Przetargi.pl
Wykonanie wylewek cementowych oraz posadzek żywicznych w budynku siedziby Starostwa Powiatowego w Olkuszu

Zarząd Powiatu w Olkuszu ogłasza przetarg

  • Adres: 32300 Olkusz, ul. Mickiewicza
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 032 6430414, 6476670 , fax. 326 430 490
  • Data zamieszczenia: 2017-09-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu w Olkuszu
    ul. Mickiewicza 2
    32300 Olkusz, woj. małopolskie
    tel. 032 6430414, 6476670, fax. 326 430 490
    REGON: 27625504500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp.olkusz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie wylewek cementowych oraz posadzek żywicznych w budynku siedziby Starostwa Powiatowego w Olkuszu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie wylewek cementowych oraz posadzek żywicznych w budynku siedziby Starostwa Powiatowego w Olkuszu. W ramach przedmiotu zamówienia przewiduje się wykonanie: - wylewek cementowych - posadzek żywicznych, Podczas wykonywania przedmiotu zamówienia będą stosowane następujące rodzaje odbiorów robót: - odbiór końcowy robót. Po oczyszczeniu podłoża należy wykonać warstwę poślizgową z folii PE o grubości 0,5 mm. Na tak przygotowane podłoże należy ułożyć odpowiednią warstwę styropianu podłogowego twardego EPS 150 (zgodnie z rys. nr. 1), następnie siatką zbrojeniową z pręta Ø6 o oczkach 10x10cm oraz wylewkę cementową o grubości 6 cm. Wszystkie warstwy wylewki muszą być oddzielone od ścian i innych elementów konstrukcyjnych szczelinami dylatacjami. W dylatacjach obwodowych w szczelinach wokół ścian umieścić specjalne profile z nienasiąkliwej pianki polietylenowej (PE) grubości 0,5 cm. Dylatacje obwodowe należy wykonać przed robieniem wylewki. Ze względu na konieczny do uzyskania efekt, do warstw kolorowych konieczne jest użycie barwnych pisaków kwarcowych. Piaski te mają być zamknięte za pomocą przeźroczystej żywicy nawierzchniowej; Struktura wierzchnia wykonanej posadzki ma być skórki pomarańczy, tak by odpowiadała normie antypoślizgowości R9. Jednocześnie posadzka ma być łatwa w utrzymaniu czystości; Na obrzeżach posadzki mają być wykonane cokoły o wysokości około 10 cm. Mają być to cokoły wykonane na niezależnym od ścian podłożu (prefabrykacie), tak aby nie dochodziło do pękania powłoki żywicznej na styku podłogi i ściany. Po wykonaniu posadzek w miejscach nieciągłości konstrukcyjnych należy wykonać dylatacje podłoża. Dylatacje mają być wypełnione za pomocą wypełniacza poliuretanowego. Kolorystyka posadzek ma być w odcieniach brązu lub szarości. W czasie od zawarcia umowy do przekazaniem terenu budowy Wykonawca musi przedstawić Zamawiającemu próbniki z przykładowym materiałem (strukturą) oraz kolorem z którego zamierza wykonać posadzki na przedmiotowej inwestycji. Zamawiający najpóźniej do końca następnego dnia roboczego od przedstawienie próbników wybierze strukturę oraz kolor posadzek. W związku z tym, iż roboty budowlane będące przedmiotem zamówienia będą prowadzone w czynnej placówce administracyjnej należy zachować szczególną uwagę. Prace będą mogły być wykonywane poza godzinami funkcjonowanie urzędu roboty budowlane mogą być prowadzone od poniedziałku do piątku w godzinach od 15.00 – 21.00 (w związku z tym, że w poniedziałki Urząd czynny jest do 17.00, w tym czasie nie można prowadzić robót na parterze budynku). Istnieje możliwość prowadzenia robót budowlanych w sobotę oraz niedzielę, w tym celu należy zgłosić to Zamawiającemu do poniedziałku każdego tygodniu. Wykonawca musi zagwarantować Zamawiającemu możliwość użytkowania zgodnie z przeznaczeniem posadzki wchodzącej w zakres rzeczowego postępowania w godzinach funkcjonowanie urzędu. W/w roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną (zał. nr 8 do SIWZ) oraz przedmiarem robót (zał. nr 7 do SIWZ). Wykonawca po wcześniejszym ustaleniu terminu z Zamawiającym ma możliwość dokonania wizji lokalnej w budynku Starostwa Powiatowego w Olkuszu oraz weryfikacji zgodności dokumentacji technicznej ze stanem faktycznym poprzez szczegółową analizę w/w dokumentów. W trakcie trwania umowy Zamawiający