio wadium w wysokości: 6.500,00 zł. (słownie: sześć tysięcy pięćset i 00/100) do upływu terminu składania ofert i dołącza oryginał lub poświadczoną kopię potwierdzenia wniesienia wadium do oferty.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawa nakłada obowiązek posiadania takich uprawnień, 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi uprawnienia elektryczne w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (w tym dysponują osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami elektrycznymi); wykonali w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie o wartości nie mniejszej niż 200 000 zł, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia i posiadają dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie, 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp, 5.podpiszą umowę na warunkach podanych w załączonym projekcie i udzielą gwarancji na wykonane zamówienie na okres 3 lat. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana według formuły spełnia nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty i oświadczenia niezbędne do uznania oferty za ważną : 1)oferta wykonawcy złożona na formularzu ofertowym (załącznik do SIWZ nr 1) zawierająca dla każdego z zadań: cenę ryczałtową brutto (z podatkiem VAT), termin wykonania (data) oraz okres udzielanej gwarancji, 2)kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie książki przedmiaru robót, 3)oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust 1. art. 24 ust. 1 i ust.2 ustawy -wzór - załączniki nr 5 i nr 6, 4)dowód wniesienia wadium, 5)aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, dokumenty powyższe muszą być złożone przez każdego wykonawcę), 6)wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadanie uprawnień w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia), a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, imię i nazwisko osoby, która będzie pełnić funkcje kierownika robót, wraz z jej uprawnieniami w specjalności elektrycznej oraz zaświadczenie/zaświadczenia, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego, potwierdzające wpis danej osoby (kierownika robót ) na listę członków właściwej izby (w przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, warunek ten mogą spełniać łącznie), 7)wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości (nie mniejszej niż 200 000 zł oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (w przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, warunek ten mogą spełniać łącznie). 8)oświadczenie o gotowości podpisania umowy na warunkach podanych w projekcie stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ (w przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, oświadczenie takie musi być złożone przez każdego wykonawcę lub pełnomocnika) oraz parafowany druk projektu umowy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.piaseczno.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja biblioteki szkolnej w Zespole Szkół Elektronicznych i Licealnych przy ul. Zajączka 7 w Warszawie w ramach zadania inwestycyjnego p.n. Przebudowa i modernizacja Zespołu Szkół Elektronicznych i Licealnych przy ul. Zajączka 7 w Warszawie.
Dodano: 2015-06-11 - Termomodernizacja i przebudowa budynków Zespołu Szkół nr 31 przy ul. Felińskiego 13 - etap I.
Dodano: 2015-06-08 - Przebudowa węzłów sanitarnych (klatka nr 2) w Zespole Szkół Elektronicznych i Licealnych przy ul. Zajączka 7 w Warszawie wraz z wykonaniem uziomu otokowego instalacji odgromowej budynku szkolnego B1 i kina B2 w ramach zadania inwestycyjnego p.n. Przebudowa i modernizacja Zespołu Szkół Elektronicznych i Licealnych przy ul. Zajączka 7 w Warszawie.
Dodano: 2015-05-04 - Przebudowa węzłów sanitarnych (klatka nr 1) w Zespole Szkół Elektronicznych i Licealnych przy ul. Zajączka 7 w Warszawie w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Przebudowa i modernizacja Zespołu Szkół Elektronicznych i Licealnych przy ul. Zajączka 7 w Warszawie
Dodano: 2014-05-21 - Adaptacja sali lekcyjnej w Zespole Szkół Elektronicznych i Licealnych na siłownię w ramach zadania inwestycyjnego p.n. Przebudowa i modernizacja Zespołu Szkół Elektronicznych i Licealnych przy ul. Zajączka w Warszawie.
Dodano: 2013-11-26 - Termomodernizacja ścian łączników B3 i B4 w ramach zadania inwestycyjnego p.n. Przebudowa i modernizacja Zespołu Szkół Elektronicznych i Licealnych przy ul. Zajączka 7 w Warszawie.
Dodano: 2013-11-06 - Modernizacja części pomieszczeń Zespołu Szkół Elektronicznych i Licealnych w ramach zadania inwestycyjnego p.n. Przebudowa i modernizacja Zespołu Szkół Elektronicznych i Licealnych przy ul. Zajączka 7 w Warszawie
Dodano: 2013-07-19 - Przebudowa węzłów sanitarnych (klatka nr 3) oraz instalacji hydrantowej w Zespole Szkół Elektronicznych i Licealnych przy ul. Zajączka 7 w Warszawie w ramach zadania inwestycyjnego p.n. Przebudowa i modernizacja Zespołu Szkół Elektronicznych i Licealnych przy ul. Zajączka 7 w Warszawie
Dodano: 2013-05-29 - Remont instalacji hydrantowej, jednego pionu kanalizacyjnego oraz klatki schodowej w budynku Liceum Ogólnokształcącego nr XLV przy ul. Miłej 26 w Warszawie (numer sprawy 14/ZP/12)
Dodano: 2012-03-26 - Termomodernizacja ścian fundamentowych i odwodnienie budynku Zespołu Szkół Nr 1 im. Marii Skłodowskiej-Curie w Wyszkowie - etap II oraz remont pomieszczeń szkoły
Dodano: 2011-07-07