przewiduje wprowadzenie innego wykonawcy na teren budowy do realizacji innego niż przedmiot umowy zakresu robót. Wykonawca zobowiązuje się wobec Zamawiającego do wykonania i przekazania Zamawiającemu przedmiotu zamówienia, zgodnie z dokumentacją techniczną, przepisami prawa, Polskimi Normami lub Normami Europejskimi, warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej oraz do usunięcia wszystkich wad występujących w tym przedmiocie w okresie rękojmi za wady fizyczne oraz gwarancji. Nie wyszczególnienie jakichkolwiek aktów prawnych nie zwalnia Wykonawcy od ich stosowania. Zastosowane materiały muszą mieć odpowiednie aprobaty techniczne lub atesty. Wykonawca zabezpieczy instalacje, urządzenia i obiekty na terenie budowy i w jej bezpośrednim otoczeniu, przed ich zniszczeniem lub uszkodzeniem w trakcie wykonywania robót oraz zapewni dozór mienia na własny koszt. Wykonawca ustali, we własnym zakresie, miejsce wywozu i utylizacji materiałów z rozbiórki i koszty z tym związane uwzględni w ofercie. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić warunki bhp i p. poż. na terenie budowy. Do obowiązków Wykonawcy należy przestrzeganie przepisów prawnych wynikających m.in. z następujących ustaw: - ustawy z dnia 14.12.2012 r. o odpadach (tj. Dz. U. z 2013 r., poz. 21 ze zmianami, art. 3 ust 1 pkt. 32 ustawy). Zamawiający nie przewiduje płatności częściowych. Odbioru przedmiotu umowy dokona Komisja wyznaczona przez Zamawiającego, w terminie do 14 dni od daty pisemnego zawiadomienia przez Wykonawcę o wykonaniu całości przedmiotu umowy. Wykonawca udzieli Zamawiającemu rękojmi za wady na wykonane roboty budowlane na okres min. 3 lat. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na wykonane roboty budowlane na okres min. 3 lat. Wykonawca w czasie od zawarcia umowy do przekazania terenu budowy jest zobowiązany do zawarcia umowy ubezpieczeniowej z tytułu odpowiedzialności związanej z wykonywaniem przedmiotu umowy na czas obowiązywania umowy oraz na kwotę odpowiadającą wartości umowy. Obowiązki i prawa Wykonawcy szczegółowo opisane są w zał. nr 6 do SIWZ (wzór umowy). Za wykonany w całości przedmiot zamówienia obowiązuje rozliczenie ryczałtowe. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu przed zawarciem umowy kosztorys zawierający rozbicie ceny ofertowej na poszczególne pozycje kosztotwórcze przedmiotu umowy. Kosztorys podlega zatwierdzeniu przez Zamawiającego. Powyższy kosztorys będzie miał charakter informacyjny i pomocniczy dla potrzeb rozliczeń w przypadku odstąpienia od umowy z wykonawcą. Zgodnie z art. 29 pkt. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, w każdym przypadku, gdzie wskazano lub użyto w niniejszej SIWZ oraz załącznikach znaków towarowych, patentów lub pochodzenia materiałów należy rozumieć, że dopuszcza się stosowanie materiałów równoważnych o porównywalnych (nie gorszych) parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych niż te, które wskazano w projekcie, przedmiarze robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Ponadto zgodnie z art. 30 ust. 4 w/w ustawy, ilekroć w niniejszej SIWZ lub załącznikach w opisie przedmiotu zamówienia wskazano określone normy, aprobaty, specyfikacje techniczne lub systemy odniesienia, należy rozumieć, iż Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne w stosunku do dokumentacji technicznej jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W takim wypadku Wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty, opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty, dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one równoważne. Zamawiający nie określa wymagań dotyczących zatrudniania na umowę o pracę, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45432120-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie (jeśli dotyczy). a) W przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy. b) W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (zgodnie z art. 23 ustawy Pzp). 2. Zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (jeśli dotyczy).Wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